Voinko käydä tamponin kanssa treffeillä?
Kommentit (86)
Kun tampooni on tarpeeksi iso se ei petä. Miesten kanssa voi olla toisinpäin.
Tamponi on kyllä siitä huono kumppani, ettei sitä edes tunne sisällä. Pidemmän päälle voi turhauttaa seksuaalisesti :D
Mitä tampoonit on yleensä mieltä siitä, että ne aina vaihdetaan toiseen?
Tamponi on kyllä kovin herkkä punastumaan
Vai että sen narupään kanssa sitä liikutaan! Minä luulin, että sinä olet raskaana!
T.käyttämätön side muovikääreessään täällä käsilaukkusi sivutaskussa, jo toista kuukautta yhteen menoon.
Jos menet sokkotreffeille tamponin kanssa, niin on helppo tunnistaa: punapää. Toisekseen, tiedät het mistä narusta vedät, olet voittaja.
Suosittelen, jos pidät punapäistä
Muista laittaa sille joku kiva koru.
Muutama vuos sit oli se kiva tamponikoru ketju 🤭
Kasta se yhtäkkiä hänen lasiinsa. Jos hän alkujärkytyksestä toivuttuaan hyväksyy tämän, poistaa tamponin lasistaan ja juo lasin tyhjäksi, on tulossa uudet treffit.
Miksi tämä ketju on saanut kruunun?
Voit. Mutta jos se tuntuu kuivakalta, siitä pääsee helposti eroon kun osaa vain vetää oikeista naruista. Mutta jos on kostea ilta tiedossa, kannattaa ehkä katsoa loppuun asti.
Menihän yksi nainen Eiffelin tornin kanssa naimisiin.
Kävin, enkä saanut katsekontaktia, saati puheesta mitään selvää, kun se oli kuitenkin asettimineenkin varsin pienikokoinen tyyppi siinä vastapäisessä tuolissa. Eikä me edetty siitä baarista minnekään.
Olin pettynyt, koska mainosten perusteella tamponien kanssa saa ratsastaa, uida ja vaikka mitä.
Ei kannata treffailla tamponia. Löystyy nopeasti eikä mene pesulle omatoimisesti.
No tampponi ei osaa panna sua. Sun pitää panna se.
Et tietenkään. On aivan kauheaa olla naru jalkojen välissä. Se on epäilyttävää ja todella paha asia. Hyvät naiset laittavat siteen ja esittelevät sen treffeillä. Tärkeimpiä asioita naisessa on se, ettei hän petä miestään Mr Tampaxin kanssa, eikä kulje synnin merkki jalkojen välissä roikkumassa.
Jos se on käytössä, niin on vähän huijaamista sitä treffikumppania kohtaan kun ei ole edes mahdollisuutta edetä makuuhuoneen puolelle.
Mulla on kaikki tamponit aina pettäneet. Patologista sakkia, en suosittele.