Mies jättää joka viikko
Olen nyt ihan ymmälläni miehen käytöksestä kun ollaan kasvokkain kaikki on ihanaa ja niin täydellistä. Kun lähtee sitten pois (etäsuhde) niin tulee viestejä et ei halua enään olla yhdessä. Näihin viesteihin liittyy samanaikaiben alkoholinkäyttö jota käyttää harva se joka päivä. Nyt on eroomista kaiken aikaa ja sit kun menee pari päivää hiljaiseloa alkaa viestitteleen. Kertokaa kokemuksista vastaavassa tilanteessa. Tiedoksi että puhutaan aina asiasta, miksi käyttäytyy näin, kuitenkaan eiosaa siihen sanoa syytä
Kommentit (12)
Yksi harrasti samaa, loppui kun viimein perään vollaamisen sijaan tokaisin että tervemenoa, ja pidin tovin radiohiljaisuutta.
Naurettavaa pelleilyä moinen.
Tietysti tuossa käy mielessä, onko sillä joku toinen kytiksessä, jonka tapailun sitten oikeuttaa "eroilla"...
Se on tää nykynuoriso, kun pitäisi mamman olla siellä parisuhteessakin aina paikalla, että siitä jotain tulisi.
Ei niin kuin minkäänlaista tietämystä tai realistista kuvaa siitä, miksi ihmiset ovat yleensä yhdessä ja miten muut ihmiset suunnilleen ajattelevat.
Se ei halua olla sun kans. Ei vaan kehtaa päin naamaa sanoa.
Itse ( olen nainen) tein eksälle tuota. Monet naiset pelaa tollasta peliä. Ne joko toivoo, et toinen rupee itkemään, et älä jätä. Tai sit ne vaan tykkää draamasta. Tai sit niil on huono itsetunto, ja ne on varmoja, et toinen kuiteskin jättää, niin kiirehtii jättämään itse.
En oo koskaan nähnyt miesten tekevän tuota.
Ehkä se ei oikeesti halua sua. Siis suhteeseen. Mut tarjolla on seksiä, mistä vaikea luopua.
Entinen avomieheni oli uhkailija. Mikä tahansa pienempikin arjen ristiriita saati sitten isompi ongelma. Aina sama. Tää oli nyt tässä!! Mä jätän sut!! Ja siis ihan selvinpäin. Pari vuotta sitä kuuntelin, kunnes sitten totesin että ei, kyllä se on nyt niin että MINÄ jätän sut ja lähdin.
En mitenkään ymmärrä miksi kukaan viitsii olla etäsuhteessa alkoholia päivittäin käyttävän tuuliviirin kanssa? Eihän tuo ole mikään suhde.
Ja sinä otat takaisin joka viikko? Kasvata munat.
Voi olla että on ikävä, mitä nyt ei tietenkään voi sanoa, kiukuttelee mielummin tuolla tavalla.
Pelkää ehkä että sinä jätät hänet, eli haluaa olla ns. "tilanteen herra" jättämällä itse ensin.
Tai loukkaantunut jostain jo vanhasta jutusta ja pyörittelee sitä edelleen päässään ja kännissä sitten asia paisuu ja haluaa erota.
Tai ei mielestään ole saanut tarpeeksi huomiota sinulta.
Tai sitten on vaan itsekäs kusipää joka nauttii vallankäytöstä.
Jokatapauksessa, en kovin kauaa enää katselisi jos alkoholinkäyttö saa tuollaista aina aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ( olen nainen) tein eksälle tuota. Monet naiset pelaa tollasta peliä. Ne joko toivoo, et toinen rupee itkemään, et älä jätä. Tai sit ne vaan tykkää draamasta. Tai sit niil on huono itsetunto, ja ne on varmoja, et toinen kuiteskin jättää, niin kiirehtii jättämään itse.
En oo koskaan nähnyt miesten tekevän tuota.
Ehkä se ei oikeesti halua sua. Siis suhteeseen. Mut tarjolla on seksiä, mistä vaikea luopua.
Leikit ihmisen tunteilla! Oot sairas.
Kiva mies kun pyörittää monta naista...
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että on ikävä, mitä nyt ei tietenkään voi sanoa, kiukuttelee mielummin tuolla tavalla.
Pelkää ehkä että sinä jätät hänet, eli haluaa olla ns. "tilanteen herra" jättämällä itse ensin.Tai loukkaantunut jostain jo vanhasta jutusta ja pyörittelee sitä edelleen päässään ja kännissä sitten asia paisuu ja haluaa erota.
Tai ei mielestään ole saanut tarpeeksi huomiota sinulta.
Tai sitten on vaan itsekäs kusipää joka nauttii vallankäytöstä.
Jokatapauksessa, en kovin kauaa enää katselisi jos alkoholinkäyttö saa tuollaista aina aikaan.
Veikkaan kanssa tuota ikävää joka alkoholin kanssa saa suuret mittasuhteet että ei tajua mitä tekee. Omasta mielestä annan paljon huomiota mutta ei oikein siedä yhtään arvostelua. Oken kuullut että tehny näin kaikissa aijemmissa suhteissa, ihan tämä sama tapa vaan jatkuu. Hänellä on varmaan vaikea hallita omaa käytöstä ja siitä tulee sekava elämä, jota ei kuitenkaan itse huomaa -ap
Tunne-elämältään epävakaa. Kaikki on niin täydellistä, liian täydellistä, koska jamppa näyttelee ja esittää sen ajan kun olette yhdessä ja on sit ihan uuvuksissa kaikesta esittämisestä kun ette ole. Juokse.