Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pitänyt Räikköstä kusipäänä ja olin oikeassa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali parikymppinen mies. Mut ihmisillä, kuten Kimillä, on tapana aikuistua.

Vierailija
2/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali parikymppinen mies. Mut ihmisillä, kuten Kimillä, on tapana aikuistua.

Normaali parikymppinen mies ei saavu kaatokännissä kasarmille ja karkaa sieltä koska on mukavampaa tekemistä mielessä. Eikä petä vaimoaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mainos: vuoden odotetuin kirja. Joku räikkösteos. Se on kyllä niin EVVK kuin voi olla.

Vierailija
4/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostaa Kimin jorma. Kunhan vaan pitäisi turpansa kiinni sängyssä eikä puhuisi narisevalla äänellään.

T: Mies

Vierailija
5/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun joka paikka on hetken aikaa täynnä jotain no-emmätiä-ruikkusta.

Vierailija
6/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali parikymppinen mies ei saavu kaatokännissä kasarmille ja karkaa sieltä koska on mukavampaa tekemistä mielessä. Eikä petä vaimoaan.

Ap

Molemmat väärin.

Vierailija
7/7 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, kyllä minun aikana aika monikin tuli lomilta/iltavapaalta kauheassa kännissä kasarmille. Ja aika moni karkasi gines viikonlopuina kasarmilta kylille naisiin, kaverit huusivat illalla vahvuuslaskennassa poissaolijan puolesta. Ja tämänkin palstan juttujen mukaan pettämistä tapahtuu niin miesten, kuin naistenkin toimesta.

Eli aivan normaalia toimintaa tässä maassa. Julkisuus vaan tekee noista touhuista joidenkin mielestä NIIN paljon mielenkiintoisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä