Haittaisko sua jos miehesi katoilisi ryyppyreissuille muutamaksi päiväksi silloin tällöin?
Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.
Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.
Kommentit (43)
Ehdottomasti en jatkaisi suhdetta, vaikka olisin kuinka rakastunut. Kauheaa käytöstä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Itse teen tätä pari kertaa vuodessa pari päivää kerrallaan. Yleensä matkat suuntautuvat naapurimaihin. Itselleni on ollut tosi tärkeää päästä välillä spontaanisti yksin juopottelemaan hetkeksi. Aika viattomia feissuja kuitenkin loppujen lopulsi. Kotona tarvetta ymmärretään kohtuullisesti. Suurin ongelma tuntuu olevan se, että ennakkoilmoitusta toivottaisiin edes edellisenä päivänä. Yli 15 v yhdessä. M 42
Yhdessä puolison (suomalainen mies) kanssa sisseilevänä metsäläisnaisena sanoisin, että kannattaa välttää sitä luontoon sammumista, yöt ovat jo kylmiä. Kännissä kuuseen kiipeäminen on silkkaa itsetuhoisuutta.