Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kampaaja LYHYITÄ (pixie) hiuksia varten Helsingissä?

J
13.08.2018 |

Haluan leikkauttaa pitkät hiukseni pixie-mallisiksi. Toivomuksena olisi mahdollisimman naiselliset, klassiset lyhyet hiukset. Esim. Audrey Hepburn-tyyppiset. Ei siis lainkaan koneella-ajoa, eikä muutenkaan mitään hipster-hiuksia. Mistä päin Helsinkiä löytyisi paras kampaaja tähän? Haluan nyt siis nimenomaan kokemusta ja laatua. Ja nimenomaisen henkilön, koska kampaamoidenkin sisällä laatu vaihtelee paljon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kasvojen luusto ja hiusten laatu ei passaa pixie malliin, niin se on aika hällä väliä missä hiuksesi pilaat.

Vierailija
2/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kasvojen luusto ja hiusten laatu ei passaa pixie malliin, niin se on aika hällä väliä missä hiuksesi pilaat.

Osaatko neuvoa hyvää kampaajaa vai tulitko vain purkamaan pahaa oloasi syyttömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti olen joku Emma Watson-reincarnate ja punninnut tätä päätöstä monta kuukautta ja kommenttisi on turha, mutta kiitoksia vaan huolenpidosta.

Vierailija
4/10 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.

Mua kiinnostaisi tämän vanhan ketjun aihe!

Vierailija
5/10 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up… Missäs olisi hyvä kampaaja leikkaamaan nykypäivän mukaisen pixie cutin pk-seudulla? Pelkään, että tulisi joku kasari tai ysäri tai muuten kökkö. Kuka leikkaa nätisti sinun mielestäsi?

Vierailija
6/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kertokaahan!

Vierailija
7/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

J (vierailija) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti olen joku Emma Watson-reincarnate ja punninnut tätä päätöstä monta kuukautta ja kommenttisi on turha, mutta kiitoksia vaan huolenpidosta.

Emma Watsonillehan ei sopinut ollenkaan se pixie.

Vierailija
8/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisilla taitaa olla lähinnä tukat ponnarilla tai ylimuhkeat sinettipidennykset.

Vierailija
9/10 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka ajettiin kaljuksi ja parhaimmillaan oli (Audrey Hepburn-tyyliset) sen pituisena, mitä tulee 40mm terällä. Et jos kantti kestää, niin koneella vaan.

Vierailija
10/10 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Kertokaahan!

UP!

Minäkin haluaisin tietää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi