Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
161/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sähellän jatkuvasti verensokerimittarin ja tupakointivälineiden kanssa.

Joko mä istun ulos penkille tupakka huulessa ja verensokerimittari sytkärinä kädessä tai pistän sormeen reiän ja yritän vangita veren sytkäriin. Sit mä istun siinä sillei joku tässä tilanteessa ei nyt natsaa.

Vierailija
162/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitaloustunnilla laitoin sokerin sijaan reippaasti suolaa kiisseliin. Hävetti kun luokkalaiset ja ope maistoivat ja kaikki huusivat hyi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa kirjoitin koepaperiini vieressä istuvan henkilön nimen. En tiedä mitä ajattelin, mutta koepalautus oli tosiaan hieman hämmentävä. Nolotti miten piti yrittää selittää miksi paperissa oli toisen henkilön nimi....

Vierailija
164/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin autoon istumaan pelkääjän puolelle, vaikka olin yksin liikkeellä ja itse kuski.

Vierailija
165/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä sattuu kaikenlaista.

Luin kirjastossa sarjakuvaa. Kun piti palauttaa se hyllyyn, laitoin sen reppuun ja lähdin kävelemään ulos. Portti hälytti ja vahtimestari otti tiedot ylös.

Kerran unohdin kerätä ostokset kassalta ja lähdin kaupasta. Onneksi kassaneiti juoksi perään.

Pahin oli kun töistä lähtiessä sekoitin kaksi suojatietä, luulin että se oli se liikennevaloton suojatie jota yleensä käytin, mutta siinä paloikin punaiset jalankulkijoille. Onneksi autoilija ehti jarruttaa.

Vierailija
166/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kävelemään ruokakaupasta kaupan ostoskori kädessä ja tajusin asian vasta, kun olin nostamassa sitä auton takakonttiin. Ostokset oli sentään maksettu...

Vierailija
167/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy sama, onnekseni kävellessäni suojatien yli. Risteyksen jälkeen hetken aikaa käveltyäni alan miettimään, että katsoinkohan valoja ollenkaan vai kävelinkö vai ajatuksissani suoraan tien yli.

Vierailija
168/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 11 sain kyllä päivän naurut 😄 Miten luulen että olisit hauskaa seuraa joka osaisi laskea leikkiä myös omalla kustannuksella😊

Vierailija
169/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajanut ihan hassusti väärään paikkaan, siis vaikka entisen kodin suuntaan tms...

Vierailija
170/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, kun polkupyörän ketjujen öljyämiseen tarkotetusta suiihkepullosta ei sitten millään tullut öljyä, vaikka ravistelin pulloa välillä, Sitten tajusin lukea etiketin ja huomasin ottaneeni pelkkää paineilmaa sisältävän pullon.

Otin taskusta koiran nameja sisältävän pussin namittaakseni koiraa. Jonkin aivopierun seurauksena laitoin haisevat namit kuitenkin omaan suuhuni,

Vierailija
171/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin kerran miten kaulahuivi puetaan. Huoh.

Heh muistui mieleen kuinka minulle kävi sama juttu. Aikani ihmeteltyäni aloin kietomaan huivia kaulaan laittaen sen toisen hapsupään leukani alle, kaulaa vasten ja aloin rullaamaan sitä kaulalle, ihmettelin kuinka sen pitäisi pysyä siinä ja että onpas epämiellyttävän tuntuista. Onneksi se lamppu syttyi kuitenkin. Tätä olen välillä mielessäni taivastellut

Vierailija
172/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viralta pois pantava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

En ole tuo tapauksen ap, mutta vetääköhän täällä joku vähän liikaa omia johtopäätöksiään asioista joista ei välttämättä ymmärrä mitään? En tunne ketään poliisia, mutta ymmärtääkseni tekevät pitkiä jopa 12-16 tuntisia työvuoroja useana päivänä peräkkäin (kun valvovat mm. yöaikaan yökerhosta toikkaroivia känniläisiä ja selvittelevät heidän sekoiluitaan).

Ihan inhimillistä jos väsyttää viimeisenä työpäivänä - vai oletko itse jokin fysiologisesti poikkeava ihme jolle ei mitään tapahdu tuollaisen työmäärän myötä? Yhtälailla sinulle voisi jeesustella jos olisit ammatiltasi vaikka sairaanhoitaja ja olisit hieman ajatuksissasi töissä väsyneenä jotain pientä kämmiä kävisi "hyvä tavaton tässäkö on 'ammattihoitohenkilöstön osaamisen taso' ja tuollaiset vielä jakavat lääkkeitä - hengenvaarallista. Sinähän vielä tapat jonkun kun menee annokset sekaisin".

Vierailija
173/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt ajamaan autolla ja puolivälissä matkaa säikähtänyt, että auton avaimet jäi kotiin.

Vierailija
174/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran miehen kanssa lähdössä jonnekin ja istuttiin jo autossa kun muistin, että pitää hakea sisältä vielä jotakin. Minulla ei ollut asunnon avaimia mukana, joten mies antoi minulle omansa. Menin sisään, laskin avaimet kädestäni eteisen pöydälle, mihin yleensäkin ne jätän, hain unohtamani tavaran ja menin takaisin autoon.

Mies kysyi missä asunnon avaimet ovat. Vastasin, että eteisen pöydällä.

Vierailija
175/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte aivan ihania ❤! Tosi sympaattinen ketju. Tuttuja juttuja itsellekin, ja helpottavaa lukea etta meitä hömelöitä on näin paljon. Siis hyvää vertaistukea, kun jotkut suhtautuu aika tuomitsevasti tällaisiin tapahtumiin..

Vierailija
176/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran kahviin ruokakermaa makean sijasta ja join sen melkein loppuun asti miettien että ompas pahaa ja limaista. Kyllä mies ihmetteli ja naurettiin

Vierailija
177/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus ruokaa ja join jääteetä suoraan tölkistä samalla... No se rypsiöljypullohan on aika samannäköinen. Arvaatte varmaan mitä kävi. Jep, hörppäsin rypsiöljyä. Ei ollut hyvä makuelämys.

Vierailija
178/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kerran miehen kanssa lähdössä jonnekin ja istuttiin jo autossa kun muistin, että pitää hakea sisältä vielä jotakin. Minulla ei ollut asunnon avaimia mukana, joten mies antoi minulle omansa. Menin sisään, laskin avaimet kädestäni eteisen pöydälle, mihin yleensäkin ne jätän, hain unohtamani tavaran ja menin takaisin autoon.

Mies kysyi missä asunnon avaimet ovat. Vastasin, että eteisen pöydällä.

Jatkan vielä, että taisipa muuten auton avaimetkin olla siinä samassa nipussa.

Vierailija
179/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän perspektiiviä kirjoitti:

Viralta pois pantava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

En ole tuo tapauksen ap, mutta vetääköhän täällä joku vähän liikaa omia johtopäätöksiään asioista joista ei välttämättä ymmärrä mitään? En tunne ketään poliisia, mutta ymmärtääkseni tekevät pitkiä jopa 12-16 tuntisia työvuoroja useana päivänä peräkkäin (kun valvovat mm. yöaikaan yökerhosta toikkaroivia känniläisiä ja selvittelevät heidän sekoiluitaan).

Ihan inhimillistä jos väsyttää viimeisenä työpäivänä - vai oletko itse jokin fysiologisesti poikkeava ihme jolle ei mitään tapahdu tuollaisen työmäärän myötä? Yhtälailla sinulle voisi jeesustella jos olisit ammatiltasi vaikka sairaanhoitaja ja olisit hieman ajatuksissasi töissä väsyneenä jotain pientä kämmiä kävisi "hyvä tavaton tässäkö on 'ammattihoitohenkilöstön osaamisen taso' ja tuollaiset vielä jakavat lääkkeitä - hengenvaarallista. Sinähän vielä tapat jonkun kun menee annokset sekaisin".

Toisten lyömisen kulttuuri on Suomessa valitettavan yleistä. Ei osata asettua toisen asemaan, eikä ulkopuolinen voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Herpaantuminen työasioista voi liittyä vaikka ongelmiin henkilökohtaisessa elämässä

Kukaan ei ole täydellinen ja kaikille kyllä sattuu virheitä, toisille pienempiä ja toisille suurempia ja näitähän ei välttämättä aina edes itse huomaa ja tiedosta. Edes koneet eivät ole täydellisiä vaikka joitakin suoritteita tekevät paljon paremmin ja nopeammin kuin me ihmiset - nekin on suunnitellut ihminen ja siksi nekin voivat vikaantua ja tehdä virheitä.

Vierailija
180/922 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin missä asun. Muutin yhteen miesystävän kanssa, ollaan asuttu uudessa kämpässä kuukausi. Toissapäivänä yritin mennä "omaan kämppääni", havahduin puoli välissä rappusia 😂