Tunnetko ketään, jonka mielestä
...homoseksuaalisuuden pitäisi olla rikos? Hämmennyin tänään, kun kuulin bussissa jonkun mummon valittavan, että homous pitäisi laittaa takaisin rikoslistalle. Ymmärrän jotenkuten kyllä jos ei hyväksy homoutta (vaikka itse hyväksyn 100% ja kannatan homojen avio-oikeutta) mutta että siitä joutaisi vankilaan tai sakotettavaksi? Absurdia minun mielestäni että sivistyneessä demokratiassa kukaan enää ajattelee noin.
Tunnetteko ketään joka ajattelee noin? Millainen hän on ihmisenä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen. Vastenmielistä. Ainakin julkisesti homoilu pitäisi kieltää lailla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen. Vastenmielistä. Ainakin julkisesti homoilu pitäisi kieltää lailla.
Miksi?
Koska hän ei ole sinut itsensä eikä seksuaalisuutensa kanssa. Koska hän on tyhmä ja pelkuri. Joillekin oma heterous on se ainut pätemisen aihe, joillekin kikkelin koko ja toisille jättitissit. Kun ei siis ole aivoja (jotka ovat tarpeen muutenkin, mutta myös kaikkein tärkein sukupuolielin).
Terveelle ihmiselle kenenkään muun seksuaalisuus ei ole ongelma. Oma puute voi olla ;)
Typeryys ja suvaitsemattomuus ovat yhteiskunnan tasolla paljon suurempi ongelma kuin se, kuka ketäkin kanssa lempii ja miten. Niinhän Jessekin sanoi, että Jumala on rakkaus. Ei hän erotellut, millainen rakkaus on sallittua. Itsekin rakasti Johannesta ja sitä toista Mariaa.
Se bussin mummo tuskin on ikinä itse seksistä nauttinut ja jos on, siitä on ihan liian kauan aikaa. Siksi häntä hapattaa kaikki muukin seksuaalisuus; sylki suussa tuijottaa illasta toiseen saippuasarjoja ja kiihottuu niiden superlähikuvatuista suudelmista.
Kyllä makaaminen miehen kanssa miehelle on Raamatun mukaan kauhistus ja suuri synti. Rakkaus n eri asia kuin perversiot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä makaaminen miehen kanssa miehelle on Raamatun mukaan kauhistus ja suuri synti. Rakkaus n eri asia kuin perversiot.
Noudatatko koko raamattua kirjaimellisesti vai poimitko vain kohdat jotka komppaavat omaa maailmankuvaasi?
Mitenkään puolustelematta;
Mummo on kait sitä sukupolvea, joka ei vielä osaa suhtautua asiaan. On siis ehkä elänyt aikaa, jolloin tämä on ollutkin kiellettyä / ymmärtämättömyys on ollut yleisempää.
Toki voi olla muitakin syitä, enkä tarkoita että kaikki vanhemmatkaan ihmiset ajattelevat näin.