Onko pankin ulkoportaat oikea skeittipaikka?
Meninpä sanomaan 10-vuotiaille pojille, että ei ole ihan oikea paikka jäädä pankin oven eteen tekemään skeittitemppuja, mutta sain vain kuulla, että minkä helvetin takia heidän pitäisi siirtyä muualle siitä ja että he kyllä näkevät, että eivät hypi ihmisten päälle. Jäivät huutelemään ja kiroilemaan minulle.
Oikeasti vituttaa tollaset kakarat ja heidän vanhempansa jotka eivät tajua ohjeistaa missä saa ja missä ei saa skeittailla. Ehkä se sitten onkin sallittu skeittipaikka, mutta kyllä säikähdin kun tulin ovesta ja nassikka meinasi jyrätä laudallaan päälle.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Menisivät skeittipuistoon.
Sitä ehdotin heille kun skeittipuisto on ihan vietessä, mutta sain osakseni vain vittuilua. Mä kyllä ihmettelen, että miten lapset on nykyään niin röyhkeitä. Ikinä en lapsena olisi kehdannut aikuisille puhua noin.
Mä jäin helsingin rautatieasemalla skeittarin alle. Se tuli vauhdilla siinä aamuruuhkassa ja puikkelehti ihmisten välissä. Säikähdin ihan älyttömästi kun se tuli niin lujaa päin ja sitten se rullasi mun nilkkaan. Huusin hänelle kyllä kunnolla, mutta hän palasi vielä luokseni ja sanoi, että se pieni törmäys oli mun vika, sillä hän oli katsonut reittinsä valmiiksi ja oli ohittamassa minua just yhdestä kohtaa, niin kuulemma tein säikähdyksissäni väärän liikkeen ja siksi hän osui minuun. Eli minun vika.
Menisivät skeittipuistoon.