Rinkula terskan juureen
Käyttääkö muiden kumppani rinkulaa terskan juuressa naidessa?
Mun mies laittaa melkein aina sellaisen rösöisen tiukan rinkulan terskan juureen.
En aiemmin tahtonut saada orgasmia yhdynnästä, tämä konsti antaa mulle varman laukeamisen.
Kulli saa myös orgasmin, mutta siemenneste ei purkaudu ja kulli pysyy kovana pitkään.
Kommentit (32)
Innostuin kokeileen! Ostin 4mm vahvoja O-renkaita sarjan. 32x4 sain liukkarilla terskan juureen.
Pienemmät liian kireitä, suuremmat ei tunnu juuri miltään. Jotenkin se vaan tuntuu kivalta kun terska jöpöttää koko ajan pulleana! Oli muutaman päivän taukokin mutta terska oli edelleen aika pullea.
Innostuin kanssa ja oon pitänyt pitkiäkin aikoja terskan juuressa. Tuntuu niin hyvältä että oon pitänyt koko päivänkin yhtäjaksoisesti. Vuosi on tullut leikittyä ja kyllä terska on tullut pysyvästikkin selvästi isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sellainen nystyrä niissä saisi olla, että kun painaa kalua kunnolla sisään niin se nystyrä osuu suoraan klittaan ja nainen laukeaa niille sijoilleen.
Meillä samanlainen. Rouva oli aluksi vastaan, mutta kun toimii, niin varmat on orkut.
Mistä te niitä renkaita ostatte, seksiliikkeestä vai löytyykö ihan motonetistä.
Vois kokeilla, jos tuo terska olisi pidempään juhlakunnossa.
Peräaukko on paras kyrpärengas. Tuntuu hyvältä molemmista kun supistellaan työntöjen ohessa.
-Kaiken tietävä Hetero Tosimies
Oisko ketään urologia paikalla kertomassa miten tervettä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Oisko ketään urologia paikalla kertomassa miten tervettä tämä on?
En ole alan asiantuntija, mutta jotenkin ihan maalaisjärjellä ei tunnu fiksulta pitää mitään kiristyssiteitä lerssinsä juuressa. Ainakaan kovin pitkään. Sehän kuolee.
Tuntuuko hyvältä jos on samalla tappi peräaukossa surisemassa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että useimmat puhuvat peniksen tyveen laitettavista penisrenkaista. Voi huokaus nyt taas.
Luulit väärin. Itse käytän tällaista, en tosin tuolta ostettua: https://hotlips.fi/p38756/metalhard-ter%C3%A4ksinen-penisrengas-28mm mut malli on sama. Noita on olemassa paljon eri kokoja, alkaen n. 25mm joten löytynee sopiva kun etsii. Ja se on nimenomaan tuommoinen avonainen yhdestä kohtaa, veri kiertää vaikka olis pidempäänkin. Laukeaminen ja virtsaaminen onnistuu ongelmitta. Ja pystyn pitämään myös yön yli tuota. Mulla noita kahta eri kokoa, isompi kullin juuressa ja pari milliä pienempi on just passeli terskan takana kuten tuossa kuvassa. Ilman erektiota voi pitää vaikka päiviä mut jos seisoo niin sen kyllä huomaa. Ja tuntee😁.
Aikan vängän näköinen. Mahtaa tuntua upealta.
Sopivan tiukka rengas terskan juuressa päästää veren kiertämääm, mutta pitää terskan turvonneena.
Sellaista voi pitää jatkuvastikin ja terska kasvaa eikä enään palaa entiselleen vaikka renkaan ottaa pois.
Kokemusta on monen vuoden ajalta ja vaimokin on tyytyväinen vahvistuneeseen terskaan. Näin se toimii hyvin kun pimpsa väljenee ja kulli vahvenee!