Onko pettämistä jos on kännissä?
Siis todella kännissä/melkeen sammunut. Muisti mennyt ja täysin kyvytön tekemään mitään.
Olin baarissa ja kotimatkalla tuli vessahätä niin päätin poiketa matkanvarrella asuvan kaverin luona. Kaveri kuitenkin sano että yöks saa jäädä koska olin todella kännissä eikä hän kuulemma halunnut päästää mua niin huonossa kunnossa kotiin. Illasta muistan siihen asti kun olin kävelemässä kaverin luo vessaan. Heräsin vaatteet päällä sohvalta.
Tää kaveri kuitenkin väittää meidän yhteisille kavereille että meillä oli seksiä. Mä en sellasta muista enkä usko että niin on tapahtunut koska seurustelen toisen kanssa. Mutta jos se kuitenkin tapahtui niin onko se pettämistä vai enemmänkin seksuaalinen hyväksikäyttö? Jos olin todella kännissä, ehkä jopa sammunut. Se kaveri siis ei oo mun makuun ja on ihan vaan kaveri. Tän jälkeen ei sitäkään.
Mun kavereiden kautta ”tieto” kantautui mun kumppanille ja hän haluaa erota. En ymmärrä koska minä tosiaan heräsin vaatteet päällä sohvalta ja oon todella kovassa humalassa ollut niin en kai siinä kunnossa oo pystyny pukemaan. Eli mitä luulette oliko seksiä vai ei ja jos oli niin oliko pettämistä?
Kommentit (6)
Mee lääkäriin ja selvitä, sitten poliisille tai sano " kaverille" et teet ilmotuksen raiskauksesta niin lopettaa sen jauhamisen muille ja myöntää valheen tai alkaa selitellä että suostuit ite eli panemista oli kuitenkin. No känni ei ole syy mihinkään mutta jos se tyyppi ties että olet aivan sekasin niin raiskaus on kyllä tuo jos ihminen ei pysty kieltäytymään. Eläkä sekoile itteäs tohon kuntoon prkl
Porvoossa ei tunneta sanaa pettämiselle.
On se pettämistä ja se ettei tiedä omaa rajaansa alkoholin käytön suhteen on raskauttava seikka. Känni ei ole selitys mihinkään.
Jättäisin heti jos juo itsensä tuohon kuntoon eikä osaa edes kertoa illan tapahtumia. Sama pettäisikö vai ei.
Että semmoinen kaveri ja vessahätä.
No, jos alkoholin käyttö on tuota luokkaa, että muisti menee, voi sen kumpaanin hyvä varmaan hakea joku alkoholinkäyttönsä hallitseva.
Voi tietysti olla hyväksikäyttö tai voi olla olematta. Oletko kysynyt tyypiltä, miksi väittää moista, haluaako sinulle ongelmia vai haluaisiko sinut ikiomaksi kainaloisekseen?
Btw. Onko tappanut jos kännissä tappanut, eikä muista? - Taitaapa oikeuslaitoksen mukaan olla.
Vastaisuudessa mieti vähän voisiko juoda vain sen verran, kuin pystyy ja voiko vaan käydä pusikossa tarpeillaan. Taksit vie turvallisesti kotiin.
Onko se pettämistä, jos käytetään kumia?