Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen synttärit tulossa!! A-P-U-A!!

Vierailija
15.08.2018 |

Lapsen kahdeksan(8!) vuotias synttärit tulossa, ja pohdin tässä sopivaa hinnastoa synttärien tarjoiluista. Mielessä olisi seuraavanlainen hinnasto;

Mokkapala - 2e
Kinuskikakkupala 3,50e
Keksit (monia eri vaihtoehtoja) 0,20e/kpl
Karkkimuki 2e
Midibag sipsejä 4e
Limsa 1e/lasi

Ovatko muut järjestäneet tälläisiä kutsuja? Onko ollut ohjelmaa lisäksi? Oletteko niistä pyytäneet maksua? Pohdimme miehen kanssa että nuo hinnat kustantaisivat synttärien kulut ja vähän jäisi vielä käteenkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö kenties olla hauska?

Vierailija
2/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halvalla menee! Eihän missään kahvilassakaan saa noin halvalla ja nyt on sentään kyseessä teidän koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En! Pohdin vain kustannuksia ja sitä, että voiko noista jäädä edes vähän voitolle. Käyhän synttäreitten järjestäminen jo työstäkin.

-AP

Vierailija
4/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä halvalla menee! Eihän missään kahvilassakaan saa noin halvalla ja nyt on sentään kyseessä teidän koti.

Olisiko sinulla parempia ehdotuksia hintojen suhteen? Kun kahviloissakin on varaa käydä niin luulisi että on!

- AP

Vierailija
5/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En! Pohdin vain kustannuksia ja sitä, että voiko noista jäädä edes vähän voitolle. Käyhän synttäreitten järjestäminen jo työstäkin.

-AP

Vinkki älä pidä ollenkaan. Säästät paljon.

Vierailija
6/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Vinkki älä pidä ollenkaan. Säästät paljon.

Kyllä minun lapseni ansaitsee juhlansa!! Olemme vain umpikujassa kustannusten kanssa ja ajattelin löytyisikö täältä apua niiden helpottamiseen.

- AP

Vierailija
7/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjoisin popcorneja, mahtaisko ton ikäset tykätä kuunnella sitä pauketta kattilasta. Yksi jyväpussi maksaa euron, siitä saa ainakin 20l popcorneja. Joku uusi tai suosikkileffa pyörimään - lainaa kirjastosta dvd jos laitteet löytyy kotoa. Siinä ohjelma. Popparit voi tarjota isoista tai pienistä kulhoista, niitä luulisi löytyvän. Leivinpaperista voi taitella tötteröitä, jokaiselle omansa jos haluaa säännöstellä.

Älä tarjoa limsaa, laimea tiivisteestä valmistettu mehu on halvempaa. Tähän aikaan vuodesta saa halvalla hanamaljoja (siis hanallinen säiliö mehua varten, en tiedä onko malja oikea nimitys) niin mehukin vaikuttaa heti hauskemmalta jos sen saa itse lasiin lirutella. Mehukanisterin voi sitten myöhemmin myydä ellei halua säilyttää sitä seuraaviin juhliin.

Vielä tarjolle jotain makeaa, kakku täytteistä riippuen ei ihan hirveästi maksa jos itse leipoo. Jos en itse leipoisi, tekisin valmiista kääretortusta charlotte russen. Kääretortun saa hyvällä tuurilla eurolla tai kahdella, purkki rahkaa ja toinen kermaa täytteeksi. Tai halpaa jäätelöä! Ei sitten lapsetkaan ahmi itseään sokerihumalaan. Leffaa katsoessa pysyvät hiljaa ja paikallaan, ehkä.

Palkaksi kaikesta panostuksesta ja vaivasta saatte lapsellenne juhlat ja vierailta lahjat. Kyllä mä ajattelisin teidän säästävän vaikka juhlat itsessään maksaisivatkin, ei ne lahjatkaan ilmaisia ole (yleensä kaiketi 5-20€/kpl). Harvalla kahdeksanvuotiaalla on edes vielä rahaa (taskuissaan), että voisi maksaa. Olisi kyllä hauska, jos herkut myytäisiin jostain "lippuluukulta" ennen leffaa ja lapset maksaisivat leikkirahalla, jonka saisivat teille tullessaan.

Vierailija
8/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreistä ei taida jäädä voitolle, eikä pitäisi olla ole tarkoituskaan.

Vierailija
9/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus uudella kiekalla.