Katsellaanko teillä usein iltaisin televisiosta "murhakanava" Frii:tä?
Kommentit (9)
Ei hitto soikoon, mä en edes tiennyt, että on sellainen kanava! Oon niin pihalla siitä, mitä kanavia Suomessa nykyään näkyy.
Katson kyseisen kanavan 'Asunnon metsästäjiä', en muuta.
Mainospaskaa mutta tallentelen. Se oli hauska se hullu äiti ja vammautettu tyttö jos puoletkaan oli totta.
Joka ikinen ilta! Nukahdetaan ja töllö jää päälle, murhat jatkuu aamuviiteen, kumma jos ei tuu painajaisia...
Motkotin alkuun ja virittelin ajastimia jotta sammuu joskus, nykyään jo vähän odotan kenet tällä kertaa on listitty... osa niistä on kyllä aivan roskaa, etenkin nää ENTÄ JOS-ohjelmat, loputonta vatulointeja menikö se näin vai niin...
Vierailija kirjoitti:
Mainospaskaa mutta tallentelen. Se oli hauska se hullu äiti ja vammautettu tyttö jos puoletkaan oli totta.
Ja sama jöötti kymmenenä uusintaan, ei jaksa edes tallennuksista seuloa. Likkaa hikisiä n-eitä.
Murhaajat asuvat aina omakotitaloissa, avio ovat rikki ja kirkossa käydään hanakasti.
Katson ja katson myös maksullista Investigation Discovery kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli totta, jos kiinnostaa niin googlaa DeeDee & Gypsy Rose. Minfossakin aiheesta keskustelu, aika härö tapaus. D: Joo, mä siis katson Friitä, liikaa. :”D
Salainen paheeni, Friin murhaohjelmat! Joka ilta pitää nähdä pari murhaa ja niitähän riittää...🙃
Sieltä tulee ihan hyviä elokuvia, joten kyllä, toisinaan.