Mitä mieltä olisit jos 10 vuoden päästä todettaisiin että psykiatriset diagnoosit ovat olleet täyttä humpuukia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sitten lääkkeetkin turhia? Ainakin lopettaisin lääkityksen joka lihottaa ja turvottaa. Nyt se on pakollinen. Kahdeksan kiloa tullut tällä lääkityksellä painoa lisää kesän aikana.
Älä hyvä ihminen suostu tuollaiseen lääkitykseen.
Se on pakko kun injektiona annetaan neuromeptit ja litoa seurataan verikokeella. Osaston lääkäri tarkkaan harkinnut mun lääkityksen, ei voi lopettaa.
Minulleppa on määrtty lääkettä jolle olen niin allerginen että turpoan ja tukehdun jos käytän sitä. Arvaappa sata kertaa käytönkö.
Tottakai käytät kun lääkäri on sinulle määrännyt lääkkeen ja eiköhän lääkäri tiedä paremmin mikä sinulle sopii?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😋
melkein kaikki lääkärit ovat lääketehtaiden dealereita.
lääkkeet on suunniteltu aiheuttamaan sivuvaikutuksia joihin tarvitaan taas uusi lääke
rahastus automaatti on valmis.
Ahdistava ajatus, ääniä kuulevat harhaiset skitsofreenikot "parantuneina", ilman lääkkeitå kadulla..
Masentuneet taas olisivat vaaraksi vain itselleen ja lääkitsivät surkeuttan mm. viinalla.
työttömyys altistaa masennukselle, vaikea lapsuus skitsofrenialle
MItäpä ap tuumisit, jos kymmenen vuoden päästä roskanjauhanta netissä on rangaistava teko? Putoaako elämältäsi pohja pois?
Minulle on yksi ja sama, mistä psyykkiset sairaudet johtuvat, kunhan niitä osattaisiin ja viitsittäisiin tehokkaasti ja ihmisen mieltä amputoimatta hoitaa. Ja kunhan kaltaisesi ääliöt tajuaisivat, että aivot ovat jonkin verran monimutkaisempi elin kuin vaikka maksa, ja todennäköisesti helpommin häiriintyvä myös. Syöpäkään ei tahtomalla parane, ei myöskään vakava masennus tai skitsofrenia. Syöpää ei saa toivomalla ja teeskentelemällä, ei myöskään bipolaarihäiriötä tai psykoosia.
Nykyään tiedetään se, että moni yleinen vakava mielenterveyden häiriö on osittain geneettinen ja biologinen (http://www.apa.org/monitor/2013/05/disorders.aspx.) Keskushermoston solut ovat rakenteeltaan ja toiminnaltaan poikkeavat.
Aloittaja kertokoon, miten ne voisivat olla humpuukia? Ei ole varmaan itse kärsinyt mistään mt-ongelmasta, se on selvä, mutta itse olen ainakin suljetulla nähnyt niiiiin hulluja ihmisiä, ettei sitä tosiasiaa voi mitenkään sivuuttaa, että hulluja on olemassa. Esim. Yksi mummeli siellä itki 24/7, en tiedä, mikä hänen tarinansa oli, mutta häneen ei myöskään saanut minkäänlaista kontaktia, oli jossain omissa maailmoissaan. Toinen selitti röökipaikalla tapailevansa Jennifer Anistonia ja ihan tosissaan oli tämä mies, sen näki katseesta. Ja vielä tarkennuksena, en ole ollut itse suljetulla osastolla asiakkaana saati hoitajana, ainoastaan vierailijana. Ja muuten miksi ihmiset tekevät itsemurhia, ellei mielenterveysongelmat ole tosiasia? Yleensä sillin joutuu suljetulle, kun on vaaraksi itselleen (tai muille), eikai kukaan terve ihminen toimi näin? Eli aika huono provo masennus = laiskuus.
Kiitos Donald Trumpin, nyt on alkanut tapahtua paljon! Voi hyvinkin olla, että DSM-XI vähentää diagnooseja ja lääkkeiden määrähän laskee muutenkin, koska kannabis sallitaan. Laskelmien mukaan pelkästään Yhdysvalloissa noin 19 miljardia dollaria vuodessa menettää lääkefirmat tuloja kannabiksen laillistamisen vuoksi.
Trump on ensimmäinen presidentti joka tarttui mm. opioidikriisiin https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trum…
Together, we will face this challenge as a national family with conviction, with unity, and with a commitment to love and support our neighbors in times of dire need. Working together, we will defeat this opioid epidemic
dealirien uhri kirjoitti:
melkein kaikki lääkärit ovat lääketehtaiden dealereita.
lääkkeet on suunniteltu aiheuttamaan sivuvaikutuksia joihin tarvitaan taas uusi lääke
rahastus automaatti on valmis.
No nyt oli melkoinen salaliittoteoria. Oletko varma, ettet vain itse sairasta skitsofreniaa?
Aloittaja vois myös vierailla siellä suljetulla ja kertoo sitten, muuttuiko kanta yhtään sen suhteen, onko mt-ongelmia olemassa.
Aikansa kutakin. T. Ei koskaan enää