Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä jos lapsi joutunut yksinäisyyteen perheen mielenterveysongelmien takia?

Vierailija
15.08.2018 |

Ei ilmeisesti varsinaisesti kiusata, eristetty vaan. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäminen on kylläkin kiusaamista.

Vierailija
2/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen valitettavasti auta mikään. Mun vanhemmat oli masennuksesta yms molemmat eläkkeellä ja mua kiusattiin koko kouluaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen valitettavasti auta mikään. Mun vanhemmat oli masennuksesta yms molemmat eläkkeellä ja mua kiusattiin koko kouluaika.

Mistä kukaan tiesi vanhempiesi tilanteesta?

Vierailija
4/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ihan hirveetä, miten jaksoit?

Vierailija
5/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan tiesi vanhempiesi tilanteesta?

Pieni n 2000 asukkaan kylä jossa pienet luokat. Kyllä kaikki tiesi, miksi olivat alle 50v eläkkeellä.

Vierailija
6/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis ihan hirveetä, miten jaksoit?

Jotenkin vaan sen 9v kestin. Olihan se kamalaa mutta ei sitä kiusaamista saanut kukaan loppumaan.

Vierailija
7/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ilmeisesti yleistä vaan tytöillä/naisilla?

ap

Vierailija
8/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Muuttamista suosittelen. Se olisi ehkä auttanut minua mutta vanhemmat ei halunneet muuttaa vaikka ei ollut töitä, sukua tms että olisi pitänyt pysyä paikkakunnalla.

Vierailija
9/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Muuttamista suosittelen. Se olisi ehkä auttanut minua mutta vanhemmat ei halunneet muuttaa vaikka ei ollut töitä, sukua tms että olisi pitänyt pysyä paikkakunnalla.

Jouduttaisiin muuttamaan paikkakunnalle missä ei sukua, mies ei halua muuttaa eikä lapsi....ei myönnä edes kiusaamista mutta olen koko ajan sitä epäillyt. Miten julmia ihmiset voi olla.....meillä siis alunperin ongelmat alkaneet kiusaamisesta.

ap

Vierailija
10/10 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kertomaan opettajalle. Koulun tulee käsitellä kiusaamisasiat. Omaakin tyttöä kiusattiin ala-asteen aikana pitkään, lopulta koulu sai tietää, ja kiusaaminen loppui