Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotteko värianalyysiin?

Vierailija
17.08.2018 |

että vain tietyt värit ja vaatteet ym. meikit sopii? Vai onko jäänne 80-luvusta?

sen tiedän että itselleni ei kovin tummat kontrastit sovi, esim.punainen-musta, mutta sitten taas musta oikealla meikillä ja itsekseen tai yhdistettynä vaaleaan sopii. Neutraalit on kaikki hyviä värejä, esim. tummat silmämeikit ei sovi itselleni eikä räikeät huulet. Musta ei sovi silmämeikkiin ja suosinkin harmaata. Yleensäkin lämpimät värit sopii, lämmin vihreä, lämmin punainen jne...sininen on hyvä. Yleensähän sen itse näkee mikä sopii mutta minun tarvinnut opetella, en omista näköjään värisilmää ja kaikki on kokeiltu. Nyt pysyttelen neutraaleissa tai vaaleissa sävyissä. Pinterestistä paljon olen löytänyt inspiraatiota.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin jokunen vuosi sitten pukeutumisneuvojalla, joka teki jonkin sortin värianalyysin siinä samalla (ei varmasti sellaista, mitä tarkoitat). Ja kyllä hän aika hyvin löysi minulle sopivat väriyhdistelmät - osa oli sellaisia värejä, joita en olisi itsekseni edes ajatellut itselleni, mutta myönnettävä on, että ne sopivat minulle hyvin. Eli - kai niissä jotain perää on. Mutta onhan se tosiasia, että yllättävätkin väriyhdistelmät sopivat toisiinsa, eivätkä ne välttämättä ole mitään oppikirjayhdistelmiä. 

Vierailija
22/25 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni värien sopiminen ei ole mikään uskon asia. Kun löytää ne oikeat värit, ei enää ihmettele mistä on kysymys. Asiaa hankaloittaa se, että viimeiseen valintaan kuitenkin vaikuttaa sen arvioijan henkilökohtainen mielipide, tulos ei ole absoluuttinen totuus.

Itse olen jonkun arvion mukaan lämmin syksy tms, mutta mielestäni siinä ei otettu huomioon silmien ja hiusten sävyä joka tulee paremmin esiin kylmien värivalintojen kautta. En ole enää valmis maksamaan arviosta joka muuttuu suurinpiirtein vuorokauden ajan ja valon mukaan.

Olen syyskuussa menossa meikkineuvontaan ja toivoisin löytäväni sieltä sen parhaan mahdollisen punaisen ja nuden huulipunan, pelkään vähän  miten käy. Inhoan vikaostoksia, sen vuoksi ajattelin että ammattilaisen avulla voisin löytää monen hutiostoksen jälkeen ne oikeat sävyt. Saa nähdä miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin parhaan nuden itselleni Kicksin osaavan myyjän kautta, kyseessä hieman pinkkiin taittava vaalea nude huulipuna. Ei ruskeaan taittava, olin aiemmin käyttänyt rusehtavan nudeja. Myös lämpimään taittava nude oli hyvä. Olen itse siis joku kesä-kevät sekoitus.

ap

Vierailija
24/25 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hiusten ja silmien värillä ei ole väliä, vaan kyseessä on ihon sävy. Jos laittaa epäsopivan värin ihoa vasten, näyttää ikään kuin sairaalta. Tai ehkä paremminkin oikealla värillä näyttää terveeltä ja raikkaalta, ja kun ikää tulee efekti vahvistuu entisestään.

Vierailija
25/25 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hiusten ja silmien värillä ei ole väliä, vaan kyseessä on ihon sävy. Jos laittaa epäsopivan värin ihoa vasten, näyttää ikään kuin sairaalta. Tai ehkä paremminkin oikealla värillä näyttää terveeltä ja raikkaalta, ja kun ikää tulee efekti vahvistuu entisestään.

Tai olisiko kyseessä ihon sävyn ja silmien värin yhdistelmä, kokonaisuus? Iholla lienee suurempi merkitys, siinä olet oikeassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi