Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
721/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoin sokerikakkua. Lasillinen valkuaisia, lasillinen sokeria, lasillinen jauhoja. Ihmeteltiin kun se ei vaan kiinteydy. Note to self: Jauhot voi lisätä myös paistamisen puolivälissä.

Vierailija
722/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen usein puhelin kädessä vessaan enkä tajua laittaa valoja päälle. Sitten pöntöllä ihmettelen miten täällä on nii pimeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksen liikkeessä olen kävellyt vieraan naisen kannoilla pitkän aikaa, kunnes tuo vieras hölmistyneenä katsoo, että kuka seuraa. Silloin tajusin, ettei ollutkaan vaimoni. Varsin helposti käy älypuhelinta lukiessa.

Vierailija
724/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla (ihan kotimaanmatka) käytiin miehen kanssa matkan varrella ruokakaupassa hakemassa vähän herkkuja, juomaa ynnä muuta evästä tuleviksi lomapäiviksi. Kaupasta sitten ajeltiin hotellille n. 20 min. matka ja siellä sitten ihmeteltiin, että missäs ihmeessä ne kauppakassit on??? No oltiin ne ilosesti maksettu ja jätetty vaan sinne hihnalle eikä edes pussitettu. Siis haloo!? Mies sitten ajeli nolona takasin kauppaan.

Vierailija
725/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aamuisin vitamiini-poretabletin. Useammin kuin kerran olen heittänyt sen kahvin joukkoon, enkä siinä vieressä olevaan vesilasiin.

Vierailija
726/922 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aamuisin vitamiini-poretabletin. Useammin kuin kerran olen heittänyt sen kahvin joukkoon, enkä siinä vieressä olevaan vesilasiin.

Vierailija
727/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Heitin erään kansion mainoslehtien mukana roskikseen. Olin tullut kotiin ja tyhjensin postilaatikon kansio toisessa kädessäni. Vasta iltamyöhällä koin äkillisen "herätyksen", että heitin senkin roskikseen, vaikka en edes siinä hetkesssä kaivannut koko kansiota.  

-Laitoin iltapalaksi teetä ja karjalanpiirakkaa. Huuhdoin voisen veitsen "lopulla" vedenkeittimen vedellä, kuten on tapana. Paitsi että, en ollut ensin kaatanut teevettä kuppiin!   

-Opinnoista palatessani piti hakea samalla mies töistä sekä paskapaperia kaupasta. Kotiin päästyäni mulla oli paskapaperit kädessä ja mies yhä töissä... Jotenki koomista, että näistä kahdesta se oli mieheni jonka unohdin!  :'D  

Vierailija
728/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) etin vimmaisesti kakkosrillejä kun ykköslasit on kadonneet, löydän kakkoset ja laitan päähän, jossa ne ykköset on jo

2) vessan viemärissä paperitukos, kaivoin sitä auki niin paperien alla siellä viemärissä oli mun rillit

3) kaikki vakiot, tyyliin likaset astiat mikroon jne

Vierailija
729/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäriluvulla ostin julmetun makeet Reebokin koriskengät, yks päivä ne oli jossain muovipussissa menossa johonkin ja pussi oli eteisessä roskapussin vieressä. Loput arvaattekin... tajusin asian 5 minuuttia sen jälkeen kun vein pussin talon roskikseen, mutta tietenkin sen viiden minsan aikana roska-auto oli käynyt. RIP. Ne oli nää: https://sneakernews.com/2012/05/31/classics-revisited-reebok-shaqnosis-…

Vierailija
730/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin aamulla että ihan kuin olisin juuri edellisenä päivänä avannut maitotölkin, mutta koska sitä ei näkynyt jääkaapissa niin luulin vain muistaneeni väärin. Korkkasin sitten aamukahvia varten uuden. Kun avasin astiakaapin oven ottaakseni mukin, niin se edellispäivänä avattu maito löytyikin sieltä mukihyllyltä.

Oon myös lähtenyt viemään roskia ilman niitä roskia (jäivät eteiseen).

Vierailija
731/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykä on löytynyt monesti ties mistä. Milloin jääkjääkaapista, millon roskiksesta ja joskus jopa mikrosta, joka ei ole ollut onneksi päällä. Joskus olen jopa etsinyt sitä ympäri asuntoa jo melkein paniikissa kun sitä ei löydy mistään ja vasta sitten tajuan, että se on ollut minulla koko ajan kädessä mukana. Onneksi minulla ei ole ainakaan vielä tarvetta silmälaseille kun nekin olisivat taatusti koko ajan hukassa ja etsisin niitä koko ajan kun ne olisivat samalla päässäni.

Joskus kun olen alkanut tekemään aamupalaa niin olen laittanut kahvinkeittimeen kaurahiutaleita sinne minne ne porot tulevat ja kahvinporoja kattilaan jossa olisi tarkoitus keittää puuroa. Joskus korvatessani aamukahvin energiajuomalla olen alkanut kaatamaan sitä sinne kattilaan puurohiutaleiden joukkoon.

Kerran eräänä aamuna kaadoin taaperolle maidon sijaan energiajuomaa nokkamukiin ja tarjosin sitä hänelle mutta onneksi hän ei juonut sitä vaan katsoi minua hölmönä, antoi mukin takaisin ja totesi, että "Äiti, maitoa".

Kun esikoinen kärsi koliikista, niin kutsuin miestäni vahingossa ex-miehen nimellä mutta onneksi se oli miehen toinen nimi joten mies ei tiedä vieläkään olevansa minun toinen mieheni.

Vierailija
732/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. No itse lähdin neuvolasta lapseni ollessa vauva (olin ihan hirvittävissä univeloissa) vieraan ihmisen takki päälläni. Kävelin jonkin aikaa kun huomasin ja eikun vain palauttamaan sitä takaisin. Oli vielä eri värinen kun oma takin väri. :)

Tai että katsellessani kaupan hyllyä olen jutellut jonkin tovin vieraalle ihmiselle jota luulin miehekseni.

Vierailija
733/922 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin et ikaffea on tosi vähä. Riittänee yhteen kahviin. Siinä sit tein kahvin ja laitoin taaperolle mehun ja arvannette kumpaan kaadoin ne ikaffet.

Vierailija
734/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahvia. Aloin juomaan, ja totesin että on vielä liian kuumaa. Niinpä aloin palstailemaan ja unohdin kahvini. Kahvi oli ehtinyt kylmetä, mutta onneksi on termoskannulla varustettu keitin! Vähentää kahvinkeittelyn tarvetta aikalailla, kun aina unohdan sen syystä tai toisesta...

Vierailija
735/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tipautin kokiksen makuisen poretabletin aamukahviin, kyllä herätti!

- Jätin kaksoset neuvolan leikkipaikalle ja vein vain vauvan autoon, autossa välähti että  nyt jotain puuttuu.

- Heitin roskiin muovikassin jossa oli kirjaston elokuvia ja vein kirjastolle muovikassillisen roskia.

- Levitin vihertävän kasvonaamion ja unohdin asian kun huomasin, että suodatinpussit ovat lopussa ja ampaisin  samantien kauppaan.

Vierailija
736/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten rupesin syömään keitettyä munaa jääkaapista ja keittämään lisää lapsille. Kohta havahduin siihen etten löydä edellisenä päivänä keitettyä munaani mistään. Kaikki paikat moneen kertaan etsittyäni tajusin että se oli kattilassa keittymässä uudelleen enkä ollutkaan laittanut tuoreita munia kattilaan.

Vierailija
737/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kiireaikoina käy sekoiluja ja unohteluja jatkuvasti. 16v. tyttäreni on näistä aika kärttyinen. Toissapäivänä hän laittoi muistustusviestin että tuon kaupasta maitoa ja vessapaperia. Itse olin aamulla laittanut itselleni viestin että kahvia.

Menin sitten töiden jälkeen kauppaan ja mennessäni muistin hyvin mitä sieltä piti ostaa. Ostin sitten mm. hyvännäköisiä herkkusieniä, tarjousviiliä, piirakka-ainekset jne. 

Päästyäni kotiin, menin vessaan ja tajusin että en tosiaankaan ostanut niitä ainoaa kolmea asiaa mitä varsinaisesti piti ostaa ja mistä oli oikea puutos. 

Tytär ei ollut iloinen kun laitoin hänelle viestiä että tuo tullessaan maitoa, vessapaperia ja kahvia..

Vierailija
738/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä silmäladit päässä huihkuun ja kerran järveen uimaan.

Meillä oli sellainen lasten potta, jonka potta osa ja istuinosa oli erilliset. Joskus väsyneenä tyhjensin pissat pottaosasta siihen istuiosan reikään.

Jääkaapista löytyy joskus ihmeellisiä asioita, kuten tyhjiä juomalaseja.

Yhden ostoksen takia ei tarvitse kauppalistaa eihän :). Menen käymään kaupassa hakemassa sen yhden pakolisen jutun (vaimolle maitoa kahviin), huomaan kotona että minulla on neljä heräte ostosta, joista olen innoissani, mutta ei maitoa.

Meillä töissä avataan erityinen verkkoyhteys koneelta niin, että painan kuvaannollisesti nappia, järjestelmä soittaa puhelimeeni ja annan sitten puhelimessa pin koodin. Monesti "napin painalluksen" jälkeiseen soittoon vastaan normaalisti nimelläni, samalla kun kuulen tutun äänen "Please, enter your pin code..."

Vierailija
739/922 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä meidän sihteerin kanssa

Vierailija
740/922 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin suoralla tiellä metsään, pyörällä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi