Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisko sua jos miehesi katoilisi ryyppyreissuille muutamaksi päiväksi silloin tällöin?

Vierailija
16.08.2018 |

Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.
Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mylvin männyille kirjoitti:

Minä olen tuollainen mies. Ikää löytyy 38-vuotta ja lapsiakin löytyy kaksi kappaletta.

Vaimo ymmärtää kyllä kun katoan pariksi päiväksi tai viikoksi mystisille itseni etsimis reissuille.

Tarvitsen välillä omaa aikaa. Joskus pakkaan repun täyteen viinaa ja lähden samoilemaan luontoon.

Tykkään kävellä luonnossa ja itkeä kännissä naama punaisena ja vetisenä. Heittäytyä sammalmättäälle ja huutaa sisäistä tuskaa kännissä. Tykkään sammua luontoon ja herätä kosteaan aamuun, kun kastepisarat putoilevan kasvoilleni. On jotenkin niin luonnollista tuntea havunneulaset perseellä ja kuusenpiha housujen lahkeilla.

Kun otan näkökulmia kännissä niin kiipeän korkealle kuuseen että näkisin jylhän järvimaiseman ja jos näen veneilijän niin mylvin tälle kännisen tervehdyksen.

Pari kertaa olen saanut lyhyen deliriumin aikaiseksi luonnossa ja se on perisuomalainen tunnetila. Sen lähemmäs tietäjämäistä kalevalahenkeä ei voi suomalainen keski-ikäinen perussuomalainen mies päästä.

Antakaa hyvät vaimot miehillenne omaa tilaa ja aikaa kalastaa tai metsästää. Suomalaisen miehen sielu on metsässä.

Yhdessä puolison (suomalainen mies) kanssa sisseilevänä metsäläisnaisena sanoisin, että kannattaa välttää sitä luontoon sammumista, yöt ovat jo kylmiä. Kännissä kuuseen kiipeäminen on silkkaa itsetuhoisuutta.

42/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti en jatkaisi suhdetta, vaikka olisin kuinka rakastunut. Kauheaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tätä pari kertaa vuodessa pari päivää kerrallaan. Yleensä matkat suuntautuvat naapurimaihin. Itselleni on ollut tosi tärkeää päästä välillä spontaanisti yksin juopottelemaan hetkeksi. Aika viattomia feissuja kuitenkin loppujen lopulsi. Kotona tarvetta ymmärretään kohtuullisesti. Suurin ongelma tuntuu olevan se, että ennakkoilmoitusta toivottaisiin edes edellisenä päivänä. Yli 15 v yhdessä. M 42