Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Nyt veikkaan, että se on kuulkaa Katri-Helena. Absurdia kyllä, mutta jotenkin sopisi kuvaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä Jenni ole. Täysin turhaa spekulaatiota. Eikä Jenni ole haaveillut kansainvälisestä huomiosta. Suomi ja suomen keikat riittävät hänelle.
No ei tietenkään ole Jenni. Häntä halveksivat ja vihaavat av-mammat eivät muuta keksi kuin pilkata häntä tälläkin palstalla joka ei häneen edes mitenkään liity. Inhottavaa ja säälittävää touhua!
Että mitääää..? En pysy mukana, missä häntä haukuttiin?
Voi itku mikä aivokäääpiö olet. Jos viitsisit katsoa, montako kommenttia tästäkin ketjusta on poistettu? Ainakin 15 kommenttia joissa Jenniä solvataan törkeästi ja inhottavilla haukkumanimillä. Poistatan koko ketjun jos kertaakaan vielä tänne Jennin nimi laitetaan! Keskustelkaa aiheesta eikä aiheen vierestä.
Enää pari päivää julkistukseen... Jännittää! Kun se nyt sitten olisi se viimeinkin se Tarja Lunnas. "Seine", kun olisi vielä se Euroviisukappale. "Ui uomassaan seine hiljaa, kun yö juhlittiin..." vois olla, että Ranskalta napsahtaisi se Twelve points, kuulkaas!
Eikö ne saa sitä Anita Hirvosta sinne viisuihin. Kuitenkin ihan näyttävän näköinen emäntä. Ja lauluääntäkin löytyy. Euroviisuesityksestä sen verran, että alussa se vois pyöriä ympäri sellaisessa ympyrän muotoisessa häkkyrässä ja sitten lopussa kunnon pyrot ja sitten se vois tipahtaa taustatannsijoiden syliin jostain korokkeelta. lol
Kyllä se on oltava Heidi Kyrö. Oli sanonut joskus jollain tanssilavalla vuonna 1998, että voisi joskus ehkä lähteäkin Euroviisuihin. Ja hänet on kuulemma nähty viime päivinä kävelemässä lähellä YLE.n studiota. Varmaan UMK-musiikkivideota kuvaamassa.
Olisko tää nyt sitten Heidin vuosi?
Mää oon itse fanittanut ja toivonut tätä tangokunigatar Saija Varjusta sinne Euroviisuihin. Ai, että vois napsahella kuule pisteitä, kun Saija vetäsis jonku tango-iskelmän siellä TEl Avivin lavalla.
Joko Arja Korisevaa on veikattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä Jenni ole. Täysin turhaa spekulaatiota. Eikä Jenni ole haaveillut kansainvälisestä huomiosta. Suomi ja suomen keikat riittävät hänelle.
No ei tietenkään ole Jenni. Häntä halveksivat ja vihaavat av-mammat eivät muuta keksi kuin pilkata häntä tälläkin palstalla joka ei häneen edes mitenkään liity. Inhottavaa ja säälittävää touhua!
Mammutit eivät voi sietää Jenniä.
geverg kirjoitti:
Mää oon itse fanittanut ja toivonut tätä tangokunigatar Saija Varjusta sinne Euroviisuihin. Ai, että vois napsahella kuule pisteitä, kun Saija vetäsis jonku tango-iskelmän siellä TEl Avivin lavalla.
Saija sairastaa. Venäjä jo käyttänyt.
Joku sitten keksi viihdyttää itseään lauantai-illan ratoksi... Miten olisi tuo Eino Grön? Hän oli tänään Ylen iltauutisissa ja viettää juhlavuotta. Kaikki merkit viittaavat Euroviisuihin!
Ylellä näutön paikka. Kaikki tämä siksi, että Saaraa kosiskeltiin brittien ehdokkaaksi. Saara päästeli palturia ja yle astui kakkaan. 🐱
Eino & Aapeli edustaa meitä viisuissa. Jep, kuulitte kyllä. Eino&Aapeli, tuo Suomen suosituin duo.
Vierailija kirjoitti:
Eino & Aapeli edustaa meitä viisuissa. Jep, kuulitte kyllä. Eino&Aapeli, tuo Suomen suosituin duo.
Hehe, eipä onneksi riitä ikä heillä.
Onko jossain sanottu, että esiintyjän on oltava Suomessa julkistuspäivänä? Voihan jostain ulkomailta olla yhteydessä vaikka videona.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain sanottu, että esiintyjän on oltava Suomessa julkistuspäivänä? Voihan jostain ulkomailta olla yhteydessä vaikka videona.
Ei olisi ainakaan järjen häivää järjestää pressitilaisuutta Kämpin peilisalissa ja ilmoittaa, että näette muuten viisuedustajamme esittelyn videolta.
Mulla on vielä pieni usko siihen Robiniin, jos tänä iltana tai huomenaamuna lähtee sieltä Thaimaasta. Olen se joka ilmoitti täällä Robinin managerin ja kuvaajakaverin lähteneen lennolle samana iltana. Tuo kaveri kuvasi illalla ennen lentoa Kämpiä kohti sisältä vastapäisestä rakennuksesta. Eihän sekään toki mitään luultavasti tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ainakaan järjen häivää järjestää pressitilaisuutta Kämpin peilisalissa ja ilmoittaa, että näette muuten viisuedustajamme esittelyn videolta.
Mulla on vielä pieni usko siihen Robiniin, jos tänä iltana tai huomenaamuna lähtee sieltä Thaimaasta. Olen se joka ilmoitti täällä Robinin managerin ja kuvaajakaverin lähteneen lennolle samana iltana. Tuo kaveri kuvasi illalla ennen lentoa Kämpiä kohti sisältä vastapäisestä rakennuksesta. Eihän sekään toki mitään luultavasti tarkoita.
Laitatko vielä sen linkin?
Niin siis Sannihan honottaa, eli laulaa nenään. Varmaan kansainvälisellä yleisöllä ainakin olisi lystiä. Että onko tää oikeasti levyttävä artisti Suomessa... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vielä sen linkin?
Linkin mihin? Se video oli H. Salosen instastoryssa maanantai-iltana. Kämpin peilisali on kerrottu taas pressikutsussa tapahtumaan ja oli se Mari Pudaksen jutussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan pressitilaisuudessa olla ylen väki livenä kertomassa miten umk-hommat nyt etenee ja artisti skypen kautta tmv mukana.