Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva määrä seksikumppaneita elämän aikana?

Apsu
16.08.2018 |

Toki siis yksilöllistä, mutta mulla on ollut vain yksi. Olen siis muuten ollut läheisissä väleissä monien miesten kanssa, mutta vain yhden kanssa yhdynnässä. 20 vuotta tässä liitossa on eletty. Mietityttänyt viime aikoina tämä asia, että jääkö jotain kokematta ja mitä menettää, jos jää ainoaksi?

Meillä seksi on siis hyvää ja mies on muutenkin rakastava luonteeltaan. Lämmin, hellä ja huolehtivainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on tapana uskoa että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, kunnes menee katsomaan ja toteaa että ihan samanlaista se on. Yhdenillanjuttua kannattaa kokeilla todetakseen että ne on yleensä ihan perseestä. 

Sikäli siis on hyvä että on kokeillut muutaman kanssa, ettei kuvittele että on jäänyt jostain paitsi. Monet eivät taas koskaan löydä hyvää ja kokeilevat kokeilemasta päästyään eivätkä löydä sopivaa. 

Vahvaitsetuntoisen ihmisen ei tarvitse mitata viehätysvoimaansa panoilla. 

Vierailija
2/3 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin toteat, tämä on täysin yksilöllistä.

Minulla kesti kauan ennen kuin halusin vakiintua parisuhteeseen. Olin kokeilun- ja nautinnonhaluinen ja seksikumppaneita kertyi useita sinkkuvuosien aikana. Toisin kuin aiempi vastaaja, minä koin useimmat yhdenillanjutut erittäin ihanina kokemuksina. Vaikka nyt nautinkin vakiintuneesta parisuhteesta, en vaihtaisi noita villejä vuosia mihinkään.

Toisaalta taas kumppanini on ollut minua ennen vain pitkässä parisuhteessa, olen hänen elämänsä toinen seksikumppani. Hänelle tämä käy hyvin, eikä hän kaipaa "kokemuksia".

Ps. Yhdenillanjuttuja voi larpata oman kumppanin kanssa erilaisilla roolileikeillä, jos olette yhtään sen henkisiä. Kummastakin voi löytyä uusia puolia, kun on hetken joku muu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen pitkän suhteen päätyttyä vietin hetken vähän villimpää sinkkuelämää, ja minulle kokemukset olivat todella silmiä avaavia, sain elämäni parasta seksiä. Nyt tiedän myös suhteessa paremmin, mitä haluan. Mutta jos on hyvä pitkö suhde jossa seksi on nautinnollista, niin tuskin kannattaa kurkata aidan toiselle puolelle.