Kerro tämän viikon paras asia, joka teki sinut onnelliseksi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Että minut vakinaistetaan kai töissä, olen nyt määräaikainen.
Oi onnea! Toivottavasti pääset vakinaiseksi 🤗.
Minut vakinaistettiin tällä viikolla ja kävin tänään allekirjoittamassa uudet sopimukset. 🌸
Voitin pelkoni.
Minulla on paniikkihäiriö, jonka kanssa voi jotenkin elää.
Tänään menin tarkoituksella istumaan puiston penkille ja kysyin ensimmäiseltä ohikulkijalta kelloa.
Ajatus ahdisti aluksi, mutta kun sain kuulla kellon ajan (eikä mitään tapahtunut), kiitin ja lähdin kävelemään pois.
Se oli ensimmäinen askel kohti voittoa. Tuntuu niin hyvältä.
Laittamastani ruoasta tuli hyvää ja lasten laittamassa jälkiruoasta myös.. Lisäksi lapset siivosivat jälkensä.
Sisko pääsi työhaastatteluun ja kaverit menee naimisiin. Molemmat tänään.
Rakkaiden sukulaisten tapaaminen pitkästä aikaa rakkaassa sukupaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Saadaan palautuksia niin paljon, että mies voi ostaa itselleen uuden perhovavan!
Tulin siis onnelliseksi puolison puolesta.
Mieheltä katkesi yksi etuhammas harrastuksessaan joka sitten tulehtui ja jouduttiin poistamaan.
Yli vuoden ei ole kehdannut hymyillä niin että hampaat näkyy kun häpesi puuttuvaa hammasta.
Tänään sai uuden hampaan ja kotia tultua oli vaan yhtä hymyä.
Pieni kyynel vierähti poskelle kun näki kuinka onnellinen oli että on taas "kokonainen". :)
Lapsenlapsi selvisi kolarista, paljon tuli kyllä kolhuja ja tutkimukset jatkuvat.
Naapurin puhdas pyykki tärveltyi kun pihaan ajoi huolimattoman kuljettajan peruuttama säiliöauto heidän pihakaivoaan tyhjentämään ja luultavasti osa heidän nurmikostaankin ja kukkapenkistäkin meni pilalle (tai vaatii ainakin monen tunnin kunnostustyöt ja juuriltaan melko varmasti rikki menneiden kalliiden ruusuistutusten korvaamisen uusilla ...).
Tsemppii alapeukuttajalle. Ehkä sinullekin vielä paremmat ajat koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaan palautuksia niin paljon, että mies voi ostaa itselleen uuden perhovavan!
Mieheltä katkesi yksi etuhammas harrastuksessaan joka sitten tulehtui ja jouduttiin poistamaan.
Yli vuoden ei ole kehdannut hymyillä niin että hampaat näkyy kun häpesi puuttuvaa hammasta.
Tänään sai uuden hampaan ja kotia tultua oli vaan yhtä hymyä.
Pieni kyynel vierähti poskelle kun näki kuinka onnellinen oli että on taas "kokonainen". :)
Tämän tyyppiset ihmiset ovat ihania, jotka osaavat olla onnellisia muiden puolesta 🌸.
Kiitos, että olette olemassa, tämä oli minun viikkoni paras hetki.
häh häh hää.. kirjoitti:
Naapurin puhdas pyykki tärveltyi kun pihaan ajoi huolimattoman kuljettajan peruuttama säiliöauto heidän pihakaivoaan tyhjentämään ja luultavasti osa heidän nurmikostaankin ja kukkapenkistäkin meni pilalle (tai vaatii ainakin monen tunnin kunnostustyöt ja juuriltaan melko varmasti rikki menneiden kalliiden ruusuistutusten korvaamisen uusilla ...).
Vahingon ilo 😂.
Suomalainen maksaa vaikka 50euroa, ettei naapuri saa 100euroa.
Sain verho ommeltua. Kangas on odottanut toista kuukautta mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kun ei ole osaamista. Tulevat tuparit nyt pakotti hommaan ja hoituihan se sitten eilen illalla ja ihan hyvätkin niistä tuli. :)
Oltiin poikaystävän kanssa Japanissa lomalla kuukausi sitten, ja rakastuin siellä pelihallien rytmipeleihin.
Olen muuttamassa pian Malesiaan poikaystäväni perässä, ja hän kertoi että löysi niitä samoja pelihalleja sieltä!!! Oon vaan niin iloinen näinkin pienestä asiasta, niin harmi ettei suomessa niitä ole! Nyt fiilistelen youtubesta näiden pelikoneiden biisejä..