Leonardo DiCaprion naiset
Eikö ala olla vähän noloa plösähteneeltä keski-ikäiseltä sarjadeittailla 20v. malleja joita kiinnostaa vaan paksu lompsa ja kuuluisuus? Taisi Gisele olla elämänsä rakkaus.
Kommentit (18)
Kyllä mulle kelpais noi mallit "sarjadeittailtavaksi".
M37
Vierailija kirjoitti:
Taisi Gisele olla elämänsä rakkaus.
Julkkisjuorut on siitä ihania, kun niistä voi rakennella tällaisia fiktiivisiä rakkaustarinoita, joita voi etäältä myötäelää. Brad Pittiin tosirakkaus oli tietenkin Jennifer Aniston ja kyllä ne vaan kuuluis yhteen, mutta kun se paska Angelina myrkkyompullaan huumasi Braddin.
Onko Leo mallinaisten kanssa siksi, koska mallinaisilla on hyvä sydän ja lempeä luonne?
Vai siksi että on siihen mahdollisuus?
(Vaikka ei noi sulje toisiaan pois.)
Taitaa oma äiti olla Leon elämässä ainoa rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Onko Leo mallinaisten kanssa siksi, koska mallinaisilla on hyvä sydän ja lempeä luonne?
Vai siksi että on siihen mahdollisuus?
(Vaikka ei noi sulje toisiaan pois.)Taitaa oma äiti olla Leon elämässä ainoa rakkaus?
Ehkä siksi että ne mallinaiset on seksikkäitä ja hyvännäköisiä ja ehkä myös kivoja luonteeltaan.
Eiköhän ne mallit ole oikeastikin tosi mukavia ihmisiä. Mikseivät olisi? Ei heillä ole mitään syytä olla yhtä katkeria kuin monet tämän palstan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne mallit ole oikeastikin tosi mukavia ihmisiä. Mikseivät olisi? Ei heillä ole mitään syytä olla yhtä katkeria kuin monet tämän palstan naiset.
Totta, ehkä Leokin on leppoisampi kuin tämän palstan valittajamiehet.
Musta tuntuu että Leo on kaappihomo. En tiedä miksi, mulla vain on sellainen kutina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei heillä ole syytä olla katkeria? Onhan muutama näännyttänyt itsensä hengiltäkin. Ei mikään hehkeä ammatti.
Hopeakettu kiinnostaa nuoria naisia.
Ei tästä muuhunkaan päätelmään voi tulla.
Jos sukupuoliroolit olisi toisinpäin niin se olisi rohkeaa ja kunnioitettavaa,huomaa ettei feministit halua todellista tasa-arvoa
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Leo on kaappihomo. En tiedä miksi, mulla vain on sellainen kutina.
Kaappihomo, sanoi lihava lehmä Hollywoodin menestyneimmästä näyttelijästä joka sarjadeittailee parikymppisiä malleja. Haloo?
Vierailija kirjoitti:
Ei mielipiteelläsi ole yhtään mitään arvoa, jos et kerran itsekään osaa sitä selittää. Jos haluaisin kuulla tyhmiä ja perustelemattomia mielipiteitä, kysyisin niitä 3-vuotiaalta siskonpojaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei heillä ole syytä olla katkeria? Onhan muutama näännyttänyt itsensä hengiltäkin. Ei mikään hehkeä ammatti.
Ketkäs kaikki Leon tyttöystävät ovat näännyttäneet itsensä hengiltä?
En tiedä oikeen mistä se johtuu, mutta Leo ei vaikuta kovin älykkäältä ja sivistyneeltä kun deittaa AINA noita noita parikymppisiä malleja. Rakkaus ei sittenkään ole sokea, vai onko ollut rakkautta ollenkaan. Varmaan mukavia tytöt ovat, mutta kyllähän nelikymppisen ja parikymppisen maailmat aika kaukana on.
Vierailija kirjoitti:
Jos sukupuoliroolit olisi toisinpäin niin se olisi rohkeaa ja kunnioitettavaa,huomaa ettei feministit halua todellista tasa-arvoa
Riippuu varmaan keneltä kysyy. Nyt et edes tiedä onko tämän keskustelun avannut mies vai nainen ja onko hän feministi vai ei.
Onneks olen lesbo, ei tarvii sietää juntteja miehiä.
?