Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinkula terskan juureen

Rinkula
14.08.2018 |

Käyttääkö muiden kumppani rinkulaa terskan juuressa naidessa?
Mun mies laittaa melkein aina sellaisen rösöisen tiukan rinkulan terskan juureen.
En aiemmin tahtonut saada orgasmia yhdynnästä, tämä konsti antaa mulle varman laukeamisen.
Kulli saa myös orgasmin, mutta siemenneste ei purkaudu ja kulli pysyy kovana pitkään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatessa olen joskus käyttänyt. En penetraatiossa. On kyllä käynyt mielessä. Itse en pidä siitä tunteesta kun siemenneste ei pääse vapaasti purkautumaan. Vaimo tuskin mitään rinkuloita suvaitsisi kun on muutenkin niin rajoittunut.

Vierailija
2/32 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tosi usein, omat kumppanit ovat tykänneet, se kun antaa paksuutta lisää. En käytä tosin niin kireää, ettei kunnolla laueta pystyisi. Auttaa lisäksi kondomin kanssa pitämään riittävän stondiksen, mulla normikortsut puristaa liikaa että seisokki tuppaa kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihania!

Ukolla on niitä monenlaisia ja tuntuu hyvältä saada erilaista välillä.

Tällaista se on kun paikat vanhemmiten väljenee.

Vierailija
4/32 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan juuressa?

Vierailija
5/32 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran pari kumilankaa ja samanlainen vaikutus oli, kalu paisui ihan selvästi suuremmaks. Sit alkoi puristamaan liikaa ja sattui niin saatan*sti. Pitää ostaa varmaan kunnon rengas ettei mee tatti kuolioon.

Vierailija
6/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sentin leveä kumirengas on mielettömän hyvä. Koko ja herkkyys kasvaa, kama lentää edelleen hyvin eli ei saa puristaa liikaa.

Vierailija
7/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että useimmat puhuvat peniksen tyveen laitettavista penisrenkaista. Voi huokaus nyt taas.

Vierailija
8/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole terskan reunassa rengasta käyttänyt, mutta kullin juuressa ja kassien takana sekä kivesten juuressa kyllä. Lisäävät stondista mutta noissa ei oo mitään nystyjä tms.

M40

Vierailija
9/32 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kapistus, ukko on pitänyt sellaista naidessa jo monet vuodet.

Terska on isompi ja seisoo jäykkänä pitkän.

Se on sellainen kuminen rengas ja niitä on monen kokoisia.

Ukko pitää "sopivasti" puristavaa pitkiäkin aikoja, vaikka yli yön.

Näin ikääntyessä vahvempikin tuntuu paremmalta.

Suosittelen kokeileen!

Vierailija
10/32 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli? Koiraseläimiä salvetaan niin, että laitetaan tiukka kumirengas siittimeen ja kun veri on kuollutta, se otetaan pois. Siittimesta jää vain lopputynkä jäljelle.

Penisrenkaan käyttöohjeessa sanotaan, että saa käyttää Max 30 minuuttia kuoliovaaran vuoksi.

Vierailija
11/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän monesti sellaista silikonista noin 5 cm pitkää rösöistä vahvahkoa "sukkaa" kullin varressa heti terskan jälkeen. Pysyy hyvin paikallaan kun terskani on melkoisesti vahvempi vartta. Laitoin tämän systeemin ensimmäiset kerrat salaa vaimolta. Vaimo huomasi heti ja hullaantui saadessaan rösöistä vahvempaa kullia. Nykyisin vaimo tietää systeemin ja sanoo nauttivansa siitä. Tälläin saa vähän väljemmänkin pimpsan innostumaan! Tuntuu olevan vaikea paikka naiselle tunnustaa, että pimpsa on iän myötä väljentynyt. Toinen mieleiseni apuväline olisi klitorispumppu, mutta vaimo ei ole ihan  vielä suostunut semmoisen hankintaan.

Vierailija
12/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa provoa. ^

Vierailija
13/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellainen nystyrä niissä saisi olla, että kun painaa kalua kunnolla sisään niin se nystyrä osuu suoraan klittaan ja nainen laukeaa niille sijoilleen.

Vierailija
14/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellainen nystyrä niissä saisi olla, että kun painaa kalua kunnolla sisään niin se nystyrä osuu suoraan klittaan ja nainen laukeaa niille sijoilleen.

Ei sellaista ihmisellä nyt vaan ole, joten miksi sellainen lisäys kumisella / silikooniturhakkeella.

Vierailija
15/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ne liimata jotenkin kiinni vai onko niissä jotkut "valjaat".

Muutenhan ne jää pimpan sisälle, varsinkin jos ne on laitettu heti terskan taakse.

Voiko niitä laittaa monta samaan aikaan ja jos voi niin kuinka monta?

Vierailija
16/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ne liimata jotenkin kiinni vai onko niissä jotkut "valjaat".

Muutenhan ne jää pimpan sisälle, varsinkin jos ne on laitettu heti terskan taakse.

Voiko niitä laittaa monta samaan aikaan ja jos voi niin kuinka monta?

Käy jossain hyvin varustetussa seksitarvikeliikkeessä katsomassa miltä nuo näyttävät äläkä kysele täysin lapsellisia. Toisaalta, eihän lapset kiihotusrenkaista kyselekään.

Vierailija
17/32 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti aika kauan löytää sellainen sopivan kokoinen, joka estää veren paluuta sopivasti ja pitää terskan aina suurena ja ei kumminkaan vie tuntoa. Olen pitänyt sitä päivänkin kerrallaan. Yön yli pitäminen on hankalampi kun aamuseisokissa se tuntuu aika piukalta ja siihen herää. Kyllä se suurentaa terskaa ja se on ihan kiva kokemus.

Vierailija
18/32 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empäs ole koittanut terskan juureen. Ajattelin

juuri sitä, että jos jääkin sisälle jos pääsee

terskan yli liukumaan. Onhan noita kaapissa

ohuvia, joissa on kuin muutamia hernepalloja.

Niitä vois koittaa. Käytän tuossa peniksen

juuressa tukevaa rengasta,niin pysyy paineet

Täytyykin käydä hakemassa uusia, kun haurastuu nuo nykyiset. Ei se silikoonikumikaan

ikuisesti kestä

Vierailija
19/32 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellainen nystyrä niissä saisi olla, että kun painaa kalua kunnolla sisään niin se nystyrä osuu suoraan klittaan ja nainen laukeaa niille sijoilleen.[/

Minulla oli sellainen, jossa oli joku patterivibra

jonka oli määrä tärytellä klitorista. Puoliso ei

innostunut

Vierailija
20/32 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVATAA!!!