Minkä ikäisen vauvan voi viedä muskariin?
Esikoinen tulisi myös mukaan muskariin, mutta jos on sylivauva ja taapero niin tuleeko siitä mitään?
Kommentit (2)
Minulla on kaksi lasta. Esikoisen kanssa kävin hetken vauvamuskarissa. Oli ihan ok, mutta kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin, ei se vauva siitä nauttinut. Lopetettiin muskari yhden syksyn jälkeen, ja aloin soittaa ja laulaa lapselle itse kotona. Mun mielestä vasta sellainen 3-4-vuotias lapsi kaipaa toisten lasten seuraa. Siinä vaiheessa se lapsi kannattaa viedä muskariin. Meidän esikoinen oli nyt 4-v:na muskarissa ja nautti kovasti. Nyt syksyllä jatketaan, eli kyllä sitä ehtii vähän isompanakin.
Kivoja lastenlauluja löytyy mielestäni esim. Vauvan vaaka cd:ltä, Satu Sopaselta ja Tuttiorkesterilta, Pikku papulta, Fröbelin palikoilta, Siinan taikaradio-cd:ltä jne.
Ei se vauva sieltä muskarista mitään saa, korkeintaan flunssan. Se on äitien kokoontumispaikka. Jos itse kaipaat seuraa, niin mene. Muutoin ei mitään järkeä. Voit laulaa lapsille myös itse kotona tai jos et ole laulu- tai soittoihmisiä, niin osta cd. Pääset halvemmalla.