Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttuni ihmettelee kun syljen suihkun lattiakaivoon :D

Vierailija
16.08.2018 |

Ja pitää sitä ällöttävänä. 😅

Siis minkälainen ihminen pitää lattiakaivoon sylkemistä ällöttävänä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän sen tietää?

Vierailija
2/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää sylkeä ylipäätään lattialle 🤢?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans outona pitämäni tapa, että ennen suihkun aloittamista sylkäisen joko käsienpesualtaaseen ja huuhdon sen vesihanan avaamalla tai sitten suihkukaivon eteen lattialle ja huuhdon sen suihkulla.

Vierailija
4/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, minä kusenkin sinne säännöllisesti. Ja jos vatsa on löysällä, niin saatan vääntää tortut myös, suihkun aikana toki. Samaan osoitteeseen ne menee pöntöstäkin.

Vierailija
5/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälainen ihminen pitää lattiakaivoon sylkemistä ällöttävänä?

No mä oisin lähtökohtaisesti olettanut, että kaikki. Mut ilmeisesti sä et?

Millainen ihminen sinä olet?

Vierailija
6/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu ihmettele kun mä pesen pyllyni ja pelkää että lattia likaantuu.

Vierailija
7/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voi vaikka kustakin, samaan viemäriin ne kaikki likavedet menee.

Vierailija
8/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän sen tietää?

Juteltiin kolmannen osapuolen kanssa joka oli lukenut netistä jutun, jossa suositeltiin virtsaamaan suihkuun. Siihen sitten tämä tuttuni sanoi, ettei itse edes sylkisi lattiakaivoon, johon minä sanoin että kyllä minä ainakin syljen. Tokaisi sitten, että ällöttävää 😁

Ap

Vierailija
9/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku edes voi sylkeä lavuaariin, vaikka pesisi hampaita. Yäk!

Vierailija
10/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs tee muut syljette kotona, kun noin paheksutte ap:n toimintaa?

Vai nielettekö te kaiken, mitä suuhun kertyy tuli se sitten suun ulko- tai sisäpuolelta?

Vierailija
11/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän sen tietää?

Juteltiin kolmannen osapuolen kanssa joka oli lukenut netistä jutun, jossa suositeltiin virtsaamaan suihkuun. Siihen sitten tämä tuttuni sanoi, ettei itse edes sylkisi lattiakaivoon, johon minä sanoin että kyllä minä ainakin syljen. Tokaisi sitten, että ällöttävää 😁

Ap

Kiitos, tämä oli asiallinen selitys. Ehkä en jatkossa kertoisi tälle tutulle mitään ruumiintoimintoihin liittyviä asioita, jos hän on noin ällötysherkkä. :D

Vierailija
12/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen ylipäätään pitää sylkeä? Se on sun omaa sylkeä, niele se.

Ymmärrän syleksimisen vain, jos saa suuhun vaikkapa itikan tai veristä ysköstä. Tai jos syljetään pois hammastahnaa tms.

Tavalliset ysköksetkin voi vallan hyvin niellä.

Ihme tukkijätkämeininkiä tuollainen räkimin. Ällöä suorastaan, vaikka lattiakaivoon meneekin. Ensin kurnutetaan kurkkua, että saa suuhun limaa ja sitten ruikitaan sitä. Hyi.

Vierailija
13/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta voi vaikka kustakin, samaan viemäriin ne kaikki likavedet menee.

Minä myös virtsaan suoraan lattiakaivoon, en laatoitukselle, koska ei kuulemma ole hyväksi sille/saumauksille.

Ap

Vierailija
14/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis missä tilanteessa sinne syljet? Suihkussa jos menee vettä suuhun? Kesken leffan käyt räkäisemässä klimpit suihkun lattialle? Täh?

Vierailija
15/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pitää ällöttävänä sylkemistä, ei pelkästään sitä että se syljentä tapahtuu lattiakaivoon. Jos ajattelee, että sä olet just niitä ällötyksiä, jotka sylkevät kauheita räkälimaklimppejä kauppojen ovienkin eteen heti kaupasta tultuaan.

Vierailija
16/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen ylipäätään pitää sylkeä? Se on sun omaa sylkeä, niele se.

Ymmärrän syleksimisen vain, jos saa suuhun vaikkapa itikan tai veristä ysköstä. Tai jos syljetään pois hammastahnaa tms.

Tavalliset ysköksetkin voi vallan hyvin niellä.

Ihme tukkijätkämeininkiä tuollainen räkimin. Ällöä suorastaan, vaikka lattiakaivoon meneekin. Ensin kurnutetaan kurkkua, että saa suuhun limaa ja sitten ruikitaan sitä. Hyi.

Ei nyt ihan hirveästi tee mieli nielaista sitkeää klimppiä. Tee toki itse niin, mutta miksi minun pitäisi toimia samoin?

Ap

Vierailija
17/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sylkijät on ilmeisesti tupakoijia. Ei normaali-ihmisellä tule suuhun mitään limaa jota pitäisi lattialle syljeskellä.

Vierailija
18/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää aloitus olis ollut päinvastainen, että ap kauhistelee tuttunsa lattiakaivoon syljeskelyä, olisi kaikki pitäneet ap:ta nipona ja puolustaneet sylkijä-tuttua 😁

Vierailija
19/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää aloitus olis ollut päinvastainen, että ap kauhistelee tuttunsa lattiakaivoon syljeskelyä, olisi kaikki pitäneet ap:ta nipona ja puolustaneet sylkijä-tuttua 😁

Oliko sinusta nyt kaikki siis yhtä mieltä?  MInusta tässä oli niitä nipoja ja sitten niitä, joitten mielestä ei ole kauheaa sylkäistä lattiakaivoon. 

Vierailija
20/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä sylkijät on ilmeisesti tupakoijia. Ei normaali-ihmisellä tule suuhun mitään limaa jota pitäisi lattialle syljeskellä.

En oo koskaan tupakoinut. Mulla on tosi kuivat limakalvot, joita yritän parannella suolaliuoksella.

Ap