Miksi lihkset saavat miehen näyttämään pidemmältä, kuin on ? Tai luo pidemmän kuvan?
Oma mies lyhyt vain 168cm pitkä, mutta on lihaksikas.
Itse olen 160cm enkä oikeesti meinannut uskoa, kun sanoi olevansa 168cm. Silmällisesti näytti paljon pidemmältä. Olisi veikannut lähemmäs 175cm.
Mutta, kun peilin edessä seistään vierekkäin niin yllätykseksi huomaankin että meillä on eroa vain se vajaa 10cm..
Kommentit (21)
Munakin on pidempi lihaksikkailla könsikkäillä. Lihaksettomat beeta miehet on surkeita sängyssä.
Ai omasta mielestä lihaksikkaat miehet näyttää lyhyiltä :D Varsinkin bull mentula tyyliset näyttää extra lyhyiltä.
Tarkoitin sopivaa lihaksikkuutta. Ei liikaa
Itse asiassa on sanottu, että lihaksikkuus nimenomaan saa näyttämään lyhyemmältä. Ja myös penis näyttää isojen reisien välissä pieneltä.
Ei sillä, että itselleni olisi väliä onko mies lyhyt vai pitkä, lihaksikas tai laiha.
Mielestäni juurikin toisinpäin. Lyhyt bodattu mies näyttää vaan entistä lyhyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on sanottu, että lihaksikkuus nimenomaan saa näyttämään lyhyemmältä. Ja myös penis näyttää isojen reisien välissä pieneltä.
Ei sillä, että itselleni olisi väliä onko mies lyhyt vai pitkä, lihaksikas tai laiha.
Ap varmaankin tarkoitti normaalia, sporttista lihaksikkuutta, joka parantaa ryhtiä, ei näitä luonnottoman näköisiä bodareita ilmapallolihaksineen.
Parikyt vuotta sitten Hesarin Kirstin palstalla joku pitkä ja oletettavasti katkera laiha kysyi onko Arnold Schwarzenegger joku tumppi, onko edes 180. Hänelle vastattiin, että tämä on arvioitu n.183-senttiseksi ja että yleensä äärimmäinen lihaksikkuus saa miehen näyttämään todellista lyhyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaankin tarkoitti normaalia, sporttista lihaksikkuutta, joka parantaa ryhtiä, ei näitä luonnottoman näköisiä bodareita ilmapallolihaksineen.
Bodarien lihakset on kyllä ihan todellisia.
Itse tykkään bodata, ihan sama vaikka näyttäisin entistä lyhyemmältä :D
Yleisesti ottaen kai lihakset saavat näyttämään lähinnä lyhyemmältä, mutta toisaalta onhan niinkin että esim. yksittäiset maskuliinisina pidetyt piirteet muokkaavat mielikuvaa ihmisestä siihen suuntaan muutenkin ja monesti tällöin muutkin maskuliiniset piirteet arvioidaan voimakkaammiksi kuin ovat.
Esimerkiksi kalju mies arvoidaan tyypillisesti pari senttiä pidemmäksi ja jonkin verran vahvemmaksi kuin sama mies hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bodarien lihakset on kyllä ihan todellisia.
Juu, viittasinkin lähinnä niiden ulkonäköön. Joillakin överitapauksilla vaikutelma on suorastaan koominen, vaikka omasta mielestään ovat varmaan kovinkin komeita.
Vierailija kirjoitti:
Ai omasta mielestä lihaksikkaat miehet näyttää lyhyiltä :D Varsinkin bull mentula tyyliset näyttää extra lyhyiltä.
Bull Mentula on ehkä Suomen lihaksikkain mies, joten aika harvassa on nuo "bull mentula tyyliset".
Mä en tykkää yhtään lihaksikkaista miehistä. Salilla on paljon ulkomaaneläviä, erityisesti irakilaiset ovat muutenkin jo superlyhyitä. Sitten kun ne vielä punttailee, niin entistä lyhyemmiltä näyttää. Yöks.
Nähdäkseni laihana näyttää pitemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bull Mentula on ehkä Suomen lihaksikkain mies, joten aika harvassa on nuo "bull mentula tyyliset".
Harvalla bodarilla on niin isoa mahaa kuin Bull Mentulalla joten "bull mentula tyylisiä" bodareita on Suomessa todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla bodarilla on niin isoa mahaa kuin Bull Mentulalla joten "bull mentula tyylisiä" bodareita on Suomessa todella vähän.
https://www.t-nation.com/pharma/fail-pro-bodybuilding-and-big-guts
Vai harvalla...
En osaa vastata kysymykseesi, mutta tiedän mitä tarkoitat. Lihaksikkuus "piilottaa" oudosti lyhyyden :D