Voinko käydä tamponin kanssa treffeillä?
Kommentit (86)
Kruunu ja liekki? Taitaa mo de olla tänään hyvällä päällä. :)
Joomut ne saattaa vähän tuoksahtaa välillä, muistaa suihkuttaa välillä se puhtaaksi. Eivät ole oikein omatoimisia.
Lasketaanko pikkuhousunsuoja tai terveysside pettämiseksi?
Anna sille lahjaksi koru naruun laitettavaksi, tamponeja ei kukkakimput kiinnosta.
En lähtis, kaikki ne on samanlaisia. Kun oot nähny yhden, oot nähny kaikki!
Olen ollut tampion kanssa naimisissa.
Ääärgh, räät näytöllä teidän kanssanne! :D
Muista että hyvä olla side varalla, jos tamponi pettää!
Muista pitää pari muutakin varalla!
Kyllä tosi miehet ei välitä onko tamppooni vai ei. Ei tarvitse olla Honda-mies sillä ajomies ajaa kelillä kuin kelillä. Tamppooni ei ole edes hidaste.
Mie en ymmärrä... Puhutaanko ny oikeesta tampoonista vai onko se kiertoilmaisu jollekin :D
En enää ikinä käy sen jälkeen, kun päädyttiin sängylle ja ajattelin että käynpä kohta wc:ssä poistamassa.
En kuitenkaan ehtinyt, kun treffikumppank sanoi että mikäs täällä on ja lennätti sen narusta seinään. Oltiin n 21v.
Ei kuukautiset mikään este ole, mutta kannattaa varautua sotkuun. Jos siis deitillä päästään itse asiaan.
Tamponi kyllä imuttelee mutta ei nuole.
Mieluummin zambonin kanssa. Sillä voi tehdä luistinradan.
On kiihottavaa vetää narusta ja katsoa millainen mollukka sieltä römpsästä pullahtaa.
Ole varovainen sitten. Tamponi on sellainen treffikumppani, että yleensä ennemmin tai myöhemmin päätyy kanssasi samaan sänkyyn tai ainakin pääsee itse asiaan ;)
liukkaria mukaan vaa, annat kakkoseen romanttisesti ekoilla treffeillä
Tamponit ovat yleensä alkoholisteja imevät sitä kuin sieni.