Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisko sua jos miehesi katoilisi ryyppyreissuille muutamaksi päiväksi silloin tällöin?

Vierailija
16.08.2018 |

Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.
Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.

Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.

Mitä vittua mä just luin!

😂😂😂😂😂😂😂

Kuolen! Mistä sä löysit tuollaisen luuserin? Olet pahempi kuin minä - ja minulla sentään on ollut tosi kauheita yksilöitä!

Vierailija
22/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleinen neuvo kaikille: Jos suhde takkuaa jo alussa, on kumppani todennäköisesti väärä. Alussa olevat jatkuvat ja isommat riidat tai suuremmat epäilykset ovat varoitusmerkki. Suhteen alun kuuluisi olla ihanaa kuherrusta, ei vaikeaa tai epäilyttävää.

Se alkuhuuma on pitkälle suhteelle tärkeä asia, joka mahdollistaa molemmille tunteen siitä, että HALUAA rakastaa toista silloinkin, kun huuma laskee tai elämässä tulee vaikeita aikoja. Kun on kokenut tämän alkuhuuman, on helpompi rakastua toiseen aina uudelleen ja uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia mä yritän viimeiseen saakka tsempata omaa nuorta aikuista tytärtä. Terve itsetunto säästää monelta murheelta. Älä anna kohdella itseäsi miten tahansa, tuo ei ole hyvä ihmissuhde, eikä siitä sellaista tule.

Vierailija
24/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleinen neuvo kaikille: Jos suhde takkuaa jo alussa, on kumppani todennäköisesti väärä. Alussa olevat jatkuvat ja isommat riidat tai suuremmat epäilykset ovat varoitusmerkki. Suhteen alun kuuluisi olla ihanaa kuherrusta, ei vaikeaa tai epäilyttävää.

Se alkuhuuma on pitkälle suhteelle tärkeä asia, joka mahdollistaa molemmille tunteen siitä, että HALUAA rakastaa toista silloinkin, kun huuma laskee tai elämässä tulee vaikeita aikoja. Kun on kokenut tämän alkuhuuman, on helpompi rakastua toiseen aina uudelleen ja uudelleen.

Samaa mieltä. Ja neuvo niiden hankalien aikojen varalle: toisilleen oikeat kumppanit ovat silloinkin samalla puolella, sinä ja minä vastaan maailma, yhdessä. Ei sinä vastaan minä.

Vierailija
25/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Joskus parikymppisenä vielä ymmärtää parin päivän ryyppyreissut (toki pitää silloinkin ilmoittaa missä on ja kuinka kauan ja mielellään kohtuullisesti etukäteen) mutta kahdesti naimisissa ja lapsia ja edelleen ryyppää kuin teini? Ei kiitos.

Vierailija
26/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tommosta yhtäkkistä katoamista muutenkaan. oma mies teki joskus sitä että oli lähtenyt töiden päälle jonnekkin kaverille tms. eikä ollut ilmottanut mitään. Oletan sitten että hän on kotona, mutta kun tulen niin kämppä onkin tyhjä. Parilla ekalla kerralla oikeasti säikähdin että onko jotain sattunut. Soitin sitten perään ihan hädissäni ja hän vaan tokaisee et "joo mä lähdin Makenluo pelaamaan". Sit kun sanoin et vois ilmottaa jos lähtee johku niin mutis vaan jotain epämäärästä että hän haluaa mennä ja tulla vapaasti ettei hän tykkää siitä jos rajoitetaan menemisiä.

Sanoin sit että toi ei vetele et vaan häipyy, et toki saa olla omia menoja ja et en ole kieltämässä sitä mut et haluan kuitenki tietää et missä se äijä on jos tulee just vaikka hätätilanne tms. ja muutenkin ihan luottamusken ja henkisen läheisyydenkin kannalta on musta ihan normaalia et pariskunta suunnillee tietää missä toinen on milloinkin.  Ei tarvi raportoida koko aikaa tai koordinaatteja lähettää, tottakai luotan siihen että hän on sielä missä sanoo olevansa, mut se just et vaan häipyy sieppaa ihan törkeästi. Varsinki jos olis joku monen päivän yhtäkkinen ryyppyreissu nii nen kyl kattelis hetkeekään. Ja  niin hän on nyt onneks parantanu tapansa ja ilmottaa sentään etukäteen jos aikoo lähteä jonnekkin.

Vierailija
27/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole kaikki mitä se mies on. Mies on myös komea, ihana, hyvä isä, huumorintajuinen, hauska ym. Te vaan takerrutte tuohon yhteen vikaan mitä kirjoitin. Ap

Vierailija
28/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mielipiteet eivät nyt kelpaa, kun ovat miestä vastaa. Mene sitten sen miehen kanssa yhteen, kun on niin hyvä mies. Mitä suotta tulet kysymään meiltä mielipiteitä, kun eivät kelpaa.

Vierailija
29/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Saat seksitaudin miehen reissujen seurauksena.

Vierailija
30/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitannut. Mutta se haittasi, että tuli takaisin kotiin.

Vierailija
31/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä T?

Vierailija
32/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais vaikka miestä ei pariin päivään näkyisi, mutta emmä minkään känniurpon kanssa olis hetkeäkään

Vierailija
33/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole kaikki mitä se mies on. Mies on myös komea, ihana, hyvä isä, huumorintajuinen, hauska ym. Te vaan takerrutte tuohon yhteen vikaan mitä kirjoitin. Ap

Näistä asioista huolimatta miehen käytös on ihan älyttömän iso varoitusmerkki. Myös minulla on kokemusta miehestä, joka on juuri kuvailemasi tapainen. Kaikki noi viehättävät puolet + tuo sinun aloitus. Myöhemmin myös paljastui lisää ikäviä piirteitä, eikä alkuhuuman ihanasta miehestä ollut enää juuri mitään jäljellä. Ja harmikseni myöhemmin kävi ilmi, että hän oli pettänyt minua koko suhteen ajan. En olisi suhteen aikana uskonut, kun halusin luottaa toiseen. Olin niin rakastunut, mutta se sokaisi. Katselin hänen käytöstään läpi sormien, voi kumpa olisin pitänyt rajoistani kiinni ja lujaa. Ole hyvin varovainen tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
34/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin tuossa sitä, että miehellä on kuitenkin vakavasti otettavia parisuhteita takanaan. Jos hän olisi ollut tavatessa lapseton sinkkumies, tilanne voisi olla toinen. Mutta tuossa kun ollaan jo uusilla kierroksilla olisin äärettömän varovainen.

Jos yhteiseloa jatkaisi olisi hyväksyttävä Se, ettei mies "rauhoitu" perheen parissa viihtyväksi isäksi todennäköisesti koskaan. Nykyään tilanne on win-win. Lapset ovat osan aikaa huollettavana kuvioissa. Sellaista vapautta on kuitenkin.

Miettisin miten asetelma muuttuu,jos vaikka hankitaan yhteisiä lapsia. Jos se arki onkin liian raskasta,Kun lapsia on aina kuvioissa+viikko viikko lapset. Mitäs jos jonain perjantaina mies päättääkin kadota jättäen koko katraan sinun vastuulle. Voitko luottaa jos vaikka joskus kaipaat tukea ja apua,että kaverit ja reissut eivät mene edelle? Kestääkö suhde vastoinkäymisiä vai jännitätkö tulevaa tiedostamatta ja alat silottaa tietä. Ettei toinen väsy tai kyllästy.

Yksi tärkeä asia on myös katsoa miehen sukua kriittisesti. Miten siellä miehet käyttäytyvät. Onko opittu millaisia malleja lapsuudessa.

Vierailija
35/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen mies. Ikää löytyy 38-vuotta ja lapsiakin löytyy kaksi kappaletta.

Vaimo ymmärtää kyllä kun katoan pariksi päiväksi tai viikoksi mystisille itseni etsimis reissuille.

Tarvitsen välillä omaa aikaa. Joskus pakkaan repun täyteen viinaa ja lähden samoilemaan luontoon.

Tykkään kävellä luonnossa ja itkeä kännissä naama punaisena ja vetisenä. Heittäytyä sammalmättäälle ja huutaa sisäistä tuskaa kännissä. Tykkään sammua luontoon ja herätä kosteaan aamuun, kun kastepisarat putoilevan kasvoilleni. On jotenkin niin luonnollista tuntea havunneulaset perseellä ja kuusenpiha housujen lahkeilla.

Kun otan näkökulmia kännissä niin kiipeän korkealle kuuseen että näkisin jylhän järvimaiseman ja jos näen veneilijän niin mylvin tälle kännisen tervehdyksen.

Pari kertaa olen saanut lyhyen deliriumin aikaiseksi luonnossa ja se on perisuomalainen tunnetila. Sen lähemmäs tietäjämäistä kalevalahenkeä ei voi suomalainen keski-ikäinen perussuomalainen mies päästä.

Antakaa hyvät vaimot miehillenne omaa tilaa ja aikaa kalastaa tai metsästää. Suomalaisen miehen sielu on metsässä.

Vierailija
36/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä T?

Herranjestas, jos on, niin juokse ap karkuun ja lujaa! T:n maine tunnetaan laajalti. Et sinä häntä tahdo, ethän? Paska ei muutu suklaaksi sillä, että se laitetaan kauniisiin kääreisiin.

Vierailija
37/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo vika nyt on sellainen, ettei se ole aivan pieni. Ja häiritsee myös itseäsi, et kai muuten joutuisi asiaa kyselemään.

Ja ei sitä kukaan muu päätä, jaksatko sinä katsoa tuota tulevaisuudessa, vain sinä itse. Minä en jaksaisi, mutta jokainen tekee omat päätöksensä.

Vierailija
38/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella haittasi, mutta meillä on kolme lasta. Ei noin vain isä voi moneksi päiväksi kadota. Olisin jättänyt tämän kanssa lapset tekemättä jos tuollaista harrastaisi. Ei ole koskaan jättänyt ryyppyreissua edes aamun tunneille.

Vierailija
39/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella haittasi, mutta meillä on kolme lasta. Ei noin vain isä voi moneksi päiväksi kadota. Olisin jättänyt tämän kanssa lapset tekemättä jos tuollaista harrastaisi. Ei ole koskaan jättänyt ryyppyreissua edes aamun tunneille.

Ilmeisesti miehesi ei ole tietäjämäinen tyyppi, joka samoilee hämärissä kapakoissa tai havuisissa metsissä.

Et myöskään kaipaa mystistä miestä joka silloin tällöin ottaa hieman taukoa perhe-elämästä päiväksi ja pariksi ottaakseen yhteyden esi-isiinsä ammentaakseen voimia koko perheelle.

Luonnollisesti näille retkille otetaan runsaasti väkijuomaa että reissu ei kestäisi kuukausia. Humalatila auttaa pääsemään nopeammin tiloihin joissa väkeä saadaan voimille.

Vierailija
40/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies joka ollu kahesti naimisissa ja aikuiset lapset. Nyt tuli taas riita, häipyi ja esti mut et en voi ottaa yhteyttä. Pidimmillään oltu 2 viikkoa erottuna. Kunnes alkaa lepyttely. Tosin nyt sanoi et menee jatkossa omia menojaan. Kännissä nuo kaikki sanoo ei varmaan pokkaa selvinpäin enään tulla selvitteleen asioita.

Se on vaan harmi kun muuten täydellinen mutta sit saa näitä näkkäreitä kun maistuu juoma. Sit kun otat miehen joka ei juo niin on mt-ongelmainen tai muuten ei rakkaus suju. Onko jollain hyvä mies?