Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homous in Intiassa laitonta. Miksi silti hipit tukevat tuollaista ihmisoikeuksia polkevaa maata matkailemalla siellä?

Vierailija
13.08.2018 |

Selittäkää minulle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa maissa on omat ihmisoikeusongelmansa. Jos boikotoi kaikkia homovastaisia valtioita, ei voi matkustaa oikein mihinkään.

Varmaan siksi. Intiassa on varmasti paljon hyvääkin, tosin itse en ole siellä koskaan käynyt joten en tiedä.

Vierailija
2/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa maissa on omat ihmisoikeusongelmansa. Jos boikotoi kaikkia homovastaisia valtioita, ei voi matkustaa oikein mihinkään.

Varmaan siksi. Intiassa on varmasti paljon hyvääkin, tosin itse en ole siellä koskaan käynyt joten en tiedä.

Osaatko kertoa mitä hyvää siellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tuossa sanoin etten tiedä mitä hyvää, kun en ole koskaan käynyt.

Kuulemani ja lukemani perusteella esimerkiksi harrastusmahdollisuudet, ruoka, omintakeinen kulttuuri sekä ilmasto ovat syitä matkustaa Intiaan.

/1

Vierailija
4/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, hipstereillä tuntuu olevan pakkomielle ihailla kaikkea kamalaa ja puolustaa sitä.

Joku edellä sanoi ettei sitten voi matkustaa oikein m innekään, ellei voi matkustaa homovastaiseen maahaan, kyllä minä tiedän useampia maita. Mutta mulla ei ole pakkomiellettä matkustella minnekään.

Ylipäätä ihmettelen tätä ihmisten luuloa, että heillä pitäisi olla oikeus matkustella maapalloa ristiinrastiin ihan huvin vuoksi, minusta sellanen oikeus pitäisi viedä pois. Turismista on vain haittaa ympäristölle, samoin kuin matkustajalentokoneista.

Vierailija
5/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelma siinä olisi mikä?

Vierailija
6/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sieltä saa helposti tajuntaa laajentavaa materiaalia, niin päälle, kuin keholle. Hipit nakkaa p*skat kaikelle, mikäli eivät ole riittävässä henkisessä tilassa,

Vierailija
7/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on venäjäkin ihmisoikeusvastainen maa. Muistathan boikotoida myös sitä.

Vierailija
8/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelma siinä olisi mikä?

Ei varmaan mikään ongelma ihmiselle, joka ei halua matkustaa lainkaan. Aloitus koski kuitenkin hippien Intianmatkoja.

/1

Vierailija
9/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on venäjäkin ihmisoikeusvastainen maa. Muistathan boikotoida myös sitä.

Kyllä mä ainakin boikotoin,. luuleeko hipit että josa Intia ällöttää, rakastaa Venäjää. Siinä taas logiikkaa kerrakseen. Venäjä on homovastainen ja ihmisoikeusvastanen maa, samoin kaikki islamilaiset persreit sekä myös tämä Intia.

Vierailija
10/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hippi, mutta kai nyt jokainen tietää, että Aasiassa on länsimaiselle ihmiselle todella halpaa elää. Siksi lähtisin itsekin mielelläni talvisin Kaakkois-Aasiaan

Vierailija
11/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, hipstereillä tuntuu olevan pakkomielle ihailla kaikkea kamalaa ja puolustaa sitä.

Joku edellä sanoi ettei sitten voi matkustaa oikein m innekään, ellei voi matkustaa homovastaiseen maahaan, kyllä minä tiedän useampia maita.

No niimpä. Hipeillä ei ole mitään ongelmaa matkustaa maailman pahimpiin persläpiin, joissa naisten ja homojen oikeudet on poljettu täysin maanrakoon ja rasismi, väkivalta,eriarvoisuus ja ennakkoluulot jyllää koska se on hei ihan eri asia!1!!!1. Pääasia että saa hippeillä halvalla ja pään sekaisin halvalla yrtillä.

Sen sijaan maailman suvaitsevimmat valtiot, eli USA ja Israel, joissa kaikkien kukkien annetaan kukkia ja joissa homostellaan kuin viimeistä päivää ovat hippien vihollisia, koska Trump on hei tyhmä ja blaablaaa...etteks te tajuu hei1!11! Lisäksi ovat kalliita eikä hipeillä rahat riitä hengailuun niissä.

Vierailija
12/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmansaaste, väentungos ja hellehulluilmasto. ;D

Vierailija
13/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on täynnä sairauksia, kurjuutta ja köyhyyttä. Silti jotkut "gurut" ihailevat hirveästi ja täysin kritiikittömästi tuota maata. En ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä.

Vierailija
14/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa suomi voi sitten ottaa ne 40 miljoonaa homoa intialaista tänne.

Vierailija
15/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta, raiskaukset ym.

Vierailija
16/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hippi, mutta kai nyt jokainen tietää, että Aasiassa on länsimaiselle ihmiselle todella halpaa elää. Siksi lähtisin itsekin mielelläni talvisin Kaakkois-Aasiaan

Maata, ihmisiä ja ympäristöä riistetään joka maassa niin paljon kuin sielu sietää. Siksi boikotoin Aasiaa. En halua myöskään saada ruikulia tai muuta tautia.

Vierailija
17/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta, raiskaukset ym.

Lisään ilmansaasteet. Ja se jatkuva melu.

Vierailija
18/18 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli toissapäivänä ohjelma Gooalta ja miksi hipit ja muut tunkee sinne on helposti saatavat kovat huumeet.Siinä ei ihmisoikeuksia kysellä kunhan saa vetää hepokattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi