Mikä ajaa miehen pelimieheksi?
Miksi? Mitä mies saa siitä että aiheuttaa pahaa mieltä naisille? En ymmärrä. Narsisti?
Kommentit (187)
Mikä on ap pelimiehen määritelmä?
Minä en ainakaan enää luota samalla tavalla naisiin kuin nuorempana, niin en pysty luomaan vahvaa tunnesidettäkään, vaan se jää pelkäksi seksisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.
Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?
Pelkästään pelimies ei ehkä tahallaan aiheuta toiselle pahaa mieltä, hän vain ei välitä muista ja toimii vain oman edun mukaisesti.
Usein nämä ovat kyllä samoja ihmisiä, jotka voivat tahallaankin loukata toista. Se on sitten jo luonteenpiirre.
Esim mieheni oli nuorena pelimies ja aviliittomme aikana on ollut tilanteita, joissa hän on tahallaan pyrkinyt loukkaamaan minua mahdollisimman pahasti. Sitä on vaikea ymmärtää, koska itse on niin vaikea samaistua siihen, että tahallaan haluaisin loukata jotakuta. Mieheni muuten kiinnostavaa kyllä tulkitsee jotkin tunteeni tai tekoni tshallisesta ilkeydestä johtuviksi. Siis jos vaikka olen aivan hirveän väsynyt ja ärtyisä siksi, niin hän tulkitsee sen niin, että minä tietoisesti, tahallani ja ilkeyttäni tahdon hänelle pahaa ja käyttäydyn siksi ärtyisästi.
Luulen osan pelimiehistä olettavan, että kaikki naiset pelaavat ihmisduhdepeliä miesten kanssa. Heillä on myös maailmankatsomus, että miehet ja naiset ovat lähtökohtaisesti 'eri puolilla' eli vastustajia ja ikäänkuin sotatilassa keskenään. Ja että siinä on aina vain joko häviäjö tai voittaja, he eivät ymmärrä sopusointua sukupuolten kesken, jossa molemmat voittavat yhyä aikaa. Jotta he itse voittavat, heidän täytyy huolehtia siitä, että nainen on häviäjä.
Tämä on naisvihaajien ja parisuhdeväkivaltaisten miesten perusasenne kaiken taustalla. Että sukupuolet ovat vastustajia. Moni pelimies kuuluu tähän ryhmään. Myös tämän ketjun moni miesvastaaja näyttää kuuluvan tähän ns. naisvihaajien ryhmään, he jotka sanovat naisten aiheuttaneen pelimiesten olemassaolon. Osa heistä ei ehkä vaan ole niin sosiaalisesti taitavia, että onnistuisivat iskemään naisia itse kuten pelimiehet ovat.
Eli kaiken kaikkiaan, pelimiehet kannattaa kiertää yhtä kaukaa kuin katkerat naisettomat paldtamiehet. Heillä on iso yhteinen nimittäjä. Kunnon miehet siinä välimaastossa sen sijaan arvostavat naisia tasaveroisina ihmisyksilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelimiestä kiinnosta naisten paha mieli, jos toiminnan palkkiona on itselle kuitenkin hyvä mieli.
Mutta tuota juuri en ymmärrä. Miten kukaan voi olla pohjimmiltaan niin ilkeä ihminen että TAHALLAAN aiheuttaa mielipahaa toiselle? Tuntuu ihan käsittämättömältä. Kaikki keinot tuntuvat olevan sallittuja, kunhan vaan saa sitä piparia?
Ei pelimies yleensä tajua aiheuttavansa toiselle pahaa mieltä, kun ei sitä kiinnosta naisten tunteet sen jälkeen kun on saanut "tehtävänsä suoritettua".
Kuka nämä pelimiehet on kasvattanut? Päiväkodin henkilökunta on pääasiassa naisia, koulussa tilanne on jota kutenkin sama ja yksihuoltajaäitejä on todella paljon. Pojat viettävät siis suurinman osan valveilla olo aikainsa naisten kanssa. Ei mikään ihme, että heidän seurassa alkaa tympiä ja heitä käytetään vain masturbaatioon.
Mulle ainakin tämä suuntautuminen on tapahtunut selkeästi vasta aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä saa mitä tilaa.. onko tämä nyt sitä naisulinaa?
Joku voisi selittää miten tämä paha mieli naisille aiheutuu?
Kannattaisikohan ottaa itse vastuu omasta mielestään eikä ulkoistaa sitä(kin) miehille?
Jokainen mies saa kyllä elämänsä aikana huomata että naista ei kannata kohdella hyvin.
Hyvä käytös ei saa naista tuntemaan mielenkiintoa miestä kohtaan.
Lukekaa vaikka tuo "mitä olet tehnyt ihastuksesi eteen".
Siellä miehet kohtelee täysin välinpitämättömästi naisia ja naiset ovat silti aivan ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään pelimies ei ehkä tahallaan aiheuta toiselle pahaa mieltä, hän vain ei välitä muista ja toimii vain oman edun mukaisesti.
Usein nämä ovat kyllä samoja ihmisiä, jotka voivat tahallaankin loukata toista. Se on sitten jo luonteenpiirre.
Esim mieheni oli nuorena pelimies ja aviliittomme aikana on ollut tilanteita, joissa hän on tahallaan pyrkinyt loukkaamaan minua mahdollisimman pahasti. Sitä on vaikea ymmärtää, koska itse on niin vaikea samaistua siihen, että tahallaan haluaisin loukata jotakuta. Mieheni muuten kiinnostavaa kyllä tulkitsee jotkin tunteeni tai tekoni tshallisesta ilkeydestä johtuviksi. Siis jos vaikka olen aivan hirveän väsynyt ja ärtyisä siksi, niin hän tulkitsee sen niin, että minä tietoisesti, tahallani ja ilkeyttäni tahdon hänelle pahaa ja käyttäydyn siksi ärtyisästi.
Luulen osan pelimiehistä olettavan, että kaikki naiset pelaavat ihmisduhdepeliä miesten kanssa. Heillä on myös maailmankatsomus, että miehet ja naiset ovat lähtökohtaisesti 'eri puolilla' eli vastustajia ja ikäänkuin sotatilassa keskenään. Ja että siinä on aina vain joko häviäjö tai voittaja, he eivät ymmärrä sopusointua sukupuolten kesken, jossa molemmat voittavat yhyä aikaa. Jotta he itse voittavat, heidän täytyy huolehtia siitä, että nainen on häviäjä.
Tämä on naisvihaajien ja parisuhdeväkivaltaisten miesten perusasenne kaiken taustalla. Että sukupuolet ovat vastustajia. Moni pelimies kuuluu tähän ryhmään. Myös tämän ketjun moni miesvastaaja näyttää kuuluvan tähän ns. naisvihaajien ryhmään, he jotka sanovat naisten aiheuttaneen pelimiesten olemassaolon. Osa heistä ei ehkä vaan ole niin sosiaalisesti taitavia, että onnistuisivat iskemään naisia itse kuten pelimiehet ovat.
Eli kaiken kaikkiaan, pelimiehet kannattaa kiertää yhtä kaukaa kuin katkerat naisettomat paldtamiehet. Heillä on iso yhteinen nimittäjä. Kunnon miehet siinä välimaastossa sen sijaan arvostavat naisia tasaveroisina ihmisyksilöinä.
Eli pelimiehen voi helposti tunnistaa näistä hänen yleisistä asenteistaan sukupuolten tasa-arvoa kohtaan. Hän osaa tietysti sanoa oikeat sanat, joten tunnistaminen tapahtuu rivien välistä, äänensävyistä, ilmeistä, teoista jne. Siitä, miten hän ylipäänsä kunnioittaa naisia tasaveroisina ihmisinä.
Pelimiehiä ja palstan ulimiehiä erottaa vain.yksi asia eli se, saavatko he naista iskettyä. Heillä on muuten samat arvot ja vihamielinen ja halveksuva asenne naisia kohtaan. Harvoin se tulee missään ketjussa yhtä hyvin esiin kuin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan ottaa itse vastuu omasta mielestään eikä ulkoistaa sitä(kin) miehille?
Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta ja näin he ovat pelanneet suoraan pelimiesten laardiin.
Laardiin XD
Huomaatko muuten toistavasi tätä ihan sama lausetta aina uudelleen ja uudelleen, kuin se olisi ainoa lause jonka osaat kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Pelimies ja palstan ulimiehet molemmat esineellistävät naisen sukupulielimiksi. Esineellistäminen liittyy parisuhdeväkivaltaan oleellisesti, väkivallan mahdollistaa juuri se, ettei sen kohdetta nähdä tuntevana arvokkaana ihmisenä vaan tunteettomana esineenä. Siksi nämä naisvihaajat eivät ihan oikeasti pysty asettumaan sen naisen asemaan, joka kärsii pelimiehen toimista. Siksi he myös ihan vilpittömästi syyttävät siitä naista, koska he demonisoivat naiset mielessään muutenkin ja näkevät miehet naistrn uhreina yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan ottaa itse vastuu omasta mielestään eikä ulkoistaa sitä(kin) miehille?Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.
Etkö mitenkään kykene valitsemaan hyvää kunnollista miestä?
Miksi vain pelimiehet kelpaa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan ottaa itse vastuu omasta mielestään eikä ulkoistaa sitä(kin) miehille?Jatkuvilla lupausten pettämillä/ghostaamisilla/huomiotta jättämisellä. Millainen nainen ei ota tuollaista käytöstä henkilökohtaisesti? Minä ainakin otan. Mun on todella vaikea luottaa enää yhteenkään mieheen sillä olen törmännyt vain ja ainoastaan pelimiehiin ja heidän valheihiinsa.
Tässä tullaan siihen, mitä naiset herkästi olettavat sen jälkeen kun tavataan muutaman kerran.
Tämän jälkeen oletetaan, että ollaan yksinoikeudella liikenteessä, miehen omat menot loppuvat ja hänen tekemisiään ja menemisiään tarkkaillaan jatkuvasti.
Vedetään herne nenään jos ei heti vastata viesteihin tai olla välittömästi pyöräyttämässä kuukauden kalenteria ympäri, että yhteinen tapaaminen voisi onnistua.
Kyllä sen pahan mielen saa aikaan itselleen kun sitä oikein kaivamalla kaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisia haukkuva palstamies ei ole hyvä mies. Jos pelimies paljastaisi naisvihansa yhtä selkeästi kuin tämä kommentpija heti alusta alkaen, hänkään ei saisi naisia. Pelimies on kuitenkin oppinut peittämään heidän yhteisen luontonsa todella taitavasti niin, että naiset aluksi luulevat heitä hyviksi miehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisia haukkuva palstamies ei ole hyvä mies. Jos pelimies paljastaisi naisvihansa yhtä selkeästi kuin tämä kommentpija heti alusta alkaen, hänkään ei saisi naisia. Pelimies on kuitenkin oppinut peittämään heidän yhteisen luontonsa todella taitavasti niin, että naiset aluksi luulevat heitä hyviksi miehiksi.
Miksi yrität mustamaalata kilttejä ja kunnollisia kun nyt puhe on pelimiehistä?
Sinäkin voit vastata, miksi valitset vain pelimiehiä?
Rakkaat naiset se kunnioitus on ansaittava.
Pohjimmiltaan miehen ajaa pelimieheksi huonoakin huonompi itsetunto. Pakko saada hyväksyntää niin monelta naiselta kuin vain pystyy kykenemään. Flirttiä on pakko harrastaa ikäänkuin varmuuden vuoksi; kyllä joku jossain vaiheessa tarttuu syöttiin. Säälin pelimiehiä, mikähän niillä on mennyt lapsuudessa niin vinoon?
Äiti kasvatti minut kiltiksi pojaksi, mutta minua kiusattiin koulussa ja kukaan tyttö ei kiinnostunut minusta
Eiköhän se ole nainen itse joka tälläisen kulttuurin on luonut. Naiset oikein tuntuvat hakeutuvan tälläisten miesten seuraan koska he pitävät heitä mielenkiintoisina ja halutaan kohdata elämässä mielummin niitä jännittäviä puolia. Syy on ihan paljon myös naisen joka sitä jännitystä etsi, mutta syyn ajatellaan aina olevan miehen.