Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?

Vierailija
12.08.2018 |

Sanni ainakin vois pärjätä :O

Kommentit (3054)

Vierailija
1821/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä Jenni ole. Täysin turhaa spekulaatiota. Eikä Jenni ole haaveillut kansainvälisestä huomiosta. Suomi ja suomen keikat riittävät hänelle.

No ei tietenkään ole Jenni. Häntä halveksivat ja vihaavat av-mammat eivät muuta keksi kuin pilkata häntä tälläkin palstalla joka ei häneen edes mitenkään liity. Inhottavaa ja säälittävää touhua!

Että mitääää..? En pysy mukana, missä häntä haukuttiin?

Vierailija
1822/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt veikkaan, että se on kuulkaa Katri-Helena. Absurdia kyllä, mutta jotenkin sopisi kuvaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä Jenni ole. Täysin turhaa spekulaatiota. Eikä Jenni ole haaveillut kansainvälisestä huomiosta. Suomi ja suomen keikat riittävät hänelle.

No ei tietenkään ole Jenni. Häntä halveksivat ja vihaavat av-mammat eivät muuta keksi kuin pilkata häntä tälläkin palstalla joka ei häneen edes mitenkään liity. Inhottavaa ja säälittävää touhua!

Voi itku mikä aivokäääpiö olet. Jos viitsisit katsoa, montako kommenttia tästäkin ketjusta on poistettu? Ainakin 15 kommenttia joissa Jenniä solvataan törkeästi ja inhottavilla haukkumanimillä. Poistatan koko ketjun jos kertaakaan vielä tänne Jennin nimi laitetaan! Keskustelkaa aiheesta eikä aiheen vierestä.

Vierailija
1824/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pari päivää julkistukseen... Jännittää! Kun se nyt sitten olisi se viimeinkin se Tarja Lunnas. "Seine", kun olisi vielä se Euroviisukappale. "Ui uomassaan seine hiljaa, kun yö juhlittiin..." vois olla, että Ranskalta napsahtaisi se Twelve points, kuulkaas! 

Vierailija
1825/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne saa sitä Anita Hirvosta sinne viisuihin. Kuitenkin ihan näyttävän näköinen emäntä. Ja lauluääntäkin löytyy. Euroviisuesityksestä sen verran, että alussa se vois pyöriä ympäri sellaisessa ympyrän muotoisessa häkkyrässä ja sitten lopussa kunnon pyrot ja sitten se vois tipahtaa taustatannsijoiden syliin jostain korokkeelta. lol

Vierailija
1826/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on oltava Heidi Kyrö. Oli sanonut joskus jollain tanssilavalla vuonna 1998, että voisi joskus ehkä lähteäkin Euroviisuihin. Ja hänet on kuulemma nähty viime päivinä kävelemässä lähellä YLE.n studiota. Varmaan UMK-musiikkivideota kuvaamassa.

Olisko tää nyt sitten Heidin vuosi? 

Vierailija
1827/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon itse fanittanut ja toivonut tätä tangokunigatar Saija Varjusta sinne Euroviisuihin. Ai, että vois napsahella kuule pisteitä, kun Saija vetäsis jonku tango-iskelmän siellä TEl Avivin lavalla. 

Vierailija
1828/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Arja Korisevaa on veikattu?

Vierailija
1829/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammutit eivät voi sietää Jenniä.

Vierailija
1830/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

geverg kirjoitti:

Mää oon itse fanittanut ja toivonut tätä tangokunigatar Saija Varjusta sinne Euroviisuihin. Ai, että vois napsahella kuule pisteitä, kun Saija vetäsis jonku tango-iskelmän siellä TEl Avivin lavalla. 

Saija sairastaa. Venäjä jo käyttänyt.

Vierailija
1831/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitten keksi viihdyttää itseään lauantai-illan ratoksi... Miten olisi tuo Eino Grön? Hän oli tänään Ylen iltauutisissa ja viettää juhlavuotta. Kaikki merkit viittaavat Euroviisuihin!

Vierailija
1832/3054 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä näutön paikka. Kaikki tämä siksi, että Saaraa kosiskeltiin brittien ehdokkaaksi. Saara päästeli palturia ja yle astui kakkaan. 🐱

Vierailija
1833/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino & Aapeli edustaa meitä viisuissa. Jep, kuulitte kyllä. Eino&Aapeli, tuo Suomen suosituin duo. 

Vierailija
1834/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eino & Aapeli edustaa meitä viisuissa. Jep, kuulitte kyllä. Eino&Aapeli, tuo Suomen suosituin duo. 

Hehe, eipä onneksi riitä ikä heillä.

Vierailija
1835/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain sanottu, että esiintyjän on oltava Suomessa julkistuspäivänä? Voihan jostain ulkomailta olla yhteydessä vaikka videona.

Vierailija
1836/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain sanottu, että esiintyjän on oltava Suomessa julkistuspäivänä? Voihan jostain ulkomailta olla yhteydessä vaikka videona.

Ei olisi ainakaan järjen häivää järjestää pressitilaisuutta Kämpin peilisalissa ja ilmoittaa, että näette muuten viisuedustajamme esittelyn videolta.

Mulla on vielä pieni usko siihen Robiniin, jos tänä iltana tai huomenaamuna lähtee sieltä Thaimaasta. Olen se joka ilmoitti täällä Robinin managerin ja kuvaajakaverin lähteneen lennolle samana iltana. Tuo kaveri kuvasi illalla ennen lentoa Kämpiä kohti sisältä vastapäisestä rakennuksesta. Eihän sekään toki mitään luultavasti tarkoita.

Vierailija
1837/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ainakaan järjen häivää järjestää pressitilaisuutta Kämpin peilisalissa ja ilmoittaa, että näette muuten viisuedustajamme esittelyn videolta.

Mulla on vielä pieni usko siihen Robiniin, jos tänä iltana tai huomenaamuna lähtee sieltä Thaimaasta. Olen se joka ilmoitti täällä Robinin managerin ja kuvaajakaverin lähteneen lennolle samana iltana. Tuo kaveri kuvasi illalla ennen lentoa Kämpiä kohti sisältä vastapäisestä rakennuksesta. Eihän sekään toki mitään luultavasti tarkoita.

Laitatko vielä sen linkin?

Vierailija
1838/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis Sannihan honottaa, eli laulaa nenään. Varmaan kansainvälisellä yleisöllä ainakin olisi lystiä. Että onko tää oikeasti levyttävä artisti Suomessa... :D

Vierailija
1839/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko vielä sen linkin?

Linkin mihin? Se video oli H. Salosen instastoryssa maanantai-iltana. Kämpin peilisali on kerrottu taas pressikutsussa tapahtumaan ja oli se Mari Pudaksen jutussakin.

Vierailija
1840/3054 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan pressitilaisuudessa olla ylen väki livenä kertomassa miten umk-hommat nyt etenee ja artisti skypen kautta tmv mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän