Sairaanhoitopiiri käynnisti selityksen Sillanpään nesteytyspusseista
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005790084.html
Manageria ei vielä kuultu kun on vuosilomalla, poliisiin vasta oltu yhteydessä
Kommentit (348)
Ihmettelen myös tätä nesteytyspussien käyttöä muuten kuin huippu-urheilijoilla (=maratoorarit ym.).
Kai se kovien huumeiden käyttö aiheuttaa nestehukkaa, jos huitoo ja riehuu päivätolkulla syömättä ja juomatta?
Ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
No aiheuttaako tuo huumeidenkäyttö nestehukkaa?
Kyllä, voimakkaasti, osittai myös koska isäksi syöminen ja juominen (veden tai muun ei alkoholipitoisen) jää noissa geimeissä vähemmälle (ei ole nälän tai janon tunnetta) jos vielä käyttää lisäsi alkoa, kuivuu lisää.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko se Sillanpää ihan tuosta vaan sitten tämän hoitsun nimen. Tai oli kai pakko sitten antaa kun kuullusteltiin.
Kyllä niihin poliisin kysymyksiin on vähän niinkun pakko vastata! Vai meinasitko että Jari ohimennen totes että pussit muuten sain sitten manageriltä. Ja poliisit tähän että kiva kun kerroit ei oltais ite huomattu tota edes kysyä!
On varmaan antanut hoitsunsa nimen heti kärkeen, kun se on valtakunnan uutisissakin kerrottu.
Tyhmää toimintaa.
Sekäetältä ja kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sillanpäällä ole se joku kappale "Valkeaa unelmaa " :D
Sopii kyllä tällä hetkellä hyvin Sillanpään kuvioihin.
Seuraava kappale lienee kristalliunelmista
Onks se vetänyt kokkeliakin?
Tää manageriparka tulee varmaan saamaan kovemman rangaistuksen, kuin Sillanpää itse.
Kukaan ei varmaan halua tuota hoitajaa sairaalaan töihin. Nimikin julki.
Ja jos palaa loman jälkeen töihin, niin ehkä ne huumetestit on hyvä suorittaa hänellekin.
Diileri yritti pitää jonkunlaista huolta syömisestä ja juomisesta joiden kekkereiden jälkeen, jospa sillä oli huonoja kokemuksia omasta lähipiiristä - hypovolemia (kuivuminen, verivolyymi vähenee) altistaa myös sydänkohtauksille eikä ole mitenkään tavatonta että 40-50 tupakoivalla on jo ennestään sepelvaltimoissa tukoksia...
No hänhän voi olla vaikka kuinka pätevä lasten sairaanhoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmaan halua tuota hoitajaa sairaalaan töihin. Nimikin julki.
Voi reppanaa syytönhän hän siihen on :'(
Toivottavasti nesteytuspussit on ainoita mitkä on lähtenyt kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Tää manageriparka tulee varmaan saamaan kovemman rangaistuksen, kuin Sillanpää itse.
Sääliksi käy manageri, Siltsua ei kiinnosta muu kuin että pääsee taas rakkaan harrastuksen pariin. Osa uhraa näköjään työuransa narkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyhmä kysymys, mutta mitä ne noilla pussilla tekivät?
Kuulemma keho kuumuus ja kuivuu tuosta huumeesta, joten nesteyttää. Noita pusseja vaan ei saa ilman lääkärin reseptiä, eikä ulkomailtakaan. En tiedä saako kotihoidossa olla suonensisäisesti tiputuksessa.
Miten muut käyttäjät? Heillä tuskin nesteytystä?
Kyllähän narkkareiden mielikuvitus on huima, onko aineita voitu uudelleen käyttää pusseista?
Vierailija kirjoitti:
No hänhän voi olla vaikka kuinka pätevä lasten sairaanhoitaja?
Mä oon kanssa aivan pirun hyvä asiakaspalvelija ja asiakkaat rakastaa minua jonoksi asti mutta tykkään myös varastaa kassasta. Kehtas kauppias antaa potkut! En voi käsittää!
Vierailija kirjoitti:
Diileri yritti pitää jonkunlaista huolta syömisestä ja juomisesta joiden kekkereiden jälkeen, jospa sillä oli huonoja kokemuksia omasta lähipiiristä - hypovolemia (kuivuminen, verivolyymi vähenee) altistaa myös sydänkohtauksille eikä ole mitenkään tavatonta että 40-50 tupakoivalla on jo ennestään sepelvaltimoissa tukoksia...
Jaa-a, googlaamalla nimen Teri Niitti saatat huomata että Siltsulla ja Niitillä oli sama harrastus ja sama välittäjä. Siksi oli varmaan huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nesteytuspussit on ainoita mitkä on lähtenyt kävelemään.
Kyllähän lääkkeistä pidetään kirjaa, mutta esim. Kuoleva syöpäpotilas voi tarvita morfiinia. Tuolla osastolla on kovia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös tätä nesteytyspussien käyttöä muuten kuin huippu-urheilijoilla (=maratoorarit ym.).
Kai se kovien huumeiden käyttö aiheuttaa nestehukkaa, jos huitoo ja riehuu päivätolkulla syömättä ja juomatta?
Ei kokemusta.
No minä ihmettelen käyttöä muuten kuin fyysisesti sairailla ihmisillä. Juoksentelijst on vähän pipejä päästäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy manageri, Siltsua ei kiinnosta muu kuin että pääsee taas rakkaan harrastuksen pariin. Osa uhraa näköjään työuransa narkin puolesta.
Mä en voi käsittää tätä asennetta että managerista tehdään uhri:O Vai onko tää trollaamista mitä minä tosikko en vaan ymmärrä?
Kuulustelussa ei ole pakko kertoa muuta kuin oma nimensä.