Tuttuni ihmettelee kun syljen suihkun lattiakaivoon :D
Ja pitää sitä ällöttävänä. 😅
Siis minkälainen ihminen pitää lattiakaivoon sylkemistä ällöttävänä?
Kommentit (32)
Virtsa on täysin luonnollista ja vain hyväksi.
Kyllä mä suihkun aikana saatan sylkästä lattiakaivoon. Kun huuhtelee hiuksia ja vesi valuu pitkin naamaa, niin joskus tuntuu siltä että suussa on jotain ylimääräistä vettä. Ulkona en koskaan syljeskele mihinkään esim. pyöräteille tms., se on ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis missä tilanteessa sinne syljet? Suihkussa jos menee vettä suuhun? Kesken leffan käyt räkäisemässä klimpit suihkun lattialle? Täh?
No jos olen kylpyhuoneessa ja pitää sylkäistä niin sylkäisen lattiakaivoon. Jos taas olen vessassa niin sylkäisen wc-pyttyyn. Enkä minä mihinkään LATTIALLE sylje vaan suoraan lattiakaivon reikään.
Ap
Kyllä mä ainakin suihkussa saatan sylkeä suuhun eksyneen veden (ja varmaan siinä ihan sylkeäkin on mukana) siihen suihkun lattiakaivoon.
En tiedä, onko osa täällä kauhistunut siitä, että syljet siihen lattiakaivoon joka ei ole varsinaisesti suihkutilassa? Jos itsellä on esim. yskä ja limaa irtoaa herkästi, niin kyllä syljen lavuaariin ja huuhtaisen heti vedellä pois, en siis lattiakaivoon... Eli AP, syljetkö suihkun lattiakaivoon vai siihen toiseen (jos sellainen löytyy)?
Kaikesta mäkin jaksan tänne kirjoitella, hahaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ööh, minä kusenkin sinne säännöllisesti. Ja jos vatsa on löysällä, niin saatan vääntää tortut myös, suihkun aikana toki. Samaan osoitteeseen ne menee pöntöstäkin.
Eivät mene. On olemassa harmaat ja mustat likavedet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen ylipäätään pitää sylkeä? Se on sun omaa sylkeä, niele se.
Ymmärrän syleksimisen vain, jos saa suuhun vaikkapa itikan tai veristä ysköstä. Tai jos syljetään pois hammastahnaa tms.
Tavalliset ysköksetkin voi vallan hyvin niellä.
Ihme tukkijätkämeininkiä tuollainen räkimin. Ällöä suorastaan, vaikka lattiakaivoon meneekin. Ensin kurnutetaan kurkkua, että saa suuhun limaa ja sitten ruikitaan sitä. Hyi.
Eli sinä taidat niellä hammastahnatkin?
Voi luoja, sivistyksen huippu, yksi kertoo että syljeskelee lattialle ja me muut kommentoimme sitten tärkeänä. 🤧
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, sivistyksen huippu, yksi kertoo että syljeskelee lattialle ja me muut kommentoimme sitten tärkeänä. 🤧
Sitten mietitään miksi maan ulkopuolinen elämä ei ole innostunut ottamaan yhteyttä...
Kusi imeytyy kaakelin saumoihin ja alkaa haista koko suihku
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs tee muut syljette kotona, kun noin paheksutte ap:n toimintaa?
Vai nielettekö te kaiken, mitä suuhun kertyy tuli se sitten suun ulko- tai sisäpuolelta?
Oliko tämä olevinaan ovela tapa kysyä sylkeekö vai nieleekö, kun mies tulee suuhun?
No todellakin otan vettä suuhun ja valutan sen ulos suihkussa. Lopun voi sanoa olevan sitten jo sylkeä. Syljen suuhun mennyttä sampoota ym. Jos joku sitä pitää kuvottavaa niin voi jukranpujut. Tietäisittepä mitä teen uimahallissa