Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen ystävän kanssa?!

Vierailija
13.08.2018 |

Minulla on ystävä.. jotenkin aina kun näemme (mikä tapahtuu hänen ehdoillaan), on jotain ärsyttävää, jotain itsekästä,mikä suorastaan kiukuttaa..

Nyt hän sanoi että haluaisi tulla käymään. Toivotin tervetulleeksi. Olen kipeänä ja hän kysyi voiko tuoda jotain, no sanoin sitten, että banaaneja. No, hän vastaa, että hän tuo jos tulee ruokakaupan läheltä. 😄 Varmaan oletti, että sanon, ettei tartte mitään tuoda. Minulla on aina kattaukset valmiina ja usein sanonkin, ettei mitään tarvitse tuoda. Yritän panostaa kattauksiin. Kun hän kattaa minulle, on kattaus usein halpoja suolatikkuja, itsekerättyjä omenoita ja porkkanaa, teetä.

No, monia muitakin esimerkkejä on. Hän olettaa, että pääsee ilmaiseksi kyydeillä ja kerran suorastaan närkästyi kun kysyin kyytirahaa. Hän elää mielestään tosi säästäväisesti ja huomaan, että niinikään paheksuu joskus kun minä hänen mielestään kulutan liikaa. Hänellä on erilainen elämäntapa. Argh. Hän kärkkyykin kosmetiikkaani ja on sanonut että voisi ottaa niitä kun en enää tarvitse. Hän maksattaa siis itsensä muilla ja ajattelee sen olevan ekologista!

Tokihan siinä säästää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kutsut tuollaista ihmistä ystäväksi?En ymmärrä.

Vierailija
2/5 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en minäkään ymmärrä.. jotenki sitä on vaan turtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä kutsuit vaikka pitäs levätä kun kipee oot. Nyt sit kuormituit.

Vierailija
4/5 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida osata pitää puoliasi. Onko kaikkien kanssa samoin? Edessä hymyä ja takana jäkäjäkä?

Vierailija
5/5 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ystävä mielenterveys potilas? En suosittele muuten tuollaista käytöstä kestämään, ellei todella ole tahatonta.