Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
741/922 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menin tyttären vanhempainiltaan.. pojan koululle ja kun lopulta pääsin oikeaan paikkaan, esittelin reippaasti "Hei, olen Jennin iskä!"

- Kahvia oli juuri sen verran että sain keitettyä itselleni aamukahvit ja heitin sekaan vitamiiniporetabletin.

- Lähdin uimahalliin ja löysin perillä repusta tyttäreni koon 150cm bikinit.

- Koetin sytyttää tupakan pojan legoukolla, joka oli jäänyt parvekkeen pöydälle.

- Liimasin kuukautissiteen väärin päin  pikkuhousuihin ja tein itselleni brasialaisen vahauksen repiessäni sitä irti.

- Ajoin vanhan kotitaloni pihaan ja ihmettelin  kuka on ripustanut oven yläpuolelle ruman kukka-amppelin kunnes tajusin melkein jo avainta oveen laittaessa, että mehän ollaan muutettu siitä pois pari kk sitten!

- Otin unilääkkeen enkä allergialääkettä ja  tuohon unilääkkeeseen liittyy vieläpä semmoinen seikka, että sen ottamisen jälkeen pitää mennä välittömästi sänkyyn tai  alkaa nähdä harhoja/sekoilla... soittaessani pomolle  näinkin sitten pinkin kitaran leijumassa katon rajassa ja koetin ottaa sen kiinni. Onneksi pomo oli joskus syönyt samaa unilääkettä ja uskoi että en ole kännissä tai aineissa!

- Pesin peräpukamavoiteella hampaat. Nam.

Vierailija
742/922 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki uusia portaita ja vannotti minua ja lapsia kulkemaan sivuovesta. No lapset muisti, minä en ja jäi meikäläisen tennarien jäljet betoniin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin hampaani normaalisti käyttämäni elmexin sijaan mobilatilla. olivat samanvärisiä putkiloita siihen aikaan. huomasin kun ei vaahdonnut. ja kerran pesin hiukseni kosteusvoiteella, samanvärisiä myöskin shampoopullon kanssa.

Vierailija
744/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Menin tyttären vanhempainiltaan.. pojan koululle ja kun lopulta pääsin oikeaan paikkaan, esittelin reippaasti "Hei, olen Jennin iskä!"

- Kahvia oli juuri sen verran että sain keitettyä itselleni aamukahvit ja heitin sekaan vitamiiniporetabletin.

- Lähdin uimahalliin ja löysin perillä repusta tyttäreni koon 150cm bikinit.

- Koetin sytyttää tupakan pojan legoukolla, joka oli jäänyt parvekkeen pöydälle.

- Liimasin kuukautissiteen väärin päin  pikkuhousuihin ja tein itselleni brasialaisen vahauksen repiessäni sitä irti.

- Ajoin vanhan kotitaloni pihaan ja ihmettelin  kuka on ripustanut oven yläpuolelle ruman kukka-amppelin kunnes tajusin melkein jo avainta oveen laittaessa, että mehän ollaan muutettu siitä pois pari kk sitten!

- Otin unilääkkeen enkä allergialääkettä ja  tuohon unilääkkeeseen liittyy vieläpä semmoinen seikka, että sen ottamisen jälkeen pitää mennä välittömästi sänkyyn tai  alkaa nähdä harhoja/sekoilla... soittaessani pomolle  näinkin sitten pinkin kitaran leijumassa katon rajassa ja koetin ottaa sen kiinni. Onneksi pomo oli joskus syönyt samaa unilääkettä ja uskoi että en ole kännissä tai aineissa!

- Pesin peräpukamavoiteella hampaat. Nam.

Siis olithan sää aineissa...

Vierailija
745/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuorein hölmöyteni:

Olin mökillä jo iltasella mönkinyt yöpuulle peittojen alle, kun muistin, että kännykkä pitää ladata, ja samalla voisin ottaa vettä pikkupulloon, joka oli yöpöydällä. Otin pullon ja kännykän, ja kaivauduin väsyneenä kohti keittiönurkkausta. Löysin hämärässä laturin, mutta sitä latausreikää ei meinannut löytyä millään. No ei kai, kun yritin laittaa lataukseen sitä tyhjää vesipulloa, ja eihän siellä pullon pohjassa mitään reikää ollut... (mun kännykässä se reikä on siellä "pohjassa").

Onneksi en aloittanut siitä veden ottamisesta... olis varmaan kännykkä pilalla.

Vierailija
746/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita näköjään pestään monenlaisilla aineilla. Itse olen laittanut harjaani Veet karvanpoistoainetta. Maistui karmealta, mutta tulipahan hampaista ihan posliinit.

Vierailija
747/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti matkustaa metrolla otaniemestä keilaniemeen (yksi asemanväli). Kävelin metrolaiturille, metro tuli, kävelin pois toisesta päästä laituria. Tosin en missään välissä noussut siihen metroon ja vasta asemalta ulos päästyäni totesin olevani edelleen otaniemessä.

Vierailija
748/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kiellettyä ajosuuntaa vastaan... ei tässä vielä mitään, mutta ensimmäinen vastaantuleva auto oli POLIISIAUTO... selvisin suullisella huomautuksella

Vierailija
749/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut trukilla ihan helvetimmoisen lommon varastoseinään. Seinä oli sellaista puumassaa joten 3 tonnin trukki upposi siihen kuin veitsi voihin.

Vierailija
750/922 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt suihkuun lasit päässä.

Olen myös kävellyt varmaan kilsan Porvoossa (kyllä, aivan oikein!) sellaiset muovipussukkakenkäsuojat jalassa lähdettyäni Runebergin talolta.

Vierailija
751/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierin ja röyhtäilin nettikokouksessa. Havahduin kun pomo pyysi laittaa mikrofonin kiinni, hupsista! 🤭

Vierailija
752/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vuorotöissä ollessa oli aamut vähän vaikeita herätä. Niinpä kahvitauolla huomasin laittaneeni unen pöpperössä termariin pelkän maidon jota oli pieni tilkka. Oli hyvää.

Vierailija
753/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan vuorotöissä ollessa oli aamut vähän vaikeita herätä. Niinpä kahvitauolla huomasin laittaneeni unen pöpperössä termariin pelkän maidon jota oli pieni tilkka. Oli hyvää.

Minulla taas hampaiden pesu käsisaippualla on aamuisin riesa.

Vierailija
754/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan Nissan Sunny. Olin käynyt asioimassa ja palasin parkkipaikalle. Avasin etuoven avaimella ja istuin sisään. Ihmettelin kun istuinsuojat oli eri väriset. Lähdin autosta kiireesti ja menin vieressä olevaan autooni ja lähdin pois! Toisen Sunnyn omistaja varmaan ihmetteli, että oli unohtanut etuoven lukitsematta! Molemmat autot oli tismalleen saman malliset ja väriset.

Vierailija
755/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin työpaikkaa ja ensimäisen viikon ajoin rutiinilla väärälle työpaikalle. Joka aamu havahduin vasta parkkiksella kääntyvässä risteyksessä, että vihkoon meni. Taas.

Mä menin mukulana meidän vanhaan asuntoon kun pääsin koulusta ja ihmettelin miksei avain sovi. Tajusin kyllä aika äkkiä että väärä paikka. Oltiin asuttu pari viikkoa uudessa talossa.

Vierailija
756/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri aloitti uudessa työssä. Oli nukkunut todella huonosti edellisen yön ja muutenkin tilanne jännitti. Luki väärin tietokoneen salasanan. Salasana oli selkeä suomenkielinen sanayhdistelmä. Koitti kirjautua tietokoneelle. Ei onnistunut. Luki uudestaan, eikä onnistunut. Tämä toistui monta kertaa. Lopulta pyysi rekrytoijan kokeilemaan. Tämä sai tietokoneen auki. Kaveri kokeili uudestaan, ei onnistunut. No lopulta tuli siihen tulokseen että luki salasanan väärin ja niinhän se olikin... Väsyneenä sattuu kaikenlaista.

Itse laittanut joskus silmälasit jääkaappiin pöydän sijaan.

Vierailija
757/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa töihin ja nappasin roskapussin mukaani aikoen pudottaa sen pihalla roskakatokseen. Jäin pois bussista työpaikkani pysäkillä ja tuo haiseva roskapussi oli yhä mukana... 

Vierailija
758/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt työpaikalla kävelemään aivan väärään paikkaan. Monesti. Yleensä havahdun parin välioven jälkeen, mutta monesti miettinyt, mihin päätyisin, jos en heräisi? Varmaan ison talon toiseen päähän, johonkin varastoon tuijottelemaan hyllyjä...

Olen heittänyt roskiin purkin kansia, vaikka tarvitsen niitä vielä. Eväät olen vain kerran heittänyt rasian sijaan. *kop kop*.

Olen panikoinut autonavaimien perään autoa ajaessani.

Myöskin ne klassiset kotiavaimella töihin ja autoon yrittämiset on tullut kokeiltua.

Vierailija
759/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinenharja kirjoitti:

Heh.. olen hoitaja ja olin taannoin aamuvuorossa. Vein asukkaan wc:hen aamutuimaan ja tehtäväni oli pestä asukkaan hampaat. Laitoin tahnat harjaan ja asukashälytys siinä samalla tuli puhelimeen. Kuittaillessani asukashälytystä puhelimesta, aloin pestäkin omia hampaitani asukkaan ihmetellessä vieressä. 😁

Sillä vanhuksen hammasharjallako pesit omat hampaasi? 🤮

Yhteinenharja vastaa parin vuoden jälkeen. Kyllä, asukkaan omalla harjalla. Ette voi kuvitella ilmettäni kun tietoisuuteni palasi ja tajusin olevani asukkaan harja suussa. Kerroin työkavereille, ja saan edelleen kyllä tästä kuulla, ja he pitävät huolen, että niin saa muuten uudet työkaverit ja opiskelijatkin kuulla 😅

Vierailija
760/922 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kiireissäni telkkarin kaukosäätimen mukaan laukkuuni, kun minun piti siinä vieressä olevan kännykän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi