Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
901/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamulla ajatuksissani/väsyneenä ole kaatanut kahviin maustamatonta jogurttia, kun piti olla maitoa. Samanlaiset purkit ja meni sekaisin.

Vierailija
902/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari minuuttia ajaessa miettinyt että kummalla puolella rattia se vilkku olikaan. - Onneksi lihasmuisti hoitaa homman parin minuutin kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pusseissa olevaa jääkahvia aina aamuisin. Kerran en löytänyt  pakettia, ihan avaamatonta mistään vaikka katsoin jääkaapinkin ja mietin, että hitsi vie olen jättänyt sen kassalle. Kunnes alkoi koskea päähän ja mitä löysinkään allergialääkkeiden ja astmapiipun välistä!

Vierailija
904/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt silmälasejani kun ne ovat olleet päässäni koko ajan, olen etsinyt puhelintani samalla kun puhun siihen, olen kaatanut maitoa kahvinkeittimen vesisäiliöön. Olen myös laittanut valmiiksi porisseen kahvipannun jääkaappiin sen jälkeen kun olen kaatanut siitä kupillisen. Lohduttavaa tietää etten ole ainut joka tekee tällaista, muuten voisin jo huolestua.

mullaki tuo lasijuttu! muistan vielä ajatelleeni hetken, että hyvä kun on lasit päässä niin näkee etsiä...hetkinen??

Vierailija
905/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin edellisen kotimme pihaan, vaikka muutosta oli jo monta kuukautta.  

Vierailija
906/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus fillarilla lähtiessä jos on paljon muuta sählää siinä, saa huomata että olis parempikulkunen peli lukko aukastuna!

Vierailija
907/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko helpotuksen riemua että muitaki sähliä, mutta mua naurattaa monet näistä ihan tärviölle asti. yksikseni koneen ääressä purskahtelen.

Vierailija
908/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saimme toisen lapsen muutimme kolmiosta neliöön, sama taloyhtiö mutta eri rappu  ja kerros eli A rapun ekasta kerroksesta C rapun kolmanteen. Yhtenä päivänä tulin uupuneena neuvolasta  kotiin taaperon, vauvan ja ostosten kanssa ja koetin avata kotiovea mutta avain ei (tietenkään!) sopinut.  Silloin poikani joka oli 2vuotias sanoi silmiä hieroen "Kotiin!" ja samassa minulla välähti että ei hitto, eihän me tässä enää asuta! Eikun  oikeaan rappuun. No se lohduttaa vähän, että mies teki myöhemmin saman tempun tullessaan yövuorosta :D

Vierailija
909/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin röökille ja yritin sytyttää pilleriä. Mun piti siis ensin ottaa iltalääke ja sitten mennä tupakalle, mutta pari vaihetta jäi väliin :D

Vierailija
910/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ratsastamasta ja jätin hevosen heinävaraston oviaukkoon seisomaan, kun oli tarkoitus äkkiä napata sille kassillinen heinää mukaan tarhaan vietäväksi. Varaston perällä on myös hyllykkö, missä on sekalaista hevostavaraa, ja mieleen tuli joku tavara jota aloin etsimään hyllystä. Aikani turhaan laatikoita pengottuani käännyin lähtiäkseni, ja sydän meinasi pysähtyä, kun oviaukossa valoa vasten seisoi joku hahmo!

Niin, olisikohan ollut se hevonen... Olin vain jotenkin onnistunut unohtamaan sen?!? Onneksi ei ollut lähtenyt mihinkään, vaan seistä möllötti ihmettelemässä, että mitäköhän se täti taas puuhaa.

Vierailija
911/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut varsinaisesti ajatuksissani, mutta ajatukseni olivat otherwise occupied... Istuin pöntöllä, kun jalkani läheltä kipitti hämähäkki. Aloin yhtäaikaa kiljua, vetää housuja jalkaan ja juosta ovelle. Ehdin metrin matkan ovelle asti, tartuin kahvaan ja tajusin: pitäisi varmaan lopettaa pissaaminen.

Vierailija
912/922 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein työpaikan roskia roskikseen ja nakkasin avaimet mukana. Onneksi roskis oli niin täynnä, että sain avaimet pois. Tyhjennetään itse roskat aina viikonloppuisin, ettei jää haisemaan, koska siivooja käy tiistaisin.

Vein kerran 3 eri genren roskia ja lisäksi minulla oli fillarin etulaukku, jossa oli  kamera (+vettä,banaani)  pyörälenkille. Puolen kilometrin päästä huomasin ettei etulaukkua ollutkaan. Molok oli melkein tyhjä ja pitkän kurkottelun jälkeen sain kättä pidemmällä nostettua ko laukun ylös. 

Vierailija
913/922 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Juon joka aamu kahvin sekä vitamiiniporejuoman. Pari kertaa on poretabletti päätynyt kahviin..

-Otin aamulla unilääkkeen kun piti ottaa närästyslääke ja jouduin soittamaan töihin että sori.

- Käytän kotipaitana pehmeää,vanhaa flanellipaitaa jonka napit aukeilee enkä pidä alla rintaliivejä,en myöskään pitkiä housuja jalassa. Kerran  muistin sitten että on muuten koululla vanhempainilta tunnin päästä ja vedin vaan farkut jalkaan sekä takin päälle.

- Heräsin aamulla kumman tahmean pään kanssa ja tajusin,etten ollut illalla huuhdellut hoitoainetta pois päästä.

- Kävelin pyöräilykypärä päässä keskustassa,kävin kahvilla ja vaatekaupoissa enkä tajunnut miksi jotkut teinit nauroi kunnes menin sovituskoppiin ja katsoin peiliin. 

- Heitin  kirjastonkirjat roskiin ja raahasin roskapussin kirjastoon.

Vierailija
914/922 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtanut laittaa kahvia keittimeen eli pelkkää vettä. Tai jäänyt väärällä pysäkillä pois liian aikaisin koska ajatellut muuta ja sitten herännyt että apua missä ollaan. Ja sekaannusta voi tulla väsyneenä yövuorossa. No joskus meni kassi roskiin ja roskis jäi käteen. Kuin muuten työpaikalla ei kannata mennä mukaan muiden houkutuksiin synteihin. Tekee vaan niinkuin kuuluu. Eikä varasta. Kerran kaupassa piti ostaa tennarit tuli talvikengät , aivan täysi ajatus katko. Kuin joskus kaupassa menee ostamaan vaikka sokeria unohtaa sen ja tuo suklaata. 

Vierailija
915/922 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tässä yksi aamu irtoteen siivilään (sellainen iso, joka nostetaan kupin päälle) ja olin jo kaatamassa siihen vettä vedenkeittimestä, kun huomasin etten ollut laittanut siivilää vielä kuppiin. Onneksi ei ehtinyt tulla isoa lammikkoa pöydälle.

Vierailija
916/922 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme äitini ja veljeni kanssa syömään  ravintolaan koska oli äidin syntymäpäivä. Tein kolmivuorotyötä ja olin potenut pitkään sitkeää yskää. Tilasin sitten broilerimedaljonkeja ja ehkä niitä jostain saakin,mutta  kys. Ravintolasta vain  lohimedaljonkeja . Tarjoilijan ilme oli mielenkiintoinen.

Vierailija
917/922 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin bussissa sinnikkäästi kirjastokorttia. Sehän ei edes ole saman värinen kuin bussikortti,en tajua miten en huomannut.

Vierailija
918/922 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seisonit kotiovella auton avaimen avausnappulaa painellen ja ihmetellyt, kun kotiovi ei ole auennut.

Vierailija
919/922 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pysähdyin vihreän valon palaessa ja lähdin ylittämään katua valojen vaihtuessa punaiseksi.

Vierailija
920/922 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään laitoin ruoan uunipellille, ja uunin sijaan meinasin laittaa pellin tiskikoneeseen. Alkoi ihan naurattaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi