Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan teini on suorittanut autokoulua jo yli puoli vuotta ja se on vieläkin kesken?? Outoa :0

Vierailija
14.08.2018 |

Ei siinällään ole ongelmia, mutta kuulemma aluksi jumitti teoria osuus ja lisäksi hänellä ajotunteja aika harvoin.
Eikö ole aika outoa? On jo 18v eli ei ole kyse täyttämisestä.
Mun teini suoritti kortin reilu kuukaudessa :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ap:lla wt ongelma, meillä tuttavan poika ei ole vieläkään suorittanut ajokorttia ja on jo 32 vuotias sinkku. Olen sanonut tuttavalleen että painostaa poikaansa hankkimaan ajokortin niin voisi saada jonkun lyylin kainaloonsa mutya kuuroille korville tuntuu menevän.

Vierailija
2/5 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinällään ole ongelmia, mutta kuulemma aluksi jumitti teoria osuus ja lisäksi hänellä ajotunteja aika harvoin.

Eikö ole aika outoa? On jo 18v eli ei ole kyse täyttämisestä.

Mun teini suoritti kortin reilu kuukaudessa :D

Höpö höpö, jos autokoulussa kävi. Ajamaan ei pääse, ennen kuin on takana tietty määrä teoriatunteja ja opettaja ei pysty ottamaan samaa oppilasta koko ajan. Itse en muista, miten kauan teoriatuntien alkamisesta meni, ennen kuin pääsin ajamaan. Tasan 3 kk meni ajokorttiin, kävin kyllä töissä koko ajan, joten ajotunnit piti järjestellä, varsinkin kun kaupunkiinkin oli puoli tuntia ajomatkaa. Sain molemmat kokeet läpi heti virheettä ja tein ne heti kun oli mahdollista tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku lasku maksamatta.

Vierailija
4/5 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity omaan elämääsi vanha kurppa

Vierailija
5/5 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Meni mullakin monta kuukautta, en mitenkään olisi ehtinyt käydä kaikkia teorioita ja ajotunteja kuukaudessa + piti vielä uusia inssi kaksi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä