Naiset jotka juoksevat läpi elämän miesten perässä?
Tai niin kuin joku sanoi kerran täälläkin: Kiipeävät vaikka piikkipuuhun p*se edellä miesten takia.
Etsitään sitä "rakkautta" vaikka olisi jo pettymys sekä avioero tai useampikin takana. Miksi aina vaan uudestaan?
Kommentit (33)
Ei oikeastaan edes muesten, vaan heidän _huomionsa_. Jokainen päätös ja valinta hamaan hautaan saakka tehdään miehiä ajatellen. Toivon aina tuollaisille naisille nopeaa loppua - ovat häpeäksi sukupuolelleen.
Vanha totuus on että ensin pitää rakastaa itseään. Muuten tulee liian helposti kusetetuksi kun sitä hyvälsyntää ja rakkautta kerjää vuosi toisensa jälkeen.
Epätoivoinen saattaa haksahtaa vaikka mihin ja se voi johtaa taloudellisiin menetyksiin tai muuten pahoihin pettymyksiin. Oma elämä ensin on ainakin oma mottoni.
Pysyy kunto korkeella eikä ehdi ajatella turhia.
Keep sweat.
Jossain on jokaiselle se unelmien prinssi!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset haluavat rakastua.
Siksi setämiehet laukkaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten perässä eivätkä käsitä vanhenneensa ikuisuus sitten.
No nyt joku on todella pihalla. Eläkeläiset ja vanhuksetkin rakastuvat, ei se ole mikään nuorten yksinoikeus. Ja suurin osa heistä ei pariudu itseään nuorempien kanssa (T: tilasto avioliitoista, neljässä viidestä ikäeroa on enintään 4 vuotta).
Ei tuollaisia naisia ole. Olkiukko.
Jotkut elää huomiosta. Ja tarvitsevat jonkun maksamaan unelman omakotitalosta.
Ala-asteaikana en vielä juossut, olin kyllä ihastunut yhteen poikaan luokallani mutten tehnyt asian eteen mitään.
Yläasteella aktivoiduin tosissani ja olin ihastunut moneen eri poikaan. Kaikkia lähestyin; kaikilta pakit.
Amiksessa olin muistaakseni ihastunut kahteen mieheen ja tein aloitteen; kummaltakin pakit.
Valmistuttuani ikävuodet 18-25 en tehnyt mitään miesten eteen. Olin yksin.
26-vuotiaana mulla puhkesi ensimmäinen mania ja tuolloin sitten tuli ensimmäiset kokemukset miehistä ja miehiä kyllä riitti, tosin kelpasin heille vain seksiin.
Nyt ikää 29-v ja olen päättänyt unohtaa miehet. Kun en kelpaa, en kelpaa. Mikäs tässä yksin ollessa, kai tää elämä vois huonomminkin mennä?
No, nykyisin ei kai kukaan enää juokse...ajetaan autolla tai hoidetaan asia somessa
...yleensä vielä varattujen miesten, kun ei vapaata onnistuta saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi setämiehet laukkaavat lastensa ja lastenlastensa ikäisten naisten perässä eivätkä käsitä vanhenneensa ikuisuus sitten.
No nyt joku on todella pihalla. Eläkeläiset ja vanhuksetkin rakastuvat, ei se ole mikään nuorten yksinoikeus. Ja suurin osa heistä ei pariudu itseään nuorempien kanssa (T: tilasto avioliitoista, neljässä viidestä ikäeroa on enintään 4 vuotta).
Puhuin setämiehistä. Eläkeläiset ja vanhukset voivat ihan vapaasti rakastua ikäsiinsä.
Miksi jotkut s a a t a n a n apinat tekevät ääntä juoksemisesta kuin me voidaan kävelläkkin. Suurin osa suomalaisista ei kävele eikä he osaa kävellä eikä he halua. Mikä v i t u n ongelma siinä kävelemisessä on?
Mitä epähyväksyttävää pitää rakentaa sen eteen että jatkossakin kävelyn ääni olisi eteenpäin vievää? En kysynyt. Viisastelen kuin kaikki juoksee. Käveleminen on parempi kuin juokseminen ja varaa on valita kautta aikojen on ollut tasa-arvot ja yhteiskunnat jossa voi tehdä molempia ja nähdä factat.
Jotain ongelmia tuntuu näillä ihmisillä elämässään olevan. Tiedän muutaman tapauksen, yhdellä vajaa nelikymppisellä taitaa olla avioliitto numero neljä menossa (plus siihen lisäksi pelkkiin kihloihin asti ehtineet suhteet) ja muksujakin taitaa olla kolmen exän kanssa. Toinen alle kolmekymppinen suunnittelee jo kolmansia häitään vajaa vuosi sitten tapaamansa miehen kanssa. Ja kolmas rakastuu tulisesti jokaiseen mieheen, muutama kuukausi sitten jätti edellisen ja sen jälkeen on jo kahdesti ehtinyt uuteen "parisuhteeseen", ensimmäisen kanssa suhde tosin karahti siihen kun tapasivat, tämän toisen kanssa ensitapaamista livenä ei ole vielä edes ollut ja silti jo facessa piti suurieleisesti vaihtaa siviilisäädyksi parisuhteessa. 🙄
Eipä ole koskaan tarvinnut juosta kenenkään perässä, päinvastoin mun perässä on juostu - sananmukaisesti:D
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan edes muesten, vaan heidän _huomionsa_. Jokainen päätös ja valinta hamaan hautaan saakka tehdään miehiä ajatellen. Toivon aina tuollaisille naisille nopeaa loppua - ovat häpeäksi sukupuolelleen.
😂😂😂
Älä - tätä älä mene sanomaan ääneen! Kukaan ei saa paljastaa, että kaikki se laittaminen ja puunaaminen - koko elämä - meni hukkaan miehiä miellyttäessä, katso nyt kuinka paljon alapeukkuja. Naiset ovat täysin muesten huomion, ja sen myötä nyrkin, heidän halujensa ja tahtonsa alla - yhä vain. Tästä sen huomaa! Mutta tunnustaa sitä ei saa!
Niin juoksee miehetkin halujensa perässä, naiset rakkauden ja miehet seksin.