Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulle jäisi vuokran/asuntolainan+vastikkeen jälkeen 1300 euroa/kk

Vierailija
15.08.2018 |

miten käyttäisit loput? Pärjäisitkö loistavasti ja saisit säästöönkin reilusti vai pärjäisitkö vain jotenkuten?

Tästä pitää siis maksaa kaikki laskut ja ruoka ym. eläminen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon verran jää, pärjätään. Lisäksi toki miehen palkka ja lapsilisä, perhekoko 2+2.

Vierailija
22/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko näitä juttuja. Meillä jää lainojen ja yhtiövastikkeen jälkeen 3000€ ja siitä rahastoihin 400. Kaikki 2600€ kyllä menee. Päivähoito, auto, vakuutukset, ruoka, vaatteet, harrastukset, pienet huvit jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienaa noin paljoa kuukaudessa, noin puolet. Arvaapa, riittääkö hyvin, vai oikein hyvin?

Vierailija
24/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko näitä juttuja. Meillä jää lainojen ja yhtiövastikkeen jälkeen 3000€ ja siitä rahastoihin 400. Kaikki 2600€ kyllä menee. Päivähoito, auto, vakuutukset, ruoka, vaatteet, harrastukset, pienet huvit jne

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot...

Noilla tuloilla voi ehkä olla vaikea käsittää, että iso osa suomalaisista ei saa edes bruttona tuota mitä teillä jää verojen jälkeen. Minulla esimerkiksi on bruttotulot 1900€ ja sillä on pärjättävä Helsingissäkin ja yksin elätettävä kaksi lasta. Toki tuohon päälle tulee lapsilisät ja 150e x2 eli minimielatusmaksut. Hyvin pärjätään, menot on meillä mitoitettu tulojen mukaan.

Vierailija
25/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luotetaan liikaa sosiaaliturvaan ja vaurastumista paheksutaan. Muutenkin talouden hallinnassa on valtavia puutteita ihmisillä. Yläkvarttiiliin pääsyyn varallisuudessa ei vaadittaisi Suomessa kovinkaan ihmeellisiä tuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi