Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisko sua jos miehesi katoilisi ryyppyreissuille muutamaksi päiväksi silloin tällöin?

Vierailija
16.08.2018 |

Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.
Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisko sua jos miehesi katoilisi ryyppyreissuille muutamaksi päiväksi silloin tällöin?

Haittaisi ja en ottais tuommoista miestä ollenkaan. Jos nyt alkais harrastaa tuollaista, jättäisin.

Vierailija
2/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis mun mies. Mihin tahansa ei tarvitse tyytyä.

Vierailija
4/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittais. Ja paljon.

Vierailija
5/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko yhdessä vain silloin kun lapset ovat miehellä? Ja ryyppyreissut menevät teidän kahdestaanolonne edelle? Juu ei, en todellakaan katselisi tuollaista.

Vierailija
6/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi! En edes harkitsisi yhteiseloa.

Vierailija
7/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään kaksi ex-vaimoa on iso punainen lippu. Mies ei todennäköisesti osaa käsitellä vaikeita tilanteita mitenkään, vaan ratkaisu lienee juuri tuo kavereiden luokse katoaminen. Tee itsellesi palvelus ja lopeta suhde vielä, kun voit jäämättä ikuisesti nalkkiin tyypin kanssa. Mieti, millaista elämästäsi tulisi, jos vielä sinäkin alkaisit tehdä lapsia tuon kanssa. Ei varmaan paljon naurattaisi.

Vierailija
8/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä paitsi ettei hänellä ole lapsia. Hän on ex juurikin tuon juopottelun ja katoamistemppujen takia.

Vierailija
9/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen jo ekaan lauseeseen...ei jatkoon.

Vierailija
10/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt, sattuu vähemmän kuin myöhemmin. Olet ansainnut parempaa kuin alkoholiongelmaisen miehen.

Vierailija
11/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt muilta tätä asiaa. Ihan itse sinun pitää tietää, haluatko elää tuollaista parisuhdetta. On ihmisiä, jotka elävät noin. Hyvin moni ei jaksa.

Mieti itse, pystytkö HYVÄKSYMÄÄN miehesi reissut. Jos et hyväksy, jos valitat niistä, jos odotat, että mies muuttaa tapojaan, on parempi, että lopetat suhteen.

Vierailija
12/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaisi tai ei, niin tuollainen ryyppääminen olis mulle ehdoton no-no.

Vierailija
13/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei seiso, mutta jos seisois, niin olis vieraita naisiakin?

Ihan oikeasti, unohda tuo, ja hoida itsetunto kuntoon, niin vältyt vastaavilta jatkossa.

Vierailija
14/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei petä vai.. :D Kyllä sitä ennen väkeviä kerkee panemaan. Ukko jauhaa paskaa ja sinä uskot.

Vierailija
15/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastunut mieheen joka on ollut naimisissa kahden naisen kanssa aiemmin. Lapsiakin on näiden kanssa ja isänä mies on hyvä. Hoitaa oman viikkonsa ja työt kunnolla. Vapaalla ollessaan taas katoilee kaveriporukkansa kanssa juomaan. Tekee tätä noin kerran kuukaudessa. Lomilla pidempään.

Ehdin rakastua mieheen ennenkuin selvis tämä juopottelu. Ollaan seurusteltu jonkin aikaa. Muita naisia ei kuulemma ole näillä reissuilla ja mies on sen perustellut mm ettei kännissä seiso. Onkohan tää ihan kauheen paska juttu? Jaksaisinko tätä tulevaisuudessa vai pitäskö mun unohtaa tää mies? Mä oikeesti rakastan enemmän kuin koskaan ketään.

Ihan helmi!

Vierailija
16/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies vuodesta toiseen niin kännissä ole, ettei koskaan seisoisi. Ja sitten kun tilaisuus tulee ja miehellä seisoo samanaikaisesti... No, ymmärrät varmaan itsekin mihin se johtaa.

Kyllä uskollisuuteen pitää joku muukin perustelu olla kuin se, ettei kännissä seiso.

Vierailija
17/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kiusaa sinua jo nyt, vaikka rakkauden pitäisi olla kukkeimmillaan. Älä jatka, ihan varmasti joudut tämän asian kanssa vastakkain tulevaisuudessa. Aikuinen mies tulee ryyppyreissulta kotiin, varsinkin jos siellä odottaa joku. Siellä jatkopaikassa on varmaan kivaa, mutta oletko sinä sellainen ihminen, joka viihtyy sellaisessa? Jos et, miksi eläisit ihmisen kanssa, joka sellaista arvostaa.

Vierailija
18/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oikeasti aikuisen ihmisen, saati perheen isän/äidin ei tarvitse ryypätä kerran kuussa. Kertoo jostain keskenkasvuisuudesta. Illanvietto ystävän tai ystävien kanssa on ok silloin tällöin, mutta sen ei tarvitse olla örvellystä, saati kestää päiväkausia.

Jos mies ylipäätään on mieluummin kavereiden kanssa, tulisi suhteesta vaikeaa. Mies saattaa välillä "pakosta" ja velvollisuudesta olla kanssasi, mutta mielessään miettii kuitenkin, miten akka nyt on syy että pitää kököttää kotona. Tällainen katoilijatyyppi ei kestä "komentelua" ja haluaa kaiken menevän aina hänelle mieluisalla tavalla.

Hiukan kärjistettyjä nämä juttuni, mutta näitä suhteita olen nähnyt sivusta. Nainen on miellyttämishaluinen ja jopa läheisriippuvainen tai sinisilmäinen, mies taas vahvempana luonteena vie tällaista naista aivan tahtonsa mukaan. Mies on saatavilla vain kun hän haluaa, naisen taas kuuluisi aina olla olemassa valmiina miestä varten.

Vierailija
19/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helmi!

Osui omaankin silmään tää! Muuten pettäisi mutta perhana kun ei seiso kännissä :D

Vierailija
20/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä sellainen suhde päättyis ennen kuin ehtis alkaakaan. En huoli ryyppyreinoja suhteeseen.

Unohda se hemmo.