Kysy 16-vuotiaalta
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kysy mitä haluat 16-vuotiaalta tytöltä!
En kysy. Ei jaksa näitä jokapäiväisiä huomionkerjäysketjuja. Laita se puhelin kädestäsi ja mene vaikka auttamaan vanhempiasi ruoanlaitossa.
Minusta tulee isona työtön. Äsken tein läksyjä ja unohdin tämän ketjun kokonaan, sori siitä.
Ei heru, en ole ihan niin wt kuitenkaan.
Ap
Pidän musiikista, uskonnosta, historiasta, yhteiskuntaopista ja kielistä eniten. En polta.
Ap
Olen allerginen hamstereille, mutta ihan söpöjä ovat muuten.
Ap
En, seksi on wt ja kakkosta en ainakaan antaisi, kun sairastan Crohnin tautia. :'D
Ap
Kelpaisko hyvännäkönen 17 v lätkää pelaava, urheilullinen, eläinrakas, lukiota käyvä poika pääkaupunkiseudulta?
Kelpaisiko mihin? Seurustelusuhdetta en kaipaa yhtään minkäänlaisen ihmisen kanssa, mutta kaveriksi kelpaisi vallan mainiosti. Olen oikeasti 16, mikä saa sinut epäilemään?
Ap
Käytätkö paskaista kånken reppua? Ajatko jopolla? Jos, niin miksi? Mitä mieltä olet mainitsemistani asioista? Eikö tunnu tyhmältä käyttää tiettyä reppua tai pyörämerkkiä vain siksi, että "kaikki muutkin" ( lue 9 kymmenestä massapissiksestä) käyttävät?
Pelkään ilmastonmuutosta, työttömyyttä, merta sekä sairauksia. Käytän p**kaista Kånkenia, mutta Jopolla en aja. Reppu on ollut minulla ala-asteelta asti ja on vielä ihan hyvässä kunnossa, en näe mitään syytä miksi pitäisi vaihtaa. Muiden valinnat ei kiinnosta, saavat ihan vapaasti ajella ihan millä pyörillä tahansa ja käyttää mitä reppua tahtovat.
Ap
Näetkö nykyisen maah anmuuton enemmän uhkana vai mahdollisuutena?
Miksi et halua seurustelusuhdetta?
21, koen sen enemmän ehkä pelottavana asiana. Pelkään, että naisten asema tulee heikkenemään ja että Ruotsin ongelmat siirtyvät tännekin. Seurustelusuhdetta en ainakaan tällä hetkellä halua, koska koen, etten ole siihen vielä tarpeeksi kypsä tai valmis, eikä minulla ole mitään mielenkiintoa vastakkaiseen sukupuoleen tai omaani.
Ap
Mikä sust tulee isona???