Mitä tehdä jos lapsi joutunut yksinäisyyteen perheen mielenterveysongelmien takia?
Ei ilmeisesti varsinaisesti kiusata, eristetty vaan. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (10)
Ei siihen valitettavasti auta mikään. Mun vanhemmat oli masennuksesta yms molemmat eläkkeellä ja mua kiusattiin koko kouluaika.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen valitettavasti auta mikään. Mun vanhemmat oli masennuksesta yms molemmat eläkkeellä ja mua kiusattiin koko kouluaika.
Mistä kukaan tiesi vanhempiesi tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
siis ihan hirveetä, miten jaksoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan tiesi vanhempiesi tilanteesta?
Pieni n 2000 asukkaan kylä jossa pienet luokat. Kyllä kaikki tiesi, miksi olivat alle 50v eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis ihan hirveetä, miten jaksoit?
Jotenkin vaan sen 9v kestin. Olihan se kamalaa mutta ei sitä kiusaamista saanut kukaan loppumaan.
tää on ilmeisesti yleistä vaan tytöillä/naisilla?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Muuttamista suosittelen. Se olisi ehkä auttanut minua mutta vanhemmat ei halunneet muuttaa vaikka ei ollut töitä, sukua tms että olisi pitänyt pysyä paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Muuttamista suosittelen. Se olisi ehkä auttanut minua mutta vanhemmat ei halunneet muuttaa vaikka ei ollut töitä, sukua tms että olisi pitänyt pysyä paikkakunnalla.
Jouduttaisiin muuttamaan paikkakunnalle missä ei sukua, mies ei halua muuttaa eikä lapsi....ei myönnä edes kiusaamista mutta olen koko ajan sitä epäillyt. Miten julmia ihmiset voi olla.....meillä siis alunperin ongelmat alkaneet kiusaamisesta.
ap
Suosittelen kertomaan opettajalle. Koulun tulee käsitellä kiusaamisasiat. Omaakin tyttöä kiusattiin ala-asteen aikana pitkään, lopulta koulu sai tietää, ja kiusaaminen loppui
Eristäminen on kylläkin kiusaamista.