Minulla todettiin tänään Tinderistä johtuva keskivaikea masennus
Olen käynyt kaiki Tinderin miehet läpi ja tajusin, etten koskaan voi löytää parisuhdetta. Se aiheutti minulle pahan masennuksen.
Kommentit (12)
Tinderin perusteella ei kannata tehdä päätelmiä.
Eiks siinä kuitenkin auta, jos siirtyy muille alueille? Että tulee uusia vaihtoehtoja?
Tuo on totta ett tulee tinder väsymystä ja kun kaikki kahlattu läpi tulee epätoivo. Missä ne miehet on? Miksi ei mistään tule mitään?
Pitäs tässä itekkin lähtee tinderiin taas ahistaa jo se selaus, kirjoittelu, tapailu jos nyt enään siel ketään on
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sellaista se on olla epäsopiva maailman kanssa, tervetuloa kerhoon :D
Sun on turha ihmetellä miks oot sinkku. Oot lihava mies, mutta vaadit hoikkaa naista.
Jaxuhali <3
Terveisin samaa diagnoosia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sun on turha ihmetellä miks oot sinkku. Oot lihava mies, mutta vaadit hoikkaa naista.
En ole koskaan sanonut olevani lihava, enkä ole koskaan sanonut että minulle kelpaa vain hoikka nainen.
Sen sijaan minä ole kyllä sanonut, että minulle on ylimääräistä painoa, mutta olen paljon liikkuva ja hyvässä kunnossa.
Olen myös sanonut, että en kiihotu lihavista naisista, ja tarkoitan siis todellakin lihavaa. Kenenkään sellaisen kanssa ei kannata seurustella, jonka kanssa ei halua seksiä.
Kyllä kyse enemmänkin "erilaisuudesta" ja introverttimäisyydestä
Uusia miehiä tulee.. älä lannistu!
No jäähän sitä ilman miehiä, jos laittaa kaikki vasuriin. Mites muutenkaan?
Tinder on olemassa seksiseuran etsimistä varten.
Ei ihme jos on vaikea löytää parisuhdetta.
Vähän sama kuin etsisi ilotyttöä nunnaluostarista.
Tinder on **skaa. Olin siellä pari kuukautta, ja mitä sain siitä?
-Aivan liikaa stressiä, siis AIVAN LIIKAA. Pitäisi olla vastaamassa sille, tälle ja tuolle. Apua, unohdinko mä vastata sille yhdelle, joka eilen aamuyhdeksältä laittoi mulle viestin ja huomasin vasta ruokatunnilla? Entä se yksi, josta tuli pari, mutta suljin sovelluksen heti sen jälkeen? Tulikohan siltä viesti ja nyt oon monta tuntia myöhässä vastaukseni kanssa? En ollutkaan eilen avannut koko sovellusta ollenkaan, mitä mä sanon kaikille? jnejne.
-Kahden tyypin kanssa juttu eteni tapaamiseen. Molemmat vaikuttivat profiilin ja juttelun perusteella fiksuilta, opiskelivat, oli mielenkiinnonkohteita jne., eivät siis mitään elämänkoululaisia tai pelimiehiä. Kumpikin yritti heti ensimmäisillä treffeillä alkaa tuosta vaan lääppimään.
-Suurin osa Tinderin miehistä on joka tapauksessa idiootteja eivätkä millään lailla tuon kaiken vaivan arvoisia. En ikinä enää mene Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on **skaa. Olin siellä pari kuukautta, ja mitä sain siitä?
-Aivan liikaa stressiä, siis AIVAN LIIKAA. Pitäisi olla vastaamassa sille, tälle ja tuolle. Apua, unohdinko mä vastata sille yhdelle, joka eilen aamuyhdeksältä laittoi mulle viestin ja huomasin vasta ruokatunnilla? Entä se yksi, josta tuli pari, mutta suljin sovelluksen heti sen jälkeen? Tulikohan siltä viesti ja nyt oon monta tuntia myöhässä vastaukseni kanssa? En ollutkaan eilen avannut koko sovellusta ollenkaan, mitä mä sanon kaikille? jnejne.
-Kahden tyypin kanssa juttu eteni tapaamiseen. Molemmat vaikuttivat profiilin ja juttelun perusteella fiksuilta, opiskelivat, oli mielenkiinnonkohteita jne., eivät siis mitään elämänkoululaisia tai pelimiehiä. Kumpikin yritti heti ensimmäisillä treffeillä alkaa tuosta vaan lääppimään.
-Suurin osa Tinderin miehistä on joka tapauksessa idiootteja eivätkä millään lailla tuon kaiken vaivan arvoisia. En ikinä enää mene Tinderiin.
Et vain osaa.