Auttakaa kokematonta naista!
Löysin vihdoin itselleni sopivan miehen! Mutta miten saa tuon ujon ja hiljaisen nallekarhun rentoutumaan ja juttelemaan kanssani?
Tämä palsta varmaankin tuomitsisi hänet "kilttimieheksi". Hän on selkeästi ujo ja puhuu hyvin vähän, ei pidä itsestään meteliä, eikä koreile ulkonäöllään. Hän on ihan suoraan sanoen lihava, parrakas ja pukeutuu huonosti kuluneisiin virttyneisiin vaatteisiin. Jonkun mielestä varmasti oikein luotaantyöntävän näköinen tai sellainen huomaamaton. Minun mielestä hän on komea, hänellä on aivan hurmaava hymy ja sellaiset tuikkivat silmät ja turvallinen, rauhallinen olemus. Kauniit käytöstavat, hyvä huumorintaju...
Olen häntä pyytänyt silloin tällöin ulos ja sainkin hänet houkuteltua. Lähdettiin kuuntelemaan paikallisia underground metallibändejä lähikuppilaan. Meillä oli oikeastaan aika hauskaa, vaikka oltiinkin molemmat hyvin hiljaisia. Välillämme oli ihan selkeästi sellaista jännitettä, pientä kipinää. Ainakin hänessä aistin selvää jännitystä. No mitään ihmeellistä ei sinä iltana tapahtunut.
Kohta taas nähdään onneksi viikoittain opiskeluiden jatkuttua ja tahtoisin niin kovasti aloittaa jotain hänen kanssaan. Rohkenenko olla uudestaan se, joka ehdottaa? En tiedä hänestä oikeastaan yhtään mitään sen enempää kuin vähän harrastuksistaan. Pohdin, että hän on varmaan aivan yhtä kokematon ja erakkoluonteinen, kuin minä. Ehkä pelkää vähän kokonsa vuoksi ja ei tunne oloaan kovin itsevarmaksi. Ollessamme kahdestaan tai porukassa, hän aina kohtelee minua kuin menisin rikki, jos hän olisi liian kovakourainen. Se kai tuli jo aiemmin selväksi, että minä puolestani haluaisin viettää enemmänkin aikaa hänen lähellään. Hänen kanssaan minulla on kevyt ja helppo olo, vatsassa räpyttelevistä perhosista huolimatta, ja haluaisin, että hänellä olisi samanlainen olo minun kanssani.
Ensikertaa kukaan mies herättää minussa yhtään mitään tunteita, niin nyt en saa jänistää!
Bändillä, josta tiedän hänen pitävän, on keikka tuossa samassa lähikuppilassa parin viikon päästä. Pyytäisinkö häntä sinne...
Kommentit (10)
Pyydä häntä rohkeasti uudestaan ulos! tekstisi perusteella voi hyvinkin olla että hän on vain itsekin ujo ja toivoisi että teidän juttunne etenisi :)
Noista mainitsemistasi hyvistä puolistahan kannattaa miehelle kertoa. Suorasti tai epäsuorasti. Sanoa vaikka että tykkään sun huumorintajusta / sulla on hyvä huumorintaju tjsp. Jos hän on vähän ujo/epävarma niin varmasti tekisi hyvää kuulla tuollaisia mukavia kehuja.
Luultavasti sitten kun vielä enemmän tutustutte ja opitte tuntemaan toisianne niin hänkin rentoutuu enemmän ja uskaltaa olla vapaammin oma itsensä :)
Tsemppiä ja kaikkea hyvää !
t. m26
Huoh.
"Kulta, tykkään sinusta ja haluan panna. Kumit on valmiina". Ei se voi olla niin vaikeaa.
Oletkohan kiinnostunut miehestäni, kuvailusi sopii täydellisesti häneen :D
Tietenkin pyydät miehen keikalle ja muutenkin yrität ottaa rohkeasti kontaktia. Liikaa ei kuitenkaan kannata painaa päälle, jottei kumpikaan teistä säikähdä. Hitaasti hyvää tulee, terveisin kokemuksen syvä rintaääni.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pyydät miehen keikalle ja muutenkin yrität ottaa rohkeasti kontaktia. Liikaa ei kuitenkaan kannata painaa päälle, jottei kumpikaan teistä säikähdä. Hitaasti hyvää tulee, terveisin kokemuksen syvä rintaääni.
Sitä tässä pelkäänkin, että hän on varattu ja minusta kiinnostunut vain kaverina. Siksi en uskalla oikein vihjailla mihinkään suuntaan.
-AP
Tuskin on kiltti mies. Kiltti mies on usein tyylikäs, viekas, charmikas, mutta kuitenkin kiltti ja ei ulkonäkökeskeinen.
Kuulostaa ehkä stalkkaamiselta, mutta jos et ole varma hänen statuksestaan (varattu/sinkku), niin löydätkö häntä mistään somesta? Sieltä voisi vilkaista, näyttääkö varatulta. Mutta älä liikaa vakoile missään nimessä, pointtina tässä siis vain että saisit selville onko hänellä jo kumppani!
Ja pyydä ihmeessä sinne keikalle. Lykkyä!
Olet AP jo avannut pelin. Ei muuta kun rohkeasti kysyt ja annat mennä. Kyllä se ujompikin mies innostuu, kun joku nainen osoittaa kiinnostusta. Pyydät sinne keikalle ja pidätte hauskaa ilman mitään kommervenkkeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä pelkäänkin, että hän on varattu ja minusta kiinnostunut vain kaverina. Siksi en uskalla oikein vihjailla mihinkään suuntaan.
-AP
Mikä estää kysymästä suoraan häneltä jos hän haluaa olla poikaystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Mikä estää kysymästä suoraan häneltä jos hän haluaa olla poikaystäväsi?
En ikimaailmassa uskaltaisi kysyä noin suoraan. Siinähän asettaa toisen loukkuun. Entä jos hän ei ole varma "päätöksestä"?Mielummin lähden tutustumaan sopivaan tahtiin. Aion pyytää häntä tuonne keikalle. Tai kautta rantain kysyä, että "Hei! Keikka ois, ootko menossa?"
-AP
No ilman muuta pyydät, ja käyttäisin sanaa "treffit"! Jos tyypillä on huono itsetunto, hän voi kuvitella, että olet kiinnostunut hänestä vain kaverina, eikä näin ollen tule ikinä itse tekemään aloitusta siinä pelossa, että torjut hänet.
Tsemppiä <3