Naiset, mikä saa teidät kiihottumaan?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys, ystävällisyys, toisen huomioonottaminen, sopiva itsevarmuus -ei liiallinen, ettei vaikuta jo ylimieliseltä, pienesti flirttaileva mies - ei mikään ällö kuolaaja tai "anna pillua"-tyyppi, ulkonäöllisesti sopusuhtainen, ei tarvitse olla mikään lihaskimppu. Omaan silmääni hartioista rotevat ja leveän rintakehän omaavat iskevät parhaiten, ja mieluummin hiukan vatsaa kuin kovin hoikka mies.
Tämä. Siisti ja hygieeninen, hyvältä tuoksuva. Sänki josta lähtee ääni kun mies hieraisee leukaansa. Ystävällisyys ja lempeys yhdistettynä miehekkyyteen.
Isällisyys. Omat rajansa tunteva. Leveä rintakehä ja hartiat. Jykevyys. Ei liian laiha, mielummin rasvaa kehossa kuin riisitikku. Äly. Vastuuntuntoisuus.
Nauttii naisesta naisena ja kumppanina. Seksuaalinen viriiliys. Sydämen lämpö. Luotettavuus.
Miehen kova vartalo (versus naisen pehmeisiin muotoihin) miehen karkea iho ja tuoksu (naisena minulla on hyvin pehmeä iho) kiihottaa. Miehen huulet, silmät, kädet, karvat käsissä Mmmm.
No teinpä näin miehenä pienen yhteenvedon. Tuossahan on hyvä treenilista, vaikka noihin kaikkiin fyysisiin ominaisuuksiin ei voikkaan vaikuttaa. Enkä kyllä yhtään ihmettele, ettei ole vielä natsannu.
"Itsevarmuus,superhyvästä itsetunnosta,antaa naiselle tilaa,herrasmies,lempeä, viisaan, rauhallisen ulkomuodon,On urheilullinen ja lihaksikas,Huumorintajuinen.Pitkä, tumma ja komea,silittelee kylkiä, osaa lukea naista,Nännien hyväily kankaan lävitse, juuri oikeanlainen tapa koskettaa,Älykkyys, ystävällisyys, toisen huomioonottaminen, itsevarmuus,pienesti flirttaileva,sopusuhtainen,mieluummin hiukan vatsaa, suojeleva,Hyvät vatsalihakset, lihaksikkaat käsivarre,viipyilevät katseet, Aistilliset kädet, tuoksu, Matala, vähän karhea ääni, sänki tai lyhyt parta, suuteleminen,pitkä ja atleettinen,erityisesti kielarit,hyvänä pitäminen,Pitkä ja tunteikas halaus,alastonkuvat, mutta vain tietyissä tilanteissa,selän hyväily,henkisesti samalla aaltopituudella, henkinen ilmapiiri, painaa erinäisiä nappeja, hyvä, omistava ote rinnasta tai perseestä, Siisti ja hygieeninen, Isällisyys,Äly. Vastuuntuntoisuus, karvat käsissä"
Vierailija kirjoitti:
Raha ja rakkaus. Kumpaakin paljon.
Selitä tuota rakkautta hiukan, ei avaudu mulle :D
Juuri sen tietyn miehen intensiivinen katse. Hänen vartalonsa ja tapansa liikkua. Ne.
Aikuisen naisen (44 v) mielipide. Tutustuin nykyiseen mieheeni viime kesän lopulla. Olimme ensimmäisillä treffeillä ja pelkästään miehen hymy sai jalkani veteliksi. Ruskettunut iho, valkoiset hampaat ja kauniit vihreät vilkkusilmät. Mies ei ole mikään pitkä eikä erityisen raamikas, mutta se rento ja rauhallinen hymy :)
Ekoilla treffeillä mies tarttui minua polvesta kiinni (minihame päälläni) ja kuiskasi korvaani että "nämä kauniit sirot polvet sopivat hyvin kainaloihini". Puoli tuntia myöhemmin olimme kotonani täydessä tohinassa :)
Töissä eräs päällikkö saa minun vartaloni aina jännittymään. Hän on ehkä 45 vuotias eikä mikään Mr Finland mutta olemus ja käyttäytyminen on todella miellyttävät. Tiedän että eräällä kollegallani on ollut jotain sutinaa miehen kanssa ja kieltämättä olen siitä hänelle aika kateellinen. Viime keväällä firman juhlissa istuin hänen vieressään ja jossain vaiheessa hänen kätensä oli olkapäälläni, luoja kuinka toivoin että hän olisi edes hellästi puristanut rintaani.
T. N32
Olemus sellainen nallekarhumainen
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen läheisyys, kiireettömyys, se että olemme henkisesti samalla aaltopituudella. Jos olemme päivän aikana jutelleet tärkeitä juttuja, antaneet halit ja pusut, mies on ilmaissut välittävänsä ja ajattelevansa minua - olen heti halukas kun sopiva hetki tulee. Jos taas emme ole ehtineet jutella, mies on ollut kiireinen ja keskittynyt vain muihin juttuihin, ei ole niin helppoa hypätä yhtäkkiä seksiin. Tuntuu, että pitää vähän aikaa saada vain jutella ja halia jotta löydän taas sen yhteyden mieheen ja pystyn antautumaan kunnolla seksille.
Naisille on yleensä paljon tärkeämpää henkinen ilmapiiri ja yhteyden kokemus kuin miehille. Miesten kannattaisi yrittää muistaa tämä, vaikka ei sitä oman kokemuksen kautta kunnolla ymmärtäisikään.
N25
Toi on niin totta. Koko ikäni tuota harjoitellut ja vasta nyt setämiehenä ymmärtänyt oikeasti tuon merkityksen. Havaduin asiaan parikymmentä vuotta sitten. Vaimo oli saanut nelikymppisenä vielä iltatähden pari vuotta aikaisemmin. Jätin jokavuotiset harrastereissut kesällä väliin ja panostin vaimon kanssa oloon 3vko kesämökillä. Vaimo kehräsi kuin kissa ja naitiin jatkuvasti kiimaisena kuten nuorina. Oli kuin olisi laittanut rahaa pankkiin kasvamaan korkoa. Hyvin sitä on kasvanutkin kun riittää yhä vieläkin. Tuosta opin lykkäämään tai siirtämään välillä omat jutut ja harrasteet pois ja keskittymään vaimon ajatuksiin ja tunteisiin. Siten seksiin siirtyminen sujuu luonnostaan.
Päh, ei mitään liirumlaarumeita tarvi pitkin päivää.
Minut kuumentaa rakkaani suudelmat suulle tai kaulalle tai hyvä, omistava ote rinnasta tai perseestä.
Kun on rakastunut ja kuumana toiseen, niin eipä siinä paljoa tarvi. Olen herkästi syttyvä. N