Lauri tähkä eroaa
Kommentit (20)
Miks jotkut ylipäänsä ihailee kyseistä henkilöä?
Ei ihme että toisten avioliittojen eroamisprosentti on 78, vrt. ensimmäisten liittojen 49.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että toisten avioliittojen eroamisprosentti on 78, vrt. ensimmäisten liittojen 49.
Ihan oikein sille kun meni ekan vaimonsa jättämään.
Uitti melaansa väärissä vuonoissa?
Kerran oppinut eroamisen taidon, niin sekös käy... seuraavan muikkelin kanssa ehkä enää puoli vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Just.
Mut kun se ei oo ees hyvän näköinen!
"Kun mä oon vähä ajatellut
Syysmyrskyissä miettinyt sua
Keväthangilla haaveillut
Jos tulevana suvena sä olisit mun morsian"
Jokohan Latella on uutta kateltuna kolmanteen yritykseen..
Kaksi täysin erilaista aikuista ihmistä. Ihmekö tuo, että arki tulee vastaan nopeasti?
Lauri kyllä löytää piaan uuden jos ei jo ole. Naisiin vetoaa tuollainen vilkkusilmä 😁
Voihan se vika olla siinä naisessakin. Tai molemmissa. Ylläri että mammat täällä veikkaa heti miestä petturiksi 😂😂
Jos miettii, niin eihän se maan suosituimman keikkamuusikon vaimona varmaan helppoa ole. Mies jatkuvasti poissa, etenkin viikonloppuja. Ympärillä pörrää koko ajan takuuvarmasti kaikenlaista 17-70v naikkosta. Mitäpä silloin miettii yksin kotona oleva vaimo..? Mustasukkaisuus hiipii suhteeseen alkuhuuman jälkeen.. Yhteistä aikaa ei ole. Muusikon ja lääkärin intressit ja ystäväpiiri kenties alkujaankin erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.
Mut kun se ei oo ees hyvän näköinen!
Laten ikäluokassa ulkonäkö nyt tuskin on ollut ykkös prioriteetti enää vuosiin. Joillekkin ihmisille ei ikinä.
Kyllä lääkäri naisellakin on varmasti mukavasti vientiä jos meinaa yksinäisyys painaa.
Mä tiedän yhden rouvashenkilön joka kiertää kaikilla Tähkän keikoilla, lähtis varmaan mukaankin niin hulluna siihen on. Iljettävää.
Lauri Tähkästä en tiedä mutta Jarkko Suo tuntuu haastattelujen perusteella olevan semmoinen oman tien kulkija ja elämän mietiskelijä että osaa tulla onnelliseksi tossa iässä jo ihan omillaan, saaressa kuikan huutoo kuunnellessa iltojen pimetessä. Tsemppiä Jarkko ja hyvää syksyä.
Pitkään olivat yhdessä olleet jo. Niiden eron syistä ei oikeesti tiedä kuin ne kaksi ihmistä. Eikä se muille kuulukkaan. Voimia Latelle , ero on aina vaikea, saati siihen vielä median myllytys.
Hieno mies! Kotiäitien arki on tiettävästi tylsää ja yksinkertaista pienten mukuloiden kanssa. Onneks pääsee hetkeksi huilaamaan juorupalstoja kommentoiden.
Onko missään kuvaa näistä Tähkän vaimoista ?
No ei se välttämättä hepusta johtunut.