Mies vitsaili eilen miten ei koskaan tiedä panisiko mun parasta kaveria
Istuttiin eilen sohvalla ja kerroin miehelle, että näin kamalan painajaisen että mies hylkäs mut mun parhaan kaverin takia. Kysyin sitten hiljaa että eikai koskaan tekis mulle niin, ja vastas ”vitsillä” että :”ei sitä koskaan tiiä”. Menin hiljaseks ja kysyin, että onko tää kaveri sit paremman näkönen ku minä vai miks heität moisen vitsin, niin vastaili kierrellen, miten kysyn lapsellisia kysymyksiä ja ei aio vastata. Sitten suuttui ja meni nukkumaan. Mua loukkas toi ”ei sitä koskaan tiedä” aivan älyttömästi, koska mies pettänyt mua muutama vuosi sitten. Mies ei suostunut pyytämään anteeksi, vaikka sanoin että ois varmaan ihan aiheellista. Mitä teen?
Kommentit (53)
paneminen, paneminen, ulkonäkö, ulkonäkö.......
Mies ei pyytänyt anteeksi koska ei ole aidosti pahoillaan
Oli vaan rehellinen, miksi sitä anteeksi pyytää?
Vierailija kirjoitti:
paneminen, paneminen, ulkonäkö, ulkonäkö.......
No kyllä mua vähän pännii, jos mies todella ajattelee mun parhaan kaverin olevan ulkonäöllisesti miellyttävempi ja pitää silmäruokana enemmän kuin mua. Olenko liian mustis, sitä en tiedä, mutta kiva pyytää ystävä kylään kun ei tiedä mitä mies siitä ajattelee.
Mä olen kuvitellut että mulla on törppö ja tilannetajuton mies mutta ei sekään sentään noin idiootti ole.
Minkäikäinen miehesi on?
Ja jotenkin noloa alkaa kysellä kaverin paremmannäköisyydestä kuten sinä teit? Kasvata selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuvitellut että mulla on törppö ja tilannetajuton mies mutta ei sekään sentään noin idiootti ole.
Minkäikäinen miehesi on?
Ja jotenkin noloa alkaa kysellä kaverin paremmannäköisyydestä kuten sinä teit? Kasvata selkäranka.
Halusin tietää, oliko mies tosissaan ns salaa, että
ei halunnut valehdella mutta silti ei halunnut loukata. Tiesin heti, että mies pitää ystävää viehättävänä, kun kierteli ja kaarteli kysymystä ja lopuksi suuttui.
Jos on jo kerran sua pettänyt niin ehkä parempi vaan lähteä koko suhteesta. Vitsi minkä miehesi heitti on myös aika mauton, varsinkin jos ottaa huomioon historian siitä, että on pettänyt aikaisemmin.
Itse sun kannattaa miettiä hyviä ja huonoja asioita teidän suhteessa ja niiden perusteella arvioida kummin olisit onnellisempi, miehen kanssa vai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo kerran sua pettänyt niin ehkä parempi vaan lähteä koko suhteesta. Vitsi minkä miehesi heitti on myös aika mauton, varsinkin jos ottaa huomioon historian siitä, että on pettänyt aikaisemmin.
Itse sun kannattaa miettiä hyviä ja huonoja asioita teidän suhteessa ja niiden perusteella arvioida kummin olisit onnellisempi, miehen kanssa vai ilman.
Niin, ja mies tietää että minulla todella pahana hylkäämisen pelko kun olen juoppojen kanssa asunut ja kaikki ollut kaaosta ja ketään ei kiinnostanut. Ja tietää, että epävarmuuteni takia olen mustasukkainen ja tarvitsen varmuutta suhteeseen. Vihaisena äsken tokaisin miehelleni, että kerroin ystävälleni mitä oli sanonut (en oikeasti kertonut, halusin nähdä reaktion) ja vastasi ”mitä sitten”
Kyselemällä tuollaisia hyökkäävällä asenteella pahoitat myös sen puolison mielen.
Jos mies on pettänyt, mutta olet hänen kanssaan edelleen, sinun pitää antaa anteeksi ja opetella luottamaan mieheesi, eikä ikään kuin testailla sitä luotettavuutta jatkuvasti. Joko elät asian kanssa tai pistät poikki. Tuollainen kiukuttelu on rasittavaa puolisollekin, olkoonkin, että hän on tilanteen saanut aikaan pettämisellä. Käytöksesi pitää kuitenkin tilanteen jatkuvasti tulehtuneen.
Jos et voi luottaa mieheesi, lopeta suhde. Jos voit, lopeta testailu.
Olet sinua pettäneen ihmisen kanssa edelleen yhdessä? Onnea ja menestystä!
Kuulostat ripustautuvalta ja säälittävältäkin. Mies puolestaan on täysi pas*a. Jätä se.
Ja mene terapiaan. Sulla on ihan kamalia kokemuksia ja tuo miehen pettäminen on ihan järkyttävää. Miksi ihmeessä otit hänet takaisin? Itse en ikinä alentuisi tuollaiseen, sillä minulla on hyvä itsetunto ja ansaitsen hyvää elämään. Tuo mies ei ole sinulle hyväksi ja selvästi hän nauttii sinun manipuloimisesta. Halveksuttavaa.
Mä en käsitä miksi tollasia pitää kysyä, mutta miehelläkään ei paras tilannetaju. Ja voi olla muutenki typerä.
Meillä on tuttavapiirissä yksi todella kaunis nainen. Se oikeasti kärsii siitä, että kaverinsa kyselee miehiltää onko X kaunis. Miehet myöntävät, että joo, nii sitä aletaan syrjitään ja jätetään pois. Hänelle ollaan vihaisia vaikka hän ei ole tehnyt mitään.
Mun mielestä sun kannattais tuota sun hylkäämisen pelkoa työstää vaikka terapiassa, mutta toi ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mies tietää että minulla todella pahana hylkäämisen pelko kun olen juoppojen kanssa asunut ja kaikki ollut kaaosta ja ketään ei kiinnostanut. Ja tietää, että epävarmuuteni takia olen mustasukkainen ja tarvitsen varmuutta suhteeseen. Vihaisena äsken tokaisin miehelleni, että kerroin ystävälleni mitä oli sanonut (en oikeasti kertonut, halusin nähdä reaktion) ja vastasi ”mitä sitten”
Nyt lopetat heti tuollaisen ihme testailun. Miehesi ei ole tässä se ”pahis”. Aiheutit itse tämän kärjistyneen tilanteen. Se, että sulla on ollut vaikeaa ennen miestäsi, ei ole miehesi vika. Jollet ole antanut pettämistä vieläkään anteeksi, niin teidän ei kuulu olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on pettänyt, mutta olet hänen kanssaan edelleen, sinun pitää antaa anteeksi ja opetella luottamaan mieheesi, eikä ikään kuin testailla sitä luotettavuutta jatkuvasti.
Tiesitkö muuten, että luottamuksen voi menettää vain kerran? Sitä ei siis saa enää ikinä takaisin, vaikka yrittäis 30 vuotta.
Been there.
Vierailija kirjoitti:
Kyselemällä tuollaisia hyökkäävällä asenteella pahoitat myös sen puolison mielen.
Jos mies on pettänyt, mutta olet hänen kanssaan edelleen, sinun pitää antaa anteeksi ja opetella luottamaan mieheesi, eikä ikään kuin testailla sitä luotettavuutta jatkuvasti. Joko elät asian kanssa tai pistät poikki. Tuollainen kiukuttelu on rasittavaa puolisollekin, olkoonkin, että hän on tilanteen saanut aikaan pettämisellä. Käytöksesi pitää kuitenkin tilanteen jatkuvasti tulehtuneen.
Ei ollut kyse testailusta!!! Vaan kysyin kysymyksen näkemäni unen pohjalta. Jatkokysymys olikin testailua, mutta omasta mielestä mies mokas nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetat heti tuollaisen ihme testailun. Miehesi ei ole tässä se ”pahis”. Aiheutit itse tämän kärjistyneen tilanteen. Se, että sulla on ollut vaikeaa ennen miestäsi, ei ole miehesi vika. Jollet ole antanut pettämistä vieläkään anteeksi, niin teidän ei kuulu olla yhdessä.
Olen antanut anteeksi ja ihan aidosti olenkin. Asiasta ei ole enää edes puhuttu. Kysyin kysymyksen UNEN pohjalta ja säikähdin miten mies vastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyse testailusta!!! Vaan kysyin kysymyksen näkemäni unen pohjalta. Jatkokysymys olikin testailua, mutta omasta mielestä mies mokas nyt
No, sitten jätät sen. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut anteeksi ja ihan aidosti olenkin. Asiasta ei ole enää edes puhuttu. Kysyin kysymyksen UNEN pohjalta ja säikähdin miten mies vastasi.
Et olisi säikähtänyt, jos et olisi kokenut miehesi pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten jätät sen. Problem solved.
Oliskin niin helppoa. En vaan osaa päästää irti, kun olen tottunut syyttämään itseäni ja kokenut aiheelliseksi saada suhteen toimimaan.
Jätä se sika!