Sairaanhoitopiiri käynnisti selityksen Sillanpään nesteytyspusseista
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005790084.html
Manageria ei vielä kuultu kun on vuosilomalla, poliisiin vasta oltu yhteydessä
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoiko se Sillanpää ihan tuosta vaan sitten tämän hoitsun nimen. Tai oli kai pakko sitten antaa kun kuullusteltiin.
Kyllä niihin poliisin kysymyksiin on vähän niinkun pakko vastata! Vai meinasitko että Jari ohimennen totes että pussit muuten sain sitten manageriltä. Ja poliisit tähän että kiva kun kerroit ei oltais ite huomattu tota edes kysyä!
Minkä takia niihin "pitäisi" vastata? Entä jos ei vastaa? Hakkaako ne hengiltä siellä kuulusteluhuoneessa. Tai sitten vastaa ihan mitä vastaa, että "joo sain pussit Mauri Pekkariselta". Poliisi siihen, että no ei poliitikko mitään pusseja sulle kyllä toimita, valehtelet. Niin siihen että "se olikin toinen Mauri Pekkarinen". Mitä se kuulustelija siinä voi?
Uskon, että useimmat meistä ”lainkuuliaisista” kansalaisista haluavat auttaa poliisia rikosten selvittelyssä, eikä jää jankkaamaan tuollaista ” Pekkarinen-jargonia. Onhan kuitenkin kaikkien etu, että rikokset selviää, huumediilerit, pedofiilirenkaat, ilkivallantekijät jne paljastetaan.
Tyhmää tuo sun jankkaaminen, kuulostaa teinipojan isottelulta.
Lainkuuliaista kansalaistahan ei toki kuulustellakaan rikoksesta epäiltynä, eikö niin? Mitä h*lvetin järkeä on paljastaa asioita poliisille silloin, kun poliisi kerää aineistoa sinua itseäsi vastaan? On poliisin tehtävä selvittää ne asiat, eikä rikoksesta epäillyn tarvitse heitä siinä auttaa. Ei etenkään kavereita suolaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia me täällä mesotaan ja ottaa iin päähän nämä Siltsun kuviot, kun mehän ne rahat sinne Siltsun lompakkoon ollaan tuotu. Jokainen levy on ostettu ja joksinen pääsylippu on maksettu.
Meni kankkulankaivoon nekin rahat. Oksettaa.
Oksettaa lähinnä tuo epäloogisuutesi. Sinulla on edelleen ne levyt ja pääsit käymään keikoilla, joten rahat eivät menneet kankkulan kaivoon, vaan sait rahoillasi juuri sen, mitä pitikin.
Joo, luuletko, että kuuntelen Valkeaa unelmaa ja nautin esityksestä. Empä taida.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia me täällä mesotaan ja ottaa iin päähän nämä Siltsun kuviot, kun mehän ne rahat sinne Siltsun lompakkoon ollaan tuotu. Jokainen levy on ostettu ja joksinen pääsylippu on maksettu.
Ootko sä tosissas?!😂 En minä ainakaan käy kenenkään keikoilla tai osta levyjä tukeakseni artistia rahallisesti vaan ihan sen takia että tykkään hänen musiikistaan ja äänestään ja saan siitä iloa ja hyvän fiiliksen itselleni. En myöskään koe että artisti olisi minulle tilivelvollinen mihin palkkansa käyttää. Enkä nyt tarkota puolustella Sillanpään tekosia vaan aidosti ihmettelen kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella kannattaa jättää ihan jokaikisen artistin levyt ostamatta ja keikat käymättä! Sitäkun ei koskaan tiedä mitä ventovieraasta ihmisestä voi paljastua etkä saa hyväntekeväisyys almujas takas.
Kauheen vähän täällä nykyinen narkkari kommentoi täällä näitä huumejuttuja. Ois ensikädentietoa esim. metasta ja muutenkin noista laskuista ja vieroitusoireista. Paljonko pitkäaikaiskäyttäjä käyttää päivittäin ja pistääkö suoneen vai polttaako sitä.
Onko vaikee päästä kuiville?
Kuinka paljon aikaa päivässä tuhraantuu tähän touhuun?
Saako nukuttua ja maistuuko ruoka ?
Onko muuta elämää, esim. käykö töissä vai miten rahoittaa käytön.
Kauanko on käyttänyt?
Onko tätä kamaa saatavilla ihan helposti ja onko se kama kuin puhdasta ?
Sukulaistytön hautajaiset oli viimeviikolla, nuori ihminen, yliannostus. Mutta surevalta perheeltä ei kyllä nyt kärsi näitä juttuja kysellä. Tais tulla aika puskista koko käyttö. Ja tuskin osaisivat vastatakkaan vaikka yrittäisivät, ei nämä huumejutut ole tavallisella ihmisellä oikein hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoiko se Sillanpää ihan tuosta vaan sitten tämän hoitsun nimen. Tai oli kai pakko sitten antaa kun kuullusteltiin.
Kyllä niihin poliisin kysymyksiin on vähän niinkun pakko vastata! Vai meinasitko että Jari ohimennen totes että pussit muuten sain sitten manageriltä. Ja poliisit tähän että kiva kun kerroit ei oltais ite huomattu tota edes kysyä!
Minkä takia niihin "pitäisi" vastata? Entä jos ei vastaa? Hakkaako ne hengiltä siellä kuulusteluhuoneessa. Tai sitten vastaa ihan mitä vastaa, että "joo sain pussit Mauri Pekkariselta". Poliisi siihen, että no ei poliitikko mitään pusseja sulle kyllä toimita, valehtelet. Niin siihen että "se olikin toinen Mauri Pekkarinen". Mitä se kuulustelija siinä voi?
Uskon, että useimmat meistä ”lainkuuliaisista” kansalaisista haluavat auttaa poliisia rikosten selvittelyssä, eikä jää jankkaamaan tuollaista ” Pekkarinen-jargonia. Onhan kuitenkin kaikkien etu, että rikokset selviää, huumediilerit, pedofiilirenkaat, ilkivallantekijät jne paljastetaan.
Tyhmää tuo sun jankkaaminen, kuulostaa teinipojan isottelulta.Lainkuuliaista kansalaistahan ei toki kuulustellakaan rikoksesta epäiltynä, eikö niin? Mitä h*lvetin järkeä on paljastaa asioita poliisille silloin, kun poliisi kerää aineistoa sinua itseäsi vastaan? On poliisin tehtävä selvittää ne asiat, eikä rikoksesta epäillyn tarvitse heitä siinä auttaa. Ei etenkään kavereita suolaamalla.
Ehkä tällä av:lla kuitenkin suurin osa on niitä ” lainkuuliaisia” ja ymmärrystä tuollaiseen poliisin harhauttamiseen ei ole. Jokainen rikostutkinta maksaa pitkän pennin, joten tuollainen asioiden salailu ja peittely tulee veronmaksajalle kalliiksi. Seuraavaksi sama rikollinen valittaa eri oikeusasteisiin ja taas veronmaksaja maksaa. Nämä venkulat ovat vielä usein henkilöitä, jotka eivät ole työssä olleet päivääkään.
Jaa selityksen vai? Eiköhän ole
käynnistäneet selvityksen.
Nyt tuli se kidutettujen norsujen kosto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua minustakin laittaa kaveri kiinni, tai jos ei edes itse tajunnut, minkä palveluksen(oman uransa kustannuksella) tuo hoitaja teki?
Mutta kun minun mielestä tämä hoitaja on aikuinen ihminen joka kantaa itse vastuun teoistaan ja jos on tollassia "palveluksia" valmis tekemään niin sietääkin jäädä kiinni!
On aikuinen ihminen, en tajua miksi pitäisi suojella. Tottakai poliisille pitää kertoa kaikki mitä tietää.
Ei pidä. Rikoksesta epäillyn ei pidä kertoa poliisille lain mukaan yhtään mitään. Poliisit itsekin pitävät tyhmänä sellaisia ihmisiä, jotka rikoksesta epäiltynä kertovat asioita.
Ei suinkaan kaikki poliisit. Eikä ylipäätään kaikki ihmiset muutenkaan ajattele niin, että jos jää kiinni jostain, niin pitää viimeiseen asti kiistää kaikki.
Minusta on todella hyvä, että se hovihankkija jäi kiinni. Tuli kieltämättä uutta perspektiiviä siihen hänen yhtiökumppaninsa äkkikuolemaankin.[/quote
Ei enempi Terin poismenosta kirjoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua minustakin laittaa kaveri kiinni, tai jos ei edes itse tajunnut, minkä palveluksen(oman uransa kustannuksella) tuo hoitaja teki?
Mutta kun minun mielestä tämä hoitaja on aikuinen ihminen joka kantaa itse vastuun teoistaan ja jos on tollassia "palveluksia" valmis tekemään niin sietääkin jäädä kiinni!
Niin tää Teri Niitti homma vaienniit.
Onkohan kuitenkin joku viisas ilmoittanut poliisille silloin kun Siltsu lähti ajeleen.On aikuinen ihminen, en tajua miksi pitäisi suojella. Tottakai poliisille pitää kertoa kaikki mitä tietää.
Ei pidä. Rikoksesta epäillyn ei pidä kertoa poliisille lain mukaan yhtään mitään. Poliisit itsekin pitävät tyhmänä sellaisia ihmisiä, jotka rikoksesta epäiltynä kertovat asioita.
Ei suinkaan kaikki poliisit. Eikä ylipäätään kaikki ihmiset muutenkaan ajattele niin, että jos jää kiinni jostain, niin pitää viimeiseen asti kiistää kaikki.
Minusta on todella hyvä, että se hovihankkija jäi kiinni. Tuli kieltämättä uutta perspektiiviä siihen hänen yhtiökumppaninsa äkkikuolemaankin.[/quote
Ei enempi Terin poismenosta kirjoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kuitenkin joku viisas ilmoittanut poliisille silloin kun Siltsu lähti ajeleen.On aikuinen ihminen, en tajua miksi pitäisi suojella. Tottakai poliisille pitää kertoa kaikki mitä tietää.
Ei enempi Terin poismenosta kirjoiteltu.Siis miten toi Terinit Siltsuun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enempi Terin poismenosta kirjoiteltu.Siis miten toi Terinit Siltsuun liittyy?
Teri Niitti suunnitteli Siltsun nahkapuvu
Muotisuunnittelija,
PSHP:n maine kasvaa. Työpaikkakiusaamista uutiskynnyksen ylittäen, varkaita yöllä ja nyt tämä. Elämän tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T N oli Siltsun hyvä ystävä ja diilerin yhtiökumppani.
Vierailija kirjoitti:
Taisi nyt julkisuushakuisen naisen hommat loppuu tähän.
Oisiko julkisuushakuinen. Toinen manageri ymmärsi kai lähteä kuvioista
aikaisemmin.
Siis miten toi Terinit Siltsuun liittyy?[/quote]
Teri kuoli yhtäkkiä sydänvaivoihin. Taisi olla jonkun aikaa sairaalassa ennen kuolemaansa. Hesan homopiirit ovat melko pienet.
Toinen narkkari opettaa narkkarin alun pistämään suoneen. Ja muutenkin neuvoo ja opastaa.
Sieltä diileriltähän Siltsukin neuvoja pyyteli. Sairaanhoitaja- manageri osaa kyllä neuvoa pistämiset. Ei hänellä hätää sillai ole, ympärillä on "kaverit" jotka hoitaa homman kuin homman. Ja muutenkin, tehköön elämälleen ihan mitä lystää. Omapahan on asiansa. Kun vain ei tuo narkkari-naamaansa telkkariin. En halua nähdä.