Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihkset saavat miehen näyttämään pidemmältä, kuin on ? Tai luo pidemmän kuvan?

Vierailija
13.08.2018 |

Oma mies lyhyt vain 168cm pitkä, mutta on lihaksikas.
Itse olen 160cm enkä oikeesti meinannut uskoa, kun sanoi olevansa 168cm. Silmällisesti näytti paljon pidemmältä. Olisi veikannut lähemmäs 175cm.

Mutta, kun peilin edessä seistään vierekkäin niin yllätykseksi huomaankin että meillä on eroa vain se vajaa 10cm..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymykseesi, mutta tiedän mitä tarkoitat. Lihaksikkuus "piilottaa" oudosti lyhyyden :D

Vierailija
2/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti

Vierailija
4/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakin on pidempi lihaksikkailla könsikkäillä. Lihaksettomat beeta miehet on surkeita sängyssä.

Vierailija
5/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai omasta mielestä lihaksikkaat miehet näyttää lyhyiltä :D Varsinkin bull mentula tyyliset näyttää extra lyhyiltä.

Vierailija
7/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sopivaa lihaksikkuutta. Ei liikaa

Vierailija
8/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on sanottu, että lihaksikkuus nimenomaan saa näyttämään lyhyemmältä. Ja myös penis näyttää isojen reisien välissä pieneltä.

Ei sillä, että itselleni olisi väliä onko mies lyhyt vai pitkä, lihaksikas tai laiha.

Vierailija
9/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juurikin toisinpäin. Lyhyt bodattu mies näyttää vaan entistä lyhyemmältä.

Vierailija
10/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on sanottu, että lihaksikkuus nimenomaan saa näyttämään lyhyemmältä. Ja myös penis näyttää isojen reisien välissä pieneltä.

Ei sillä, että itselleni olisi väliä onko mies lyhyt vai pitkä, lihaksikas tai laiha.

Ap varmaankin tarkoitti normaalia, sporttista lihaksikkuutta, joka parantaa ryhtiä, ei näitä luonnottoman näköisiä bodareita ilmapallolihaksineen.

Vierailija
11/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikyt vuotta sitten Hesarin Kirstin palstalla joku pitkä ja oletettavasti katkera laiha kysyi onko Arnold Schwarzenegger joku tumppi, onko edes 180. Hänelle vastattiin, että tämä on arvioitu n.183-senttiseksi ja että yleensä äärimmäinen lihaksikkuus saa miehen näyttämään todellista lyhyemmältä.

Vierailija
12/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaankin tarkoitti normaalia, sporttista lihaksikkuutta, joka parantaa ryhtiä, ei näitä luonnottoman näköisiä bodareita ilmapallolihaksineen.

Bodarien lihakset on kyllä ihan todellisia.

Vierailija
13/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään bodata, ihan sama vaikka näyttäisin entistä lyhyemmältä :D

Vierailija
14/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen kai lihakset saavat näyttämään lähinnä lyhyemmältä, mutta toisaalta onhan niinkin että esim. yksittäiset maskuliinisina pidetyt piirteet muokkaavat mielikuvaa ihmisestä siihen suuntaan muutenkin ja monesti tällöin muutkin maskuliiniset piirteet arvioidaan voimakkaammiksi kuin ovat.

Esimerkiksi kalju mies arvoidaan tyypillisesti pari senttiä pidemmäksi ja jonkin verran vahvemmaksi kuin sama mies hiuksilla.

Vierailija
15/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bodarien lihakset on kyllä ihan todellisia.

Juu, viittasinkin lähinnä niiden ulkonäköön. Joillakin överitapauksilla vaikutelma on suorastaan koominen, vaikka omasta mielestään ovat varmaan kovinkin komeita.

Vierailija
16/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai omasta mielestä lihaksikkaat miehet näyttää lyhyiltä :D Varsinkin bull mentula tyyliset näyttää extra lyhyiltä.

Bull Mentula on ehkä Suomen lihaksikkain mies, joten aika harvassa on nuo "bull mentula tyyliset".

Vierailija
17/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää yhtään lihaksikkaista miehistä. Salilla on paljon ulkomaaneläviä, erityisesti irakilaiset ovat muutenkin jo superlyhyitä. Sitten kun ne vielä punttailee, niin entistä lyhyemmiltä näyttää. Yöks.

Vierailija
18/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni laihana näyttää pitemmältä.

Vierailija
19/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bull Mentula on ehkä Suomen lihaksikkain mies, joten aika harvassa on nuo "bull mentula tyyliset".

Harvalla bodarilla on niin isoa mahaa kuin Bull Mentulalla joten "bull mentula tyylisiä" bodareita on Suomessa todella vähän.

Vierailija
20/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla bodarilla on niin isoa mahaa kuin Bull Mentulalla joten "bull mentula tyylisiä" bodareita on Suomessa todella vähän.

https://www.t-nation.com/pharma/fail-pro-bodybuilding-and-big-guts

Vai harvalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän