Miksi Jukka Hilden muutti Yhdysvaltoihin?
Millä hän siellä itsensä elättää? Lapset kai kuitenkin asuvat Suomessa?
Kommentit (10)
Eikö sillä oo jotain työkuvioita siellä?
Niin tosiaan, luulisi olevan joitain työkuvioita.
Hän on kihlautunut sen nuorikkonsa Gonzalesin kanssa. Kiva video instassa ja kaikkea. Mä vaan niin kovin pahoin pelkään, että tuo liitto ei ole ikuinen. Jukan rahat ei riitä loputtomiin ja isoimmat fyrkat on taidettu jo tehdä Duudsonit pelleilyvuosien aikana. Nyt juhlitaan paratiisisaarilla poreammeissa nuoren kihlatun kanssa aikansa. Vuodet vierii ja rahat loppuu. Lähtee kihlattu ja loppuu bileet. Tuleeko Jukka sitten maitojunalla Suomeen koputtelemaan ex-vaimon ovelle, että saisinko nukkua vaikka porstuassa?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kihlautunut sen nuorikkonsa Gonzalesin kanssa. Kiva video instassa ja kaikkea. Mä vaan niin kovin pahoin pelkään, että tuo liitto ei ole ikuinen. Jukan rahat ei riitä loputtomiin ja isoimmat fyrkat on taidettu jo tehdä Duudsonit pelleilyvuosien aikana. Nyt juhlitaan paratiisisaarilla poreammeissa nuoren kihlatun kanssa aikansa. Vuodet vierii ja rahat loppuu. Lähtee kihlattu ja loppuu bileet. Tuleeko Jukka sitten maitojunalla Suomeen koputtelemaan ex-vaimon ovelle, että saisinko nukkua vaikka porstuassa?
Iltalehti varmaan julkaisee kuvia sitten kun Jukka on kodittomana Losin kaduilla kerjäämässä kun työt, rahat ja talo ja kihlattu menivät.
Muut Duudsonit keräävät jonkun hyväntekeväisyyspotin Jukalle, ja pelastavat hänet Losin kaduilta Suomeen.
Vaihtaa varmaan sukunimensäkin Gonzaleesiksi. Hattunsakin on oikea lännenhattu.
Jukka Hildén johtaa kasvavan Rabbit films -tuotantoyhtiön Yhdysvaltojen yksikköä. Jo noin 60 työntekijää kaiken kaikkiaan on firmassa.
""Rabbit Filmsillä on taskut täynnä hyviä formaatteja sekä timanttista osaamista. Ja se on huomattu Jenkeissakin. Montaa ohjelmaa, ideaa ja ajatusta pusketaan läpi samanaikaisesti", Hildén kertoo Kauppalehdelle." (KL)
Jukka on homo ja viihtyy paremmin vapaamielisessä Kaliforniassa kuin persuja kuhisevassa Härmässä.
Forbesissa kerrottu
https://www.forbes.com/sites/danafeldman/2017/05/11/top-production-comp…;
Miksi ei muuttaisi jos olisi mahdollisuus? Kyllä mä ainakin muuttaisin heti täältä suomen kylmyydestä.