Minkälainen on tuntemasi 9.10, 23.6, 1.10, 26.7 syntynyt henkilö?
9.10 syntynyt on mielikuvituksellinen, selkeästi itseään ilmaiseva, avoin, totuudenmukainen, luova, tasapainoinen, tunteellinen
23.6 syntynyt on energinen, rohkea, hellä, elämäniloinen, tunteellinen, uskollinen, älykäs
1.10 syntynyt on älykäs, neuvokas, armollinen, itsevarma, sopeutuva, johtaja, sosiaalinen
26.7 syntynyt on ammattitaitoinen, vakuuttava, kunnianhimoinen, energinen, realistinen, käytännönläheinen, aikaansaava
Kommentit (43)
En tunne henkilöitä, jotka olisivat syntyneet 9.10, 23.6, 1.10 tai 26.7. Tunnen henkilöitä, jotka ovat syntyneet 9.10., 23.6., 1.10. sekä 26.7. ja he ovat kaikki todella mukavia.
Järjestysluvun perään merkitään piste. Jos luet kuukauden nimen "seitsemättä", laitat numeron perään pisteen. Aika alkeellinen oikeinkirjoitussääntö, joka kannattaa opetella.
Miten ihmeessä tällä ketjulla voi olla kruunu?
Taas tämä 9.10. - intoilija täällä. Tästä löytyy kyllä niin paljon ketjuja että huh huh.
Mitä s . tanan pas. tämä nyt taas on?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan kuvaili todella hienosti tuntemansa henkilöt ja kyllä sillä ansaitsee kruunun! yks noista on mun syntymäpäivä ja osuu kyllä kuvaus. :)
Vierailija kirjoitti:
Koska m o d e n laittama aloitus. Kyselee tätä samaa vähän väliä.
1.10., aktiivinen itseään kiinnostavissa asioissa, epäsiisti, huumorintajuinen, tavoitteellinen, ärsyttävä.
Otsikkoon.
Joku syntynyt neljästi?
Mikä näiden aloitusten tarkoitus on? Onko tää joku itsekeskeinen joka ei kehtaa suoraan kysyä että "hei mä oon janita-keijo ja muistatte mut ehkä siitä että olin 3 sekuntia yhdessä salkkarijaksossa (ohikulkija nro 3) ja pyrin idolsiin 20xx vaikken osaa laulaa ollenkaan, mitä te pidätte minusta?"
Mikä tää juttu on? Ihan itsekkö keksit nuo päivämäärät.
Hassu juttu, miten sattuikin. Satun nimittäin tuntemaan jokaisena ap:n luettelemana päivänä syntyneen ihmisen. Ovat ihan hirveitä p*askiaisia. Eivät muistuta yhtään ap:n kuvauksia.
Mun kissa! Syö, nukkuu, paskoo. On mielellään ulkona, sylittelee ja näykkii nenänpäätä hellyydenpuuskassaan. Vieraille kissoille on kovin mustasukkainen, sähisee eikä päästä samalle tontille.
Mun tuntema 23.6 syntynyt on ihan last season wt retardi. Olin siihen joskus ihastunut, mutta kun se on kotoisin Porvoosta, niin se oli mulle ihan täys turn off.
Minä olen syntynyt 23.6. ja olen herkkä ja hiljainen introvertti. Yleensä en ole kovin energinen tai rohkea.
Vierailija kirjoitti:
En tunne henkilöitä, jotka olisivat syntyneet 9.10, 23.6, 1.10 tai 26.7. Tunnen henkilöitä, jotka ovat syntyneet 9.10., 23.6., 1.10. sekä 26.7. ja he ovat kaikki todella mukavia.
Kuinka ovat voineet syntyä usampana päivänä?
Nämä on parhaita kedjoreita, koska saa puhua ihmisten luonteista.
Kirjoitin kommentin, mutta se ei ilmesty tänne... :(
26.7.
Vahvoja, itsenäisiä naisia. Tunnen kaksi.