Paljonko kuppikokosi muuttui imetyksen vuoksi?
Tai oikeastaan, mikä oli kuppikokosi ennen raskautta ja mikä se oli heti imetyksen alussa?
Mietityttää imetysliivien hankinta.
Kommentit (18)
Nyt palautunut A-B kuppeihin riippuen painostani muuten.
Itselläni varmaan pienempikin kuin AA. Missä vaiheessa ne kasvoivat? Ennen synnytystä vai vasta sen jälkeen?
Käytin B-kupin imetysliivejä. Imetyksen jälkeen taas A.
Ennen raskautta oli B ja imetyksen aikana oli D tai DD.Nyt 5vuotta imetyksestä ja kuppikoko on C/D.(paino noussu 4kg ja kaikki vissiin menny rintoihin :) )
ei aina ihan sitäkään
normaalisti B
Olen raskaana ja mulla on jo tavallinen D käynyt pieneksi, nyt on DD tai E. Odotan kauhulla imetystä, mun rinnoista tulee varmaan joku H. Yök.
Itselläni se kaikkein isoin vaihe kesti vain noin viikon.
Ennen raskautta koko oli 75D, sitten maidon noustessa jotain 80F ja viikon kuluttua sitten taas 75D. Käytännöllisesti katsoen koko imetysajan menin siis samalla koolla kuin ennen raskauttakin.
Mua pelottaa H-kuppieni kanssa, että mikä tissivalas musta tulee, kun alan imettää :(
mutta maidonnousun kanssa oli ongelmia
ja siihen on jäänyt. Onneksi! Paljon paremmat on nyt. Pyöreät, eikä roiku. :-)
Onko niin, että pienemmät rinnat paisuvat enemmän?
Kun on tällainen alle AA, niin tuskin mitään edes puoliksi mukavia imetysliivejä mistään löytyisi, jos eivät paisuisi vähintään kolminkertaisiksi. Toivossa on hyvä elää... :)
Tosin vähän kauhulla odotan sitä loppuraskauden liiviostoksilla käyntiä. Vähän epäilen, että imetysliivit loppuvat (en ole käynyt katsomassa) johonkin B:hen, niin eihän niistä miniatyyritisseilleni mitään löytyisi. Pitänee vain odottaa ja käydä sitten vauvan kanssa ostoksilla.
-ap
Yöks. Paljon mielummin eläisin A-kuppisena.
En nyt tarkkaan muista, mutta minulla oli a85-kuppi, joten oisko sitten yhden suuremmaksi mennyt. ?
b-d ja nyt kun imetyksen loppumisesta vuosi ovat rinnat kuppikokoa c
Tosin heti maidon noustua oli jotain E, mutta silloin ei voinut pitää yhtään mitään liivejä. Tasoittui viikossa. Nyt imetyksen päätyttyä lösähtänyt B :(
Itse hankin liivit vasta kun vauva oli syntynyt. Ei sitä oikeaa kokoa voi varmasti tietää.