Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte päiväkoti-koulu-työaamut?

Vierailija
15.08.2018 |

Olenkohan vaan ertyisen stressiepäkelpo, kun nyt arjen alettua tuntuu siltä että en pysty jatkamaan tätä rumbaa.

Olen aivan puhki jo aamutoimien jälkeen ja kuolemassa päiväkodin ovella. Kuopus on vielä niin pieni, että päiväkoti ei tunnu oikealta vaihtoehdolta.

En töissä pysty oikein keskittymään kun mietin lapsia ja sitä että pitäisikö vaan luovuttaa. En jaksa mitään.

Jaksatteko te muut? Tottuuko tähän.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minua henkisesti rassaa se, että päiväkodissa on niin täyttä ja kovaäänistä. Kun tiedän tai oletan ettei kuopuksella ole kaikki hyvin, tuntuu että kroppaan sattuu. Koko kesä on oltu yhdessä ja nyt sitten kaikkien pitäisi olla 8+ tuntia siellä täällä.

Töistäkään en sitten nauti. Hyvä jos muilla ei ole tällaista niin tulee teillä ne työtkin tehtyä, mutta itse kärsin huonosta omatunnosta koko ajan.

EIkä minulle tarvitse vastata ilkeästi.

ap

Pystyisitkö tekemään lyhyempää työpäivää? Onko ketään sukulaista lähellä, joka voisi auttaa? Voimia.

Vierailija
22/23 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainaki aamurumba lapsipuolen kanssa oli helvettiä kun lapsi ei ikinä halunnut tarhaan lähteä.

Aamulla söi kiltisti aamupalan, sitten ei suostunut pukemaan vaatteita, saati ulkovaatteita, jatkuvaa juonittelua ja huutamista.

Aamulla lisäksi koira piti käyttää ulkona.

Ja ehtiä töihin vieläpä kaiken huipuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi itsekään mitään järkevää ratkaisua ja pelottaa, että myöhemmin ajattelen, että olisi pitänyt toimia toisin.