Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?
Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.
Kommentit (922)
Vein auton katsastukseen ja lähdin kauppaan. Ostokset tehtyäni menin hakemaan autoa, mutta siellä omituisen näköisesti vääntelehtivät ja purivat huulia ja sanoivat, että unohdin jättää auton sinne. Olin lähtenyt autolla kauppaan. Vaihdoin katsastuskonttoria.
Piti avata auton takaluukku, se ei auennut. Riuhtaisin kunnolla, käteen jäi rekisterikilpi. Nyt jo katson, mistä takaluukku avataan.
Olen törmännyt tolppaan ja pyytänyt siltä anteeksi. Sivellyt hyttysenpuremiin Etonoa tuubin korkki kiinni. Lavuaarin hajulukkoa puhdistaessa kaatanut sen mönjäveden sinne lavuaariin, josta hajulukko on irrotettu. Paperia allekirjoittaessa unohtanut oman nimeni. Pessyt kännykän pesukoneessa. Irrottaessani kattolamppua unohtanut, että lampusta täytyy pitää kiinni sen jälkeen kun on irrottanut sen koukusta.
-Miehen zipot oli hävinnyt, nohevana olin laittanut ne pesukoneeseen, olen pessyt myös vauvan vaipan sillä seurauksella, että kaikki pyykit olivat täynnä paperi silppua. Olen saanut pesukoneen työntämään vaahtoa pihalle, kaatamalla liikaa pesuainetta.
-Putsasin aurinko lasejani ja mies hekottaa vieressä ihmettelen, että miksi, noh laseistani oli hävinnyt toinen linssi enkä ollut tätä huomannut ennen kuin pistin ne päähäni.
-Olen muiden katsoessa väittänyt auton ikkunan toimivan hyvin ja näyttänyt mallia kun muut nauraa, että väärä ikkuna, tuo toinen on rikki.
-Kasannut yöpöydän osat väärin päin, niin että toinen joutuu sen purkamaan ja kasaamaan uudestaan 
Lähdin kauppaan ja jätin kännykän laturiin, että jos joku nyt soittaa sillä välin niin soitan takaisin. Muuten hyvä, mutta luottokorttini oli kännykän lompakkokotelossa...
- Kuorin kananmunan ja viskasin munan roskiin, ihmettelin siinä sitten kuoret kädessä että nyt ei jokin ole niinkuin pitää
- Kaadoin lapsen nokkamukiin maidon asemasta Eila-lattea, ihmettelin kun kun kuului niin autuas nam nam
- Menin tupakalle ja koetin sytyttää legolla, joka oli punainen kuten sytkärikin
- Katsoin junan ikkunasta tyynesti, kun saavuimme asemalle jossa minun piti jäädä.. ja jatkoimme matkaa. Mies sai hakea nolon vaimon seuraavasta kaupungista.
Otin lapsen mukaan töihin. Päivän päätteeksi unohdin lapsen sinne, kun lähdin kotiin
Viime viikolla lukitsin itseni ulos, oli kuit autonavaimet mukana. Ajattelin mennä autoon istumaan ja pohtimaan mitä teen. Istuin niin hölmössä kulmassa sisään, en ymmärrä miksi, että löin takaraivon auton kattoon niin että tähtiä näkyi. Itku tuli.
En ollut ajatuksissani, vaan ennemminkin hermostunut, mikä sai toimimaan oudolla tavalla. Olin nimittäin ensitreffeillä kiinnostavan miehen kanssa. Oli kesä ja ostimme torilta kahvit ja sellaiset kupeissa olevat jätsiannokset, jotka syödään lusikalla. Syömisen lomassa PUHALSIN lusikassa olevaa jätskiä ennen kuin laitoin sen suuhuni 😂 Jotta tilanteen awkwardius olisi täydellinen, tein tämän vahingossa vielä toiseenkin kertaan! Mies katsoi minua kuin vajaaälyistä ja minä en saanut sanaa suustani, olin vain että "ohhoh" ja hymyilin tyhmänä.
😂😂😂😂
Virtahepo kirjoitti:
Klassikko: laitan pyykit koneeseen, valitsen ohjelman ja napsautan koneen päälle. Ohjelman pestyä noin puoleenväliin saakka muistan, etten tosiaan sitten laittanut sitä pesuainetta.
Mä olen laittanut kyllä aineen mutta en konetta päälle. Meillä alakerrassa joten en kuule. Puhelimen ajastimen kilahdettua yllätys oli suuri kun menin alakertaan ja koneessa oli kuivat pyykit. Kesti hetken tajuta miten se on mahdollista.
Lainasin vanhempieni autoa ja ajoin yliopistolle. Luentojen jälkeen tulin bussilla kaupunkiin ja soitin äidilleni pyytäen häntä noukkimaan minut kyytiinsä kun ajaa töistä kotiin. Oli hieman ihmeissään ja muistutti että auto on minulla.
Olen mennyt suihkuun silmälasit päässä.
Lompakkoni varastettiin kaupassa. Kun huomasin sen puuttuvan, olin niin järkyttynyt että kävelin vahingossa ulos kaupasta maksamattoman tuotteen kanssa. Hälyttimet eivät jostain syystä soineet eikä kukaan lähtenyt perääni. Kun tajusin tilanteen, kävin viemässä tuotteen takaisin kauppaan. Olisi sekin ollut tilanne, jos olisin vielä itse joutunut epäillyksi varkaudesta.
Ajoin pyörällä suoraan päin aitaa. Toisella kertaa ajoin auton kylkeen.
Kävelin Helsingin keskustassa 7 tuntia putkeen enkä kiinnittänyt muihin ihmisiin mitään huomiota.
Kännissä kotiin ja housut pois jalasta ennen ulkotakkia
Maksoin ostokset piimäpurkki koko ajan kainalossa tajuten vasta autossa etten maksanut sitä piimää 0🙂
N. 17-vuotiaana minulle iski yhtäkkiä joku muistikatkos, enkä muistanut miten skootterilla peruutetaan. Istuin siinä skootterini päällä sitten joku 10minuuttia ja yritin löytää oikeaa vipua...
Mä alapeukutin kiroilusta, kun en siitä tykkää.