Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan selville kenen kanssa mies seurustelee!?

Vierailija
13.08.2018 |

Miten saan selville kenen kanssa ihastukseni seurustelee!? Tai no se ei oo edes täysin varmaa seurusteleeko jonkun kanssa mutta sellaisen huhun kuulin.. Mulla on ihan kamala olo, itken vaan kokoajan tämän vuoksi. Oon yrittänyt selvittää kuka se olisi mutta ei onnistu.. Ei olla ystäviä fb joten en näe hänen koko profiiliaan. Oon kuitenkin yrittänyt stalkkata miehen kuvia ja niitä ketkä on tykänny hänen kuvistaan/kommentoinut, kukaan naisista ei kuitenkaan täsmää.. Joko seurustelevat toisaalla tai mun ihastus ei oo taas tykänny heidän kuvistaan. Instassa sama homma ja sielä seurataan toisiamme mutta kukaan nainen ei täsmää.. Asutaan eri paikkakunnilla joten en näekään ihastustani missään. Mitä mä edes teen sillä tiedolla, järjellä ajatellen en mitää . Kai mä haluaisin tietää millaista naisista ihastukseni pitää ja onko onnellinen sen toisen kanssa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö pyytää vaikka kahville? 

Vierailija
2/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pyytää vaikka kahville? 

En ala pyytää jos mies seurustelee.. Sekin on yksi syy miksi pitäis tää selvittää..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei mitenkään sulle kuulu joten anna olla.

Vierailija
4/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsessoit tätä asiaa niin kauan, että voit kirjoittaa siitä romanttisen komedian. Sitten kun se romanttinen komedia tulee ensi-iltaan, kysyt lähtisikö mies seuralaiseksi sitä katsomaan.

Vierailija
5/13 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle, kyylä. Etsi itelles sinkkumies.

Vierailija
6/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vttu kysy siltä seukkaako ja sit kahville jos on vapaa. Ei oo kovin monimutkaista.

Vierailija
7/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy siltä mieheltä suoraan?

Vierailija
8/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan yksikertaisuudessaan kysyminen mieheltä? 

Vierailija
9/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ole kyylä. Ihan asiallinen kysymys. Ja sinkunhan hän haluaa.

Vierailija
10/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit häneltä itseltään? Sitä paitsi, jos hän seurustelee jo jonkun kanssa, tieto on sinulle aika turha. Mutta jos ihan mielenkiinnon vuoksi.

Vierailija
11/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä hänen ihastuksensa seurustelee, joten kannattaisi suunnata katseensa muualle.

Vierailija
12/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä hänen ihastuksensa seurustelee, joten kannattaisi suunnata katseensa muualle.

Mistä tiedät? Ei tässä sun ukkoa tarkoitettu, joten huoli pois.

Vierailija
13/13 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eh tässä olikin vissiibn kysymys siitä kuinka saisi selville KUKA se nainen on, miltä näyttää jne. ei se että seurusteleeko hän :D jos menee kysymään niin saa vastauksen "joo" jos tietää jo että seurustelee, tai "en" jos ei, tai muuta vastaavaa. Mut ei voi mennä kohteliaasti randomisti kysyy "hei KENEN kanssa seukkaat?" tai jos toinen vastaa et sori seurustelen, niin sitten tivata et ai kenenkaa tms :DD !

tosin en osaa vastata AP:n kysymykseen että miten tän sais selville ilman et on ketää tuttuja yhteisii kavereita tai muuten, ja jos on joku noin kaukainen tyyppi josta olet kuullut et mahd. seurustelee niin antaisin vaan olla ja ettisin jonkun josta voisi olla varma ettei seurustele. Kuulostaa muueten hiukan lapselliselle kyllä kytätä noin ja miettii jotain et miltä se sen tyttis näyttää , mitäs väliä sillä on sulle jos et edes koko miestä kunnolla tunne?